wûst Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 SPilte bare noen kamper før jeg plutselig oppdaget at Arsenal var der. Har ikke rørt pisset på facebook. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Teipball: Vet du om du får det av å vinne et visst antall kamper? (Mens du er logget inn via Xbox-live) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Trur du trenger å vinne 5 kamper for å få Arsenal, syntes at jeg så en achievement der man unlocka Arsenal ihvertfall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Ja, det var en her som visstnok fikk det etter X antall spilte kamper. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Teipball: Vet du om du får det av å vinne et visst antall kamper? (Mens du er logget inn via Xbox-live) Mest sannsynlig. Og man må nok være koblet til Live for å at det skal bli registrert. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 noen som er med på en liga for folk med Xbox 360? En diskusjon.no liga som vi hadde ifjor? Ble vel ikke ferdigspilt ifjor, men kunne vært kjekt å prøve igjen. Er med jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Kunne vært gøy det! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=557 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Er bare til å dra det igang, send gjerne en pm til steen_jadd, han har god erfaring med det fra PS3. Han svarer gledelig på spørsmål. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Send en PM her så ordner det seg https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=142804 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Anbefaler dere å lage cuper i stedet for liga. Fungerer mye bedre i praksis. Vi som spiller på ps3 skal begynne på vår 17. cup når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Ikke at jeg har Xbox360, men kan sikkert holde en cup dersom ingen andre gidder. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg er gjerne med, spilte i flere i 10'eren Lenke til kommentar
haabuer Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvor vill folk anbefale å kjøpe spillet for å være sikker på å få det i posten på minimum utgivelsesdagen, men gjerne 1 dag eller 2. Irriterer vettet av meg når jeg ser folk sitter å spiller spillet flere dager før det kommer ut. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 er med jeg også, men jeg har kun xbox 360, sier i fra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvor vill folk anbefale å kjøpe spillet for å være sikker på å få det i posten på minimum utgivelsesdagen, men gjerne 1 dag eller 2. Irriterer vettet av meg når jeg ser folk sitter å spiller spillet flere dager før det kommer ut. Eg sverger til Gamezone, de har ALDRI skuffet meg når det gjelder forhåndsbestillinger. 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Bestil hos Elkjøp, 408kr inkl frakt for fifa 11 til PS3 og fifa 11 til xbox360 bestilte ifjor fifa 10 hos Elkjøp og fikk spillet 1 eller 2 dager før utgivelsesdagen Endret 20. september 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Så at et Playstation magazine eller noe ga FIFA 11 10/10 på en anmeldelse av spillet. De kalte det også "footballing perfection". Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Bestil hos Elkjøp, 408kr inkl frakt for fifa 11 til PS3 og fifa 11 til xbox360 bestilte ifjor fifa 10 hos Elkjøp og fikk spillet 1 eller 2 dager før utgivelsesdagen Jeg har dårlige erfaringer med forhåndsbestilling av spill hos Elkjøp i det siste! Forhåndsbestilte Kane & Lynch 2 + Mafia 2, begge spillene om 1 uke i postkassen, etter lanseringsdatoen! Og jeg bor i Oslo-sentrum. Derfor velger jeg å boikotte Elkjøp fremover. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har fantastiske erfaringer med forhåndsbestillinger på Elkjøp. I fjor sjekket jeg dagen før lanseringsdato status på forsendelse, da var det fortsatt ikke sendt. Ringte og ba de avbestille. Kom hjem samme dagen, og der lå det i postkassen. Ringte til de og sa at jeg hadde fått spillet, og ville gjøre opp for meg. Hun jeg snakket med sa hun skulle sjekke opp i det og ringe meg tilbake. Det gjorde hun ikke. To uker senere, den ærlige sjelen som jeg er, ringte jeg og forklarte hendelsesforløpet. Han jeg snakket med da sa at siden jeg var så ærlig, så bare satt de strek over det hele (!). Mistenker at han ikke gadd å rydde opp. Men jeg fikk spillet dagen før release, og slapp og beteale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå