tc47 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Haha, jævlig bra, Peter Crouch. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Synes jeg leste et sted at dømming av hands skulle komme med i Fifa 11, stemmer det? Kult i tilfelle. Scoret faktisk med en soleklar hands i fifa 10, forsøkte å laste opp videoen men ea-serverne hadde selvfølgelig problemer akkurat da... Savner egentlig litt kontroversielle avgjørelser, synd at offside ikke er feil av og til og at filming ikke er et alternativ. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Filming bør da ikke være lov. EAsports har et sammarbeid med FIFA. FIFA har en lov som tilsier at filming ikke er lov. Ahhh, dette var komplisert skrevet. Aner ikke hvordan jeg skal formulere dette. Håper dere forstår hva jeg mente. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hands skal være med ja. Du kan velge om du vel ha det på eller av. Håper det er på online i alle fall. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Filming, hands osv. skaper bare frustrasjon. Er overrasket over at dei tar med hands... Blir kanskje det samme som offside? At dommeren har falkesyn også i slike situasjoner? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tja, jeg synes at hands bør være med. Spillet blir litt mer realistisk. Det kan jo, som Mutu sa, skape frustrasjon hvis en spiller på laget handser helt ut av det blå innenfor egen boks f.eks... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Håper ikke filming er med for da kommer bare Emonz til å filme KONSTANT i håp om å skaffe seg selv frispark Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg fikk faktisk gult kort med Petr Cech i FIFA 2008 for hands. Han kom stormende ut for å ta en høy ball som var på vei igjennom. Griper ballen akkurat da han var ved 16-meteren, men han har stor fart så han forsvinner ut av 16-meteren. Frispark og gult kort. Var ganske imponert over at de hadde tatt det med. Virket ikke på meg som om at det var bug for å si det sånn.Dommeren bør etter mitt syn være 100% perfekt. La skills og taktikk avgjøre kamper. Ikke dommere. Endret 18. juni 2010 av monzilla Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Men skal det være mest mulig realistisk så bør vel slikt være med også? Er enig i at det kan være frustrerende men slik er jo fotballen på ordentlig også. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Filming? Hvis EA tar med det så begynner jeg virkelig å lure. Fairplay...? Endret 18. juni 2010 av fnats Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Men skal det være mest mulig realistisk så bør vel slikt være med også? Er enig i at det kan være frustrerende men slik er jo fotballen på ordentlig også. Husk at dette er eit spel for alle aldersgrupper. Mange barn som speler FIFA f.eks. og som faktisk lærer fotballregler osv. gjennom å spele FIFA. Da er det ikkje lurt å ha med hands, filming osv. for det gir eit feil bilde av sporten, det er realistisk, men det er slike ting FIFA prøver å slå hardt ned på. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Men skal det være mest mulig realistisk så bør vel slikt være med også? Er enig i at det kan være frustrerende men slik er jo fotballen på ordentlig også. Husk at dette er eit spel for alle aldersgrupper. Mange barn som speler FIFA f.eks. og som faktisk lærer fotballregler osv. gjennom å spele FIFA. Da er det ikkje lurt å ha med hands, filming osv. for det gir eit feil bilde av sporten, det er realistisk, men det er slike ting FIFA prøver å slå hardt ned på. Det jeg prøvde å si i sta, takk Mutu! Hands bør være med derimot. Endret 18. juni 2010 av fnats Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hands er nå vel med i den virkelige sporten også.... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så lenge det er et spill som man skal konkurrere med andre mot (sånn som det er i virkeligheten) så skal dommeren ikke kunne avgjøre matcher. I tillegg, så dersom EA prøver å scripte noe sånt så kan jeg garantere at alle kamper blir avgjort av rare dommeravgjørelser. Dommeren skal være prikkfri, det er den eneste måten at man kan spille med samme forutsetning som motstanderen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Greit for meg att hands er med så lenge dommeren slår hardt ned på det, men da blir det ikkje noko poeng i det. Håper ikkje på noko ala Henry mot Irland, sjølv om det hadde vært kult, hadde det gitt eit heilt feil bilde av korleis sporten SKAL speles. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Argumentene ang scriptingen og hvordan Fifa vil at sporten skal fremstilles kjøper jeg, men det hadde vært morsomt hvis slike ting hadde vært med. Skjønner at ikke alle synes det men jeg husker vi hadde det veldig gøy med filming på PES 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg fikk faktisk gult kort med Petr Cech i FIFA 2008 for hands. Han kom stormende ut for å ta en høy ball som var på vei igjennom. Griper ballen akkurat da han var ved 16-meteren, men han har stor fart så han forsvinner ut av 16-meteren. Frispark og gult kort. Var ganske imponert over at de hadde tatt det med. Virket ikke på meg som om at det var bug for å si det sånn.Dommeren bør etter mitt syn være 100% perfekt. La skills og taktikk avgjøre kamper. Ikke dommere. Det samme har skjedd med meg på Fifa 2009 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har mange ganger vært ute av 16 meteren med keeper og handset, aldri har det blitt noe av det. FIFA har vel også sagt at det ikke har vært hands på noen av disse spillene så skjønner ikke hvordan dere har fått kort for det. Sikker på at han ikke takla noen samtidig? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Husker ikke om keepern min fikk kort, men han laga frispark rett utenfor 16-metern ved å gli bortover liggende mens han holdt ballen i hanskene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hands og fotballspill henger ikke sammen. Du har ikke noe mulighet til å styre hendene på spilleren, så å bli blåst av for hands i et avgjørende innlegg blir for dumt. Noe de bør fikse er hvordan spillerne oppfører seg uten ball, særlig i forsvar. Er lei av agressive forsvarsspillere som løper fram i banen fordi de tror de får ballen. En annen irriterende ting er at du ikke har mulighet til å bytte spiller mens ballen er i lufta. Et irritasjonsmoment som har vært der lenge. Uansett så er jeg veldig usikker på om det blir et nytt Fifa-kjøp. Synes det blir litt dumt å bruke 500kr på oppdaterte laguttak og muligheten til å spille med Hønefoss i Tippeliga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå