Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Possesion ligger så høyt fordi kampene er så korte. Kampene kan lett bare gå en vei og motstanderen rekker ikke å få nok tid i angrep til å bygge possesion opp. Et langt angrep fra deg som varer i 1 min, eller at du holder på ballen med frispilling så er possesion fort oppe i 80 %. Når kampene blir lenger så vil dette gjevne seg ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper for all del det går ann å endre på antall driblestjerner spillere har selv, dersom f.eks Neymar får 2 igjen. Dette bør være med i Creation Center.

 

Noen som har fått til noen skikkelig bra langpasninger igjennom bakerste ledd, sliter med å finne ut av det. Pleier som regel å bare kort-passe meg ledd for ledd for å score.

Lenke til kommentar

 

Her er et eksempel på at hands er kanskje noe strengt på FIFA 11.

Jeg synes ikke dette burde være straffe ettersom den treffer magen først og skudde kommer såpass fort og nært som det gjør. Dette er jo klart det negative med hands på FIFA 11, at hver gang den treffer hånden, uavhengig hva det er, er det hands.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

men leste noen i posten her snakket om 'Creation Centre', hvordan får jeg til dette? for meg ser det ut som den ikke er tilgjengelig

 

Du må forhåndbestille spillet hos steder støtter dette for å leke deg på creation center.. Cdon og Platekompaniet har f.eks dette. Jeg holder på å laget et lag som skal spille i tippeligaen, samt lager spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...