Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at det går ann å styre keeperen i denne utgaven av FIFA smile.gif Noen som har prøvd/sett om det funker bra?

 

Er vel INGEN som har prøvd det i denne utgaven av Fifa siden fullversjonen ikke er kommet enda, joda prøvd det på demoen men tror nok ikke det blir 100% slik i fullversjonen. Aner meg det blir annerledes å være keeper i kamp enn i arena.

 

Regner med at _noen_ har prøvd det, tviler på at lager en modul uten at noen noensinne har prøvd det.

Lenke til kommentar

Har hørt at det går ann å styre keeperen i denne utgaven av FIFA smile.gif Noen som har prøvd/sett om det funker bra?

 

Er vel INGEN som har prøvd det i denne utgaven av Fifa siden fullversjonen ikke er kommet enda, joda prøvd det på demoen men tror nok ikke det blir 100% slik i fullversjonen. Aner meg det blir annerledes å være keeper i kamp enn i arena.

 

Regner med at _noen_ har prøvd det, tviler på at lager en modul uten at noen noensinne har prøvd det.

 

Du får få fatt i de du da og introdusere dem for Diskusjon.no slik at de kan dele sine erfaringer med oss andre.

Lenke til kommentar

Har hørt at det går ann å styre keeperen i denne utgaven av FIFA :) Noen som har prøvd/sett om det funker bra?

 

Er vel INGEN som har prøvd det i denne utgaven av Fifa siden fullversjonen ikke er kommet enda, joda prøvd det på demoen men tror nok ikke det blir 100% slik i fullversjonen. Aner meg det blir annerledes å være keeper i kamp enn i arena.

 

Som jeg skrev tidligere i tråden, i arena trykker du "back" / "select" knappen, velg 1on1 og trykk på at du vil være keeper.

Da får du en fin smakebit på hvordan det blir å være keeper.

Lenke til kommentar

Har noen lest noe om det å styre keeperen i kamp, blir noe likt slik det er i arena keeperen.

Det ville jo være naturlig at kontrollene blir slik som i demoen, men jeg syns kanskje keeperen der gjorde litt mye selv.

 

For meg virker det egentlig ut som det å plassere seg riktig er egentlig det viktigste når du spiller keeper.

Det blir slik det er på demoen, keeper gjør mye selv også. Du skal feks bare slenge deg til rett side fordi keeperen velger selv om han slenger seg opp eller ned alt etter hvor ballen går.

Lenke til kommentar

Vanskelighetsgraden stilles inn når du velger i starten om du har spilt fotballspill før, om fotballspill er din lidenskap osv.

 

Er det liten forskjell fra Fifa 10? Da har du spilt for lite Fifa 10 gutten min.Gidder ikke engang å begynne å gå inn på alt som er annerledes og bedre, for det er stort sett alt...

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...