Skroll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har selv 30/30 mbit, og opplever ikke lagg med mindre jeg laster ned mellom 3-4 mb/s. Før du starter en kamp står det jo status i hjørnet. Spiller aldri mot folk med mindre det er grønt(god tilkobling.) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Så det var snakk om nettverk og Fifa 11. På FIFA 10 lagget det på online-kamper noen ganger selv om jeg har Fibernett med ca 10 mb opplastning/nedlastning (ITAVISEN-test) og NAT 2. Er det den andre personen jeg spiller med sin skyld Er motsatnderen som har ræva nett ja. Med mindre du laster ned for alle penga samtidig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er jo harddisk i Playstationen da. Når ble det relevant? Hallo? Er det ikke relevant at du har KJØPT deg ekstra minne når det følger med innebygget HDD i PS3'en. Greit at du har bommet men du trenger ikke være blærete av den grunn Har selv 30/30 mbit, og opplever ikke lagg med mindre jeg laster ned mellom 3-4 mb/s. Før du starter en kamp står det jo status i hjørnet. Spiller aldri mot folk med mindre det er grønt(god tilkobling.) Det kan lagge selv om det er grønne streker på latency'en. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er jo harddisk i Playstationen da. Når ble det relevant? Hallo? Er det ikke relevant at du har KJØPT deg ekstra minne når det følger med innebygget HDD i PS3'en. Greit at du har bommet men du trenger ikke være blærete av den grunn Nå har det seg slik at det er snakk om en Xbox 360, da. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå har jeg vunnet 15 kamper på demoen og har låst opp den siste unlocken. Hva skjer nå? Hva skulle Har ikke fått noe nytt, så jeg skjønner ikke greia.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Og hvordan kunne vi lukte det? Etter det eg har sett så har ikke du nevnt det noensted Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå har jeg vunnet 15 kamper på demoen og har låst opp den siste unlocken. Hva skjer nå? Hva skulle Har ikke fått noe nytt, så jeg skjønner ikke greia.. Som sagt, for 15 spilte kamper får du " Gold transfer pack" til Fifa superstars spillet på Facebook. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hallo liksom Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Og hvordan kunne vi lukte det? Etter det eg har sett så har ikke du nevnt det noensted Det går jo selvfølgelig an å missforstå det, men ettersom det er hdd i ps3 tenke jeg at det var forståelig at jeg hadde 360, som det går an å innstalere spill på via usb. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Joda, men er mange "luringer" der ute som kanskje ikke visste at det var innebygget HDD i PS3'en Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Joda, men er mange "luringer" der ute som kanskje ikke visste at det var innebygget HDD i PS3'en Sant nok, men løst nå. Kjøpte meg en 8gb minnepenn. Så i kveld skal det spilles fifa 11 demo. Har forøvrig ps3 også da, men liker bedre å spille på 360'en. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da er det bare å teste demoen på PS3'n da vettu, luring. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 det er jo HDD i 360 og!? Min har da iallefall det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Min og. Men noen luringer kjøper arcade-versjonen uten HDD vett. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da er det bare å teste demoen på PS3'n da vettu, luring. Nei. For jeg gidder ikke å koble den opp. Min og. Men noen luringer kjøper arcade-versjonen uten HDD vett. Ja. Lurt det, med tanke på at den var tre ganger så billig som eliten. Har dessuten ikke noe særlig behov for hdd ettersom jeg for det meste bare spiller fifa. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hahha, det morsomste eg har vært med på. Spilte Pro club championship,spilte spiss og var på lag med noen tåper og en ANY som sugde mildt sagt. Vi lå under 4-0 til pause og da pausen var over så var eg plutselig det eneste mennesket igjen på mitt lag. Eg lar bildet fortelle resten: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har du fått hendene på spillet eller? Ser ikke ut som bilder fra noen demo det der mister! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 tipper det er fifa 10 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ganske sikker på at det er 10'eren, han har nok postet i feil tråd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, det sa eg da ikke heller. Klart det er 10'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå