Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) HAHA. Prøv Left trigger (på norsk ?) og høyre analog til høyre på feiringene. Ler meg skakk i hel her :!: Edit: Får det plutselig ikke til lenger. Men det var hvertfall denne her: http://www.youtube.com/watch?v=VWeHxvj3E_k Endret 20. september 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Siden det var en del som ville ha en FIFA 11-turnering til Xbox, har jeg startet en tråd om det her. 1 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Prøv Left trigger (på norsk ?) L2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 FolkenzZz, vet ikke om det er riktig sted å spørre, men har nå planer om å kjøpe meg en ny PS3 med Fifa 11 for 3000,- Det synes jeg er greit? Eller hva? Men det jeg lurer på jeg har ikke bredbånd i huset, men det jeg har er mobilt bredbånd(USB)hvis jeg skulle koble denne til PS3 kan jeg spille online da? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Du kan sikkert spille online, men jeg vil ikke spille mot deg. Du kommer sannsynligvis til å lagge som en annen tulling. Uansett er spillet bra singleplayer, og ikke minst kjekt å ha når du får venner over... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har testa FIFA 10 med mobilt bredbånd, og det er akkurat i grenseland egentlig. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Man kan meg bekjent ikke bruke en USB-stick rett i PS3en? Man må jo installere programvare? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ps3'en går ikke online med modemet koblet direkte i maskinen siden PS3'en ikke klarer å finne online tilgang via USB portene. Det som kan gå er å sette laptopen som en "gateway" og koble de to sammen med en ethernet kabel til porten på pc/laptopen. Funker det:ja Blir det bra:nei. Endret 21. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Brukte nettverkskortet i pcen som ruter. Funker fett med Windows 7, ikke med tidligere versjoner mener jeg. Men anbefales å skaffe seg et brukbart nett. Dessuten er det jo den toskete sperren på mobilt "bredbånd" som gjør at hastigheten blir satt ned etter et visst bruk, og da funker det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Haha, vet ikke om det var en glitch eller noe jeg merket. Men når jeg scorte med Pedro Leon så sprang han og Ronaldo ut til hjørneflagget og bare sto der:D Tok sånn 5 min før noe som helst skjedde Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har tenkt å kjøpe en minnepenn for å kunne spille demoen. Noe spesielt jeg bør kjøpe, eller funker det meste? Tenker å kjøpe en billig minnepenn til rundt 100,-. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Hvorfor må du ha minnepenn for å spille demoen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Kanskje han ikke har nett på konsollen og vil laste den ned fra nettet og installere den fra minnepenn? Bare noe jeg tenkte på. Ikke om jeg vet om det funker eller ikke da. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Hvorfor må du ha minnepenn for å spille demoen? Hvor skal jeg ellers innstalere den? Gidder ikke kjøpe en harddisk, ettersom jeg for det meste bare spiller fifa. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Er jo harddisk i Playstationen da. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Er jo harddisk i Playstationen da. Når ble det relevant? Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har forhåndsbestillt FIFA 11 på lefdal, noen som har gode erfaringer med dem? Håper på å få det før eller på utgivelsesdatoen, takker for svar Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Så det var snakk om nettverk og Fifa 11. På FIFA 10 lagget det på online-kamper noen ganger selv om jeg har Fibernett med ca 10 mb opplastning/nedlastning (ITAVISEN-test) og NAT 2. Er det den andre personen jeg spiller med sin skyld Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Du får prøve noen flere kamper da. Jeg har også opplevd varierende kamper, så det kommer nok an på hvem som hoster kampen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Så det var snakk om nettverk og Fifa 11. På FIFA 10 lagget det på online-kamper noen ganger selv om jeg har Fibernett med ca 10 mb opplastning/nedlastning (ITAVISEN-test) og NAT 2. Er det den andre personen jeg spiller med sin skyld På FIFA 10 har jeg spilt kamper mens dama laster opp og ned bilder til diverse fotoprosjekt og blogger uten at det lagger. Har fiber. De gangene det har lagget, så har jeg gjerne sittet alene uten at PCer har vært i bruk. Jeg innbiller meg at det er motstanderne som gjør kampopplevelsen kjip... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå