Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valgte bare "Football games are my passion" og gadd ikke å endre fra World Class som er vanskelighetsgraden i det tilfellet til Legendary.

 

Det var kos:

 

Dagens videoer (Videoene mine fra 4 - 0 seieren med Bayer Leverkusen over Chelsea fungerer ikke( som mest sannsynlig forsvinner i morgen:

 

 

 

Ronaldo finter vekk backen og går for mål, Higuain scorer på retur:

 

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36531443

 

 

 

 

og til slutt FIFA 10 demo høydepunktet mitt i fjor:

 

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9332754

 

 

Ingen finter har forsvunnet forresten. Alt går med Ronaldo og jeg elsker de nye fintene.

Lenke til kommentar

 

 

Ingen finter har forsvunnet forresten. Alt går med Ronaldo og jeg elsker de nye fintene.

 

Merket at det var mange spillere som ikke kan gjøre de forskjellige fintene. Blir det kun Ronaldo, Messi og de andre ekstremt tekniske som får til alt nå eller?

 

Bare de som er 5 stjerner på finter kan ta alle fintene. Blant fintene som går under her er chopen, flikke over hoder feilvendt, elastico(?) og den nye når man står stille og tar såledragninger ++. På Real er det bare Ronaldo og Di Maria som er 5 stjerner på finter. Barcelona er det vil bare Messi. Synes dette blir litt for dumt, spillere som Villa, Zlatan og Kaka burde kunne ta alle fintene, spesielt når en så enkel finte som chopen ikke går ann å ta.

Lenke til kommentar

Som eg sa til en kar tidligere..

 

Det føles som at i Fifa 11 har du mye mer frihet over spillerne dine, ballen kan bevege seg regelrett hvor som helst, her er det faktisk sjangse for å slå en pasning som går langt LANGT unna der den var ment å skulle havne. I Fifa 10 så er det mer slik at ballen ALLTID følger en forhåndsbestemt bane og "alltid" havner enten der den skal (til medspiller) eller til motstander.

 

Og som Olehenri så riktig påpeker så er det mye jevnere "flow" i Fifa 11 enn det var i det forrige Fifa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...