Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ser egentlig ikke for meg at det er vanskelig å spille mot random folk om du har alle proene til din disposisjon. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Alle proene? Vi var 4 stk inkl meg før de stakk, dvs eg hadde tre pro'er å "boltre" meg med.To backer og en midtbanespiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da er det jo en god prestasjon Lenke til kommentar
KingOfTheHood Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det noen som vet om et Fifa 11-spill kjøpt i Tyskland, Østerrike, Italia eller Sveits vil ha norsk språk? Til PS3, forresten. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tviler, men uansett er det best på engelsk. Er i hvert fall det jeg foretrekker Lenke til kommentar
KingOfTheHood Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja... Men mitt norske Fifa 10 har spansk, italiensk, tysk nederlandsk, dansk og svensk. + norsk og engelsk. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Trodde alle fifaspillene hadde det samme, så jeg vile tro at de hadde det. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Trodde alle fifaspillene hadde det samme, så jeg vile tro at de hadde det. Du trodde det, så du tror det? Bra tull til bull Er det noen her som faktisk har hele FIFA11? Vet noen får det for anmeldelse osv. Endret 21. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Og der har jeg forhåndsbestilt FIFA 11 fra Lefdal. Yeah! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Trodde alle fifaspillene hadde det samme, så jeg vile tro at de hadde det. Du trodde det, så du tror det? Bra tull til bull Er det noen her som faktisk har hele FIFA11? Vet noen får det for anmeldelse osv. Spillet slippes ikke før 30. september, så er ingen som har det. Det dukker vel opp noen anmeldelser etter spillet trykkes opp. Norske medier anmelder det vel på slippdatoen. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Gleder meg til Fifa 11 kommer ut, men er dessverre i militæret da. Når jeg kommer hjem på perm skal jeg gi kjæresten min oppmerksomheten. Det fortjener hun. <3 litt klisje kanskje, men sånn blir det når jeg ikke sover på natten og tenker på hun. Ettersom hun liker fifa, og syns det er gøy blir det nok litt gaming likevel. AWESOME!!! Endret 21. september 2010 av Skroll Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Såklart man skal sette dama over et spill. Noe annet hadde vært håpløst. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Trodde alle fifaspillene hadde det samme, så jeg vile tro at de hadde det. Du trodde det, så du tror det? Bra tull til bull Er det noen her som faktisk har hele FIFA11? Vet noen får det for anmeldelse osv. Ekstremt dårlig formulert, men du skjønte veldig godt hva jeg mente. Dessuten er ikke fifa sluppet enda og den datoen for når det gjøres har blitt tatt op her veldig mange ganger. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Flaksespark http://www.youtube.com/watch?v=K-6ohMXh2PA Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tenker på å lage lokal FIFA 11 turnering førstkommende helg etter release. Noen som har forslag til hvem jeg kan spørre om sponsor eller hjelp til dette? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har sett at man får mange rare frispark i mål på demoen. Fra 1/2 distanse (2 av 4) - sikte midt på mål og trykke stick mot venstre med spillere som bruker venstrefoten og motsatt.. Fra lenger avstand 30+ kjører jeg 3/4 med akkurat samme taktikk. Opplever at ballen spretter under keeper osv. Keeper gir retur i 9 av 10 tilfeller.. Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Prøver igjen, Har forhåndsbestillt FIFA 11 på lefdal, noen som har gode erfaringer med dem? Håper på å få det før eller på utgivelsesdatoen, takker for svar Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har også forhåndsbestilt derfra, men jeg tviler på jeg ser noe til spillet før release. Jeg mener jeg brukte lefdal på 09, og da fikk jeg det et par dager etter release.. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Gleder meg til Fifa 11 kommer ut, men er dessverre i militæret da. Når jeg kommer hjem på perm skal jeg gi kjæresten min oppmerksomheten. Det fortjener hun. <3 litt klisje kanskje, men sånn blir det når jeg ikke sover på natten og tenker på hun. Ettersom hun liker fifa, og syns det er gøy blir det nok litt gaming likevel. AWESOME!!! Militæret her òg, så det blir nok ikke noe FIFA11 på meg med det første. Regner med at etter rekrutten, så får vi litt mer fritid til å få låne PS3'ne som er på Ørland eller Kjevik Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Eg har bestilt på Gamezone og VET eg får spillet neste Onsdag. Skal være grei å legge ut filmer av det eg, til dere som får det mange daaaager etter release Endret 22. september 2010 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå