Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så lett det var a. SÅ korte omganger og jeg banker alle oppunder 10-0 med Leverkusen i hver kamp.

 

Du får skru opp fra Amatør da vettu ;D

 

--

 

 

En gameplay vid fra meg, hakke no slik Haupgaugemikkmakk greier så får nøye seg med ett Vado kamera, crap kvalitet, crap kamp bla bla, men samma dææ!

 

http://www.youtube.com/watch?v=3tCyT05fWsU

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=MQ5VDLxJQBU

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Faen så lett det var a. SÅ korte omganger og jeg banker alle oppunder 10-0 med Leverkusen i hver kamp.

 

Du får skru opp fra Amatør da vettu ;D

 

 

 

Spiller på vanskeligst såklart. Det har jeg gjort i fotballspill i mange år. Aldri har det vært så lett å komme igjennom et forsvar, men satser på at det blir vanskeligere online, da det er det jeg kommer til å spille.

Lenke til kommentar

Ingen finter har forsvunnet forresten. Alt går med Ronaldo og jeg elsker de nye fintene.

 

Merket at det var mange spillere som ikke kan gjøre de forskjellige fintene. Blir det kun Ronaldo, Messi og de andre ekstremt tekniske som får til alt nå eller?

 

Bare de som er 5 stjerner på finter kan ta alle fintene. Blant fintene som går under her er chopen, flikke over hoder feilvendt, elastico(?) og den nye når man står stille og tar såledragninger ++. På Real er det bare Ronaldo og Di Maria som er 5 stjerner på finter. Barcelona er det vil bare Messi. Synes dette blir litt for dumt, spillere som Villa, Zlatan og Kaka burde kunne ta alle fintene, spesielt når en så enkel finte som chopen ikke går ann å ta.

 

Say what? Zlatan kan ikke ta alle fintene? Det er rett og slett latterlig. Han er vel blant de spillerne som gjør flest tekniske finesser i verden. Selv om jeg liker tanken på at ikke alle skal kunne gjøre alt så mye EA bli mye bedre i vurderingen av hvem som kan gjøre hvilke finter og ikke.

 

@Ginecologo: Skrudd opp til Legendary? Jeg vil nødig kalle deg en løgner(, men jeg tror du lyver.) Last opp et klipp av et 8, 9 eller 10-0 mål og link oss gjerne til det.

Lenke til kommentar

Ingen finter har forsvunnet forresten. Alt går med Ronaldo og jeg elsker de nye fintene.

 

Merket at det var mange spillere som ikke kan gjøre de forskjellige fintene. Blir det kun Ronaldo, Messi og de andre ekstremt tekniske som får til alt nå eller?

 

Bare de som er 5 stjerner på finter kan ta alle fintene. Blant fintene som går under her er chopen, flikke over hoder feilvendt, elastico(?) og den nye når man står stille og tar såledragninger ++. På Real er det bare Ronaldo og Di Maria som er 5 stjerner på finter. Barcelona er det vil bare Messi. Synes dette blir litt for dumt, spillere som Villa, Zlatan og Kaka burde kunne ta alle fintene, spesielt når en så enkel finte som chopen ikke går ann å ta.

 

Say what? Zlatan kan ikke ta alle fintene? Det er rett og slett latterlig. Han er vel blant de spillerne som gjør flest tekniske finesser i verden. Selv om jeg liker tanken på at ikke alle skal kunne gjøre alt så mye EA bli mye bedre i vurderingen av hvem som kan gjøre hvilke finter og ikke.

 

 

Zlatan har 4 stjerner og kan dermed ikke ta alle fintene. Helt idiotisk. Spennende å se hvem som får 5 stjerner. For det kan ikke bli mange, kan ikke tenkte meg mer enn 10 spillere maks.

Lenke til kommentar

EA viser jo bare at de faen ikke følger sporten nøye nok i virkeligheten. Det er ikke nok å invitere de største navnene til og ta på seg noen sorte froskedrakter og trikse litt med en fotball.

Jeg lurer faktisk på hvor stor prosentandel av de som jobber med å lage Fifa-spillene i EA, som følger fotball på ukentlig basis. Men dette blir jo bare spekulasjoner :p

 

Jeg går utifra at EA's mål er å gi et riktig bilde av hver spillers kvaliteter, (i det minste de største klubbene) allikevel virker dette stjernesystemet nesten tilfeldig til tider.

Lenke til kommentar

Trykk på Match Highlights etter kampen og trykk deg inn på det siste målet ditt. Trykk deretter trekant (eller den knappen som er på 360) og last opp til EA.

 

@Lilleru: virker veldig tilfeldig, ja. EAs grunn til hvem som får hvilke stjerner er visstnok at det går på hva de gjør i kamp, siden nærmest alle profesjonelle fotballspillere kan utføre elastico og hocus pocus, men da bommer de uansett grovt. Elastico er en fem stjerners finte i 11 nå og Zlatan som faktisk er en av de jeg kan tenke meg som gjør denne finten aller mest har bare blitt tildelt fire. Nei, jeg er spent på å se hvordan det blir i den fulle versjonen. Jeg liker tanken, men utførelsen virker dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Noen som har en formasjon og anbefale ? Har prøvd litt forskjellig, men er usikker på hvilken jeg synes er best. Har dog noe med hvem jeg spiller mot.

 

Hvordan laster jeg opp en kamp da?

Film det på en eller annen måte og legg det på youtube.

Jeg vil gjerne se en kamp hvor du vinner 10-0 med Leverkusen på vanskeligste vanskelighetsgrad.

Vil jeg også gjerne se. Mata- for et sammentreff, vi har like mange innlegg :p

 

Edit: før nå

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Hvordan laster jeg opp en kamp da?

 

Du får ikke det til, men å vinne 10-0 på World Class med Leverkusen DET klarer du? :whistle:

 

Har spilt fotballspill i over 10 år, så er ikke noe problem. Og har da aldri lasta opp noen kamper før. Skal gjøre det i morra, nå har vi besøk og skal se grotesk, ekkel film.

 

Og nei, ikke 10-0, i underkant, 7, 8, 9 - 0 og slikt. Gjennombruddspasninger er faen meg sinnsykt lett. Men ja, i morra.

Lenke til kommentar

Jeg har også spilt fotballspill i ti år. Jeg vet dessuten at det er flere drevne FIFA-spillere her på forumet som bruker haugevis av timer på FIFA (som gjør det svært godt online) og som ikke slår CPU i underkant av 10-0 på Legendary. Derfor er jeg sterkt tvilende til at du som oftest slår CPU med 7 og 8 mål. Nå sier jeg slettest ikke at det er utenkelig da jeg slo Chelsea med fire mål med Leverkusen, men du må da stort sett score på hvert eneste angrep, noe jeg tviler på.

 

Spiller du på PS3? Jeg vil svært gjerne spille mot deg når du får den fulle versjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har også spilt fotballspill i ti år. Jeg vet dessuten at det er flere drevne FIFA-spillere her på forumet som bruker haugevis av timer på FIFA (som gjør det svært godt online) og som ikke slår CPU i underkant av 10-0 på Legendary. Derfor er jeg sterkt tvilende til at du som oftest slår CPU med 7 og 8 mål. Nå sier jeg slettest ikke at det er utenkelig da jeg slo Chelsea med fire mål med Leverkusen, men du må da stort sett score på hvert eneste angrep, noe jeg tviler på.

 

 

 

Ser at Jørgen nevner meg her, ( :innocent: ) så eg må bare svare eg også. Eg har vel spilt mye Fifa opp gjennom årene eg også, men skal ærlig innrømme at eg fikk meg om ikke stort så ivertfall ett lite sjokk da eg plukket opp demoen på Fifa 11 og skulle spille kamp, var langtifra så lett som eg hadde trodd, ble bare med 1 eller 2 mål de første kampene eg spilte.

 

Men vil veldig gjerne se bevis på resultatene dine :)

Lenke til kommentar

Faen så lett det var a. SÅ korte omganger og jeg banker alle oppunder 10-0 med Leverkusen i hver kamp.

 

 

Dette er enten en spøk eller noen som prøver å imponere. Hvis du scorer 7-10 mål i en kamp på 6 min totalt så burde du skjønne at du overdrive noe jævlig. Du må score ca hvert 15-20 sekund om dette stemmer. Og du spiller på Legendary?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...