Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så lett det var a. SÅ korte omganger og jeg banker alle oppunder 10-0 med Leverkusen i hver kamp.

 

:thumbdown:

 

Juge pave. Enten setter du opp vansklighetsgraden. eller så slutter du å spille 2 player og score selvmål med den ene kontrollen. kort regnestykke og jeg kan se tydelig at du ljuger. Du scorer igjennomsnitt hvert 36 sekund. Noe du må lengre ut på landet med.

 

Jeg herved stempler deg løgner/lystløgner intil du har bevist det motsatte. Jeg skal se HELE replayen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han lyger ikke hvis han spiller på amatør da det er fult mulig å vinne 10-0, når jeg spilte på amatør ledet jeg 5-0 til første omgang, men vant bare 7-0.

 

EDIT:

Spiller på vanskeligst såklart.

Da har jeg store problemer å se hvordan det er mulig å vinne 10-0... :whistle:

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Faen så lett det var a. SÅ korte omganger og jeg banker alle oppunder 10-0 med Leverkusen i hver kamp.

 

Du får skru opp fra Amatør da vettu ;D

 

 

 

Spiller på vanskeligst såklart. Det har jeg gjort i fotballspill i mange år. Aldri har det vært så lett å komme igjennom et forsvar, men satser på at det blir vanskeligere online, da det er det jeg kommer til å spille.

Dette SKAL jeg faen meg se en replay av. Om det så må være med mobil kameraet ditt.

Lenke til kommentar

:tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease:

 

 

Jeg sliter også som ei flue i motvind når jeg spiller på legendarisk, vinner ikke med mer enn 1-2 mål stortsett, og jeg har også spillt fotballspill siden jeg var 11-12 år gammel..

 

Så ja, REPLAY der vi SER du setter AI på Legendary og spiller hele matchen! forresten også lett og se om du har mixa og triksa med filmen om det i det heletatt dukker opp noe.

Lenke til kommentar

Angående finter/stjerner så har EA 1200 reviewers som sitter å ser på ganske mange kamper, Zlatan er i mine øyne ikke den personen som finter mest i hver kamp. Ifølge retningslinjene for antall stjerner skal de finte regelmessig (desto vanskeligere finter) desto høyere stjerne. Det er f.eks. ingen i tippeligaen som får 5 stjerner!

Lenke til kommentar

Angående finter/stjerner så har EA 1200 reviewers som sitter å ser på ganske mange kamper, Zlatan er i mine øyne ikke den personen som finter mest i hver kamp. Ifølge retningslinjene for antall stjerner skal de finte regelmessig (desto vanskeligere finter) desto høyere stjerne. Det er f.eks. ingen i tippeligaen som får 5 stjerner!

Har de innført dette for 11?

For i 10 så har Skjelbred (RBK) 5 stjerner.

Lenke til kommentar

:tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease:

 

 

Jeg sliter også som ei flue i motvind når jeg spiller på legendarisk, vinner ikke med mer enn 1-2 mål stortsett, og jeg har også spillt fotballspill siden jeg var 11-12 år gammel..

 

Så ja, REPLAY der vi SER du setter AI på Legendary og spiller hele matchen! forresten også lett og se om du har mixa og triksa med filmen om det i det heletatt dukker opp noe.

 

og med det tror jeg vi har hørt det siste fra Ginecólogo Necrolamedor i denne tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :tease:

 

 

Jeg sliter også som ei flue i motvind når jeg spiller på legendarisk, vinner ikke med mer enn 1-2 mål stortsett, og jeg har også spillt fotballspill siden jeg var 11-12 år gammel..

 

Så ja, REPLAY der vi SER du setter AI på Legendary og spiller hele matchen! forresten også lett og se om du har mixa og triksa med filmen om det i det heletatt dukker opp noe.

 

og med det tror jeg vi har hørt det siste fra Ginecólogo Necrolamedor i denne tråden

 

 

han sitter vel med et mobilkamera og klør seg i ræva over at han ikke klarer det :D

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ut av det. Det var jeg som rota, det var på amatør, og det resettes til den vanskelighetsgraden hver gang jeg skrur demoen av og på. Og da fikk jeg endelig nytt FIFA skikkelig, og til alle over her, det er forskjell på skryt og det å klage på et spill. Hadde dere vært her når jeg spilte slik dama har vært, hadde dere hørt klaging og klaging på at det var altfor lett.

 

Men ja, min egen feil som ikke dobbelsjekka vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

Angående finter/stjerner så har EA 1200 reviewers som sitter å ser på ganske mange kamper, Zlatan er i mine øyne ikke den personen som finter mest i hver kamp. Ifølge retningslinjene for antall stjerner skal de finte regelmessig (desto vanskeligere finter) desto høyere stjerne. Det er f.eks. ingen i tippeligaen som får 5 stjerner!

 

Jeg ser Zlatan regelmessig og er sterkt uenig. Det finnes knapt en spiller med et så stort finterepertoar og flair. Det blir helt urealistisk for min del og ikke kunne utføre en elastico med Zlatan eller ballrolls.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ut av det. Det var jeg som rota, det var på amatør, og det resettes til den vanskelighetsgraden hver gang jeg skrur demoen av og på. Og da fikk jeg endelig nytt FIFA skikkelig, og til alle over her, det er forskjell på skryt og det å klage på et spill. Hadde dere vært her når jeg spilte slik dama har vært, hadde dere hørt klaging og klaging på at det var altfor lett.

 

Men ja, min egen feil som ikke dobbelsjekka vanskelighetsgraden.

 

good comeback :)

Lenke til kommentar

Start spillet. Da kommer jo de vinduene hvor det står hva som er nytt i år og slikt. Det har jeg bare trykket meg igjennom fort etter å ha lest det første gangen, og har ikke tenkt over eller sett at man må velge vanskelighetsgraden der IGJEN. Garantert flere enn meg som har gjort den feilen. Hvem tenker vel på at man må fikse vanskelighetsgraden på nytt hver gang man spiller?

 

Edit: Men, ja, over til spillet igjen. Ble straffekonk istad, og straffene var... vel, noe nytt. Hvordan foregår det?

 

 

Og er det noen som har testa keepermodusen i arenaen? Prøvde det her, og syntes det var litt klumpete kontroll. Prøvde å posisjonere keeperen i takt med den rundingen, men det var lettere sagt enn gjort.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...