Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det var snakk om nettverk og Fifa 11. På FIFA 10 lagget det på online-kamper noen ganger selv om jeg har Fibernett med ca 10 mb opplastning/nedlastning (ITAVISEN-test) og NAT 2. Er det den andre personen jeg spiller med sin skyld

 

Er motsatnderen som har ræva nett ja. Med mindre du laster ned for alle penga samtidig.

Lenke til kommentar

Er jo harddisk i Playstationen da.

 

Når ble det relevant?

 

Hallo? Er det ikke relevant at du har KJØPT deg ekstra minne når det følger med innebygget HDD i PS3'en. Greit at du har bommet men du trenger ikke være blærete av den grunn

 

Har selv 30/30 mbit, og opplever ikke lagg med mindre jeg laster ned mellom 3-4 mb/s. Før du starter en kamp står det jo status i hjørnet. Spiller aldri mot folk med mindre det er grønt(god tilkobling.)

 

Det kan lagge selv om det er grønne streker på latency'en.

Lenke til kommentar

Er jo harddisk i Playstationen da.

 

Når ble det relevant?

 

Hallo? Er det ikke relevant at du har KJØPT deg ekstra minne når det følger med innebygget HDD i PS3'en. Greit at du har bommet men du trenger ikke være blærete av den grunn

 

Nå har det seg slik at det er snakk om en Xbox 360, da.

Lenke til kommentar

Da er det bare å teste demoen på PS3'n da vettu, luring.

 

Nei. For jeg gidder ikke å koble den opp.

 

Min og. Men noen luringer kjøper arcade-versjonen uten HDD vett.

 

Ja. Lurt det, med tanke på at den var tre ganger så billig som eliten. Har dessuten ikke noe særlig behov for hdd ettersom jeg for det meste bare spiller fifa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...