Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde alle fifaspillene hadde det samme, så jeg vile tro at de hadde det.

Du trodde det, så du tror det? :p

Bra tull til bull

Er det noen her som faktisk har hele FIFA11? Vet noen får det for anmeldelse osv.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Bra tull til bull

Er det noen her som faktisk har hele FIFA11? Vet noen får det for anmeldelse osv.

Spillet slippes ikke før 30. september, så er ingen som har det. Det dukker vel opp noen anmeldelser etter spillet trykkes opp. Norske medier anmelder det vel på slippdatoen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Fifa 11 kommer ut, men er dessverre i militæret da. Når jeg kommer hjem på perm skal jeg gi kjæresten min oppmerksomheten. Det fortjener hun. <3 litt klisje kanskje, men sånn blir det når jeg ikke sover på natten og tenker på hun. Ettersom hun liker fifa, og syns det er gøy blir det nok litt gaming likevel. AWESOME!!!

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

Bra tull til bull

Ekstremt dårlig formulert, men du skjønte veldig godt hva jeg mente.

Dessuten er ikke fifa sluppet enda og den datoen for når det gjøres har blitt tatt op her veldig mange ganger.

Lenke til kommentar

Har sett at man får mange rare frispark i mål på demoen. Fra 1/2 distanse (2 av 4) - sikte midt på mål og trykke stick mot venstre med spillere som bruker venstrefoten og motsatt..

Fra lenger avstand 30+ kjører jeg 3/4 med akkurat samme taktikk. Opplever at ballen spretter under keeper osv. Keeper gir retur i 9 av 10 tilfeller..

Lenke til kommentar

Gleder meg til Fifa 11 kommer ut, men er dessverre i militæret da. Når jeg kommer hjem på perm skal jeg gi kjæresten min oppmerksomheten. Det fortjener hun. <3 litt klisje kanskje, men sånn blir det når jeg ikke sover på natten og tenker på hun. Ettersom hun liker fifa, og syns det er gøy blir det nok litt gaming likevel. AWESOME!!!

Militæret her òg, så det blir nok ikke noe FIFA11 på meg med det første. Regner med at etter rekrutten, så får vi litt mer fritid til å få låne PS3'ne som er på Ørland eller Kjevik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...