Kriss^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, faen så heldig du var Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har fantastiske erfaringer med forhåndsbestillinger på Elkjøp. I fjor sjekket jeg dagen før lanseringsdato status på forsendelse, da var det fortsatt ikke sendt. Ringte og ba de avbestille. Kom hjem samme dagen, og der lå det i postkassen. Ringte til de og sa at jeg hadde fått spillet, og ville gjøre opp for meg. Hun jeg snakket med sa hun skulle sjekke opp i det og ringe meg tilbake. Det gjorde hun ikke. To uker senere, den ærlige sjelen som jeg er, ringte jeg og forklarte hendelsesforløpet. Han jeg snakket med da sa at siden jeg var så ærlig, så bare satt de strek over det hele (!). Mistenker at han ikke gadd å rydde opp. Men jeg fikk spillet dagen før release, og slapp og beteale. Du er bare en simpel tyv. Skam deg. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Evt det viser at det lønner seg å være ærlig. Ditt bøllefrø. 5 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 han er jo på ingen måte en tyv når kundeservice sa at han fikk spillet 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Heiheihei. Ikke ødlegg for det interne samholdet som Monz og eg har. Respect my authoraitay! 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Blir for dumt. 4 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Slapp av folkens, Nederlaget-humor. Du kommer inn i den tidsnok, Kriss 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den fortjener en + 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gud fader meg, FIFA11 kan ikke komme tidsnok... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Støtter deg jeg Luna, han er en tyv 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Spilte smått på release til demoen, og en ting slo meg. Akselerasjon virker å være av betydelig mindre forskjell fra spiller til spiller. Blir vel vandt til det, uansett. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Njæ, føler at hvis man bruker høyre analog skikkelig at det blir litt mer realistisk mtp spurting. Man ofrer jo ballontroll mot fart. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ikke at jeg har Xbox360, men kan sikkert holde en cup dersom ingen andre gidder. Jeg er med, og gjør det Latias. Du er så flink til å ta ansvar Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg gleder meg til FIFA 11 ligger i postkassen min. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Valgte å kjøpe det i butikk i år, så jeg vet jeg har det i hånde til et vist tidspunkt. Orker ikke det med at alle har spillet den 30, mens jeg må vente til den 1 eller 2 før jeg finner spillet! Så i år sverger jeg til butikk og vet av erfaringer at spaceworld ikke svikter meg. Så regner med at kl 9.00 den 30.september står jeg i en spaceworld butikk med et eksemplar av FIFA 11!! Hvordan blir det med liga/cup til 360? Noen som starter noe der eller? BTW, noen som har fått et problem som jeg har hatt noen ganger i løpet av spillingen min. SKjermen blir plutselig svart når jeg går ut av menyen under en kamp, dette skjer ikke hver gang, men det skjer. Eneste mulighet for å få den til å vise kampen igjen er å skyte ballen ut av spill. Veldig irriterende til tider! Endret 20. september 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Flere som har lagt merke til at Bendtner har høyere top speed enn Eboue? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Blir et stykke FIFA 11 fra lefdal i år. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, fant et morsomt mål på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=QmX0jp2oIP0 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 HAHAHAHAH :!: :!: :!: :!: :!: :!: EPIC MÅL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå