Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Spillt sikkert 50 kamper på demoen nå. Gleder meg ekstremt til hele spiller kommer. Men vil spille være helt likt demoen ? Eller pleier de og gjøre noen forandringer ? Har aldri spillt Fifa demoer før. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Ingen fullversjoner er 100% lik som en demo. Poster de to eldste videoene igjen for de som ikke har fått de med seg enda http://www.youtube.com/watch?v=s-w0a6cr1OY http://www.youtube.com/watch?v=Bd3fvBizDOA Endret 16. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Skulle ikke demoen ha 3min omganger? Hos meg varer dem bare i 2min (det står på 3 min i spillinnstillinger og) :/ Regner med at det er det samme hos alle andre her? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Skulle ikke demoen ha 3min omganger? Hos meg varer dem bare i 2min (det står på 3 min i spillinnstillinger og) :/ Regner med at det er det samme hos alle andre her? stemmer det. Er bare 2 min omganger, aka rekker ikke stort. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 De har fjernet noen finter ja Kriss. Jeg aner ikke hvorfor og det irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Grrr, hvor er Ronaldo-choppen min? Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Har noen finter forsvunnet? Får plutselig ikke til en del. F.eks fake-rabona. Om du mener at du ikke får til fintene i Arenaen, så tror jeg det er fordi Kaká ikke kan 5-stjernersfinter. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 De har fjernet noen finter ja Kriss. Jeg aner ikke hvorfor og det irriterer meg grenseløst. Har du noen liste over hvem som er fjernet, lat som jeg er orker jeg ikke lete selv. Uansett helt idiotisk å fjerne finter, ser virkelig ingen grunn til at det skulle være nødvendig å fjerne finter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Sikkert fordi det ikke er nok knapper/knappecomboer til ALLE. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Høyre, ned og Venstre, ned blant annet (Såledragning og "tap" med motsatt bein motsatt vei). Den ene nye finten gjør jo en grei jobb i å erstatte den, men allikevel er den ønsket. Opp, opp ned (sombrero-flick(?). Disse to har iallfall forsvunnet helt uten at noen ny finte er å se. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Synes også at de bommer litt mye med disse drible-stjernene. Endret 16. september 2010 av lilleru Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Enig. Neymar hadde vel 2 i FIFA 10. Det er og bomme grundig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Høyre, ned og Venstre, ned blant annet (Såledragning og "tap" med motsatt bein motsatt vei). Den ene nye finten gjør jo en grei jobb i å erstatte den, men allikevel er den ønsket. Opp, opp ned (sombrero-flick(?). Disse to har iallfall forsvunnet helt uten at noen ny finte er å se. Sombrero flicken er ikke borte, tok den netopp med ronaldo. Tydeligvis har ikke Kaka 5 stjerner på finter, som Dacca sa. btw, irriterer meg grønn over at Higuain har langt hår... Endret 16. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Vet ikke om dette er tatt opp tidligere i tråden, men det går an å være keeper i demo arenaen. Bare trykk "select" eller "back" eller hva knappen heter, og velg keeper. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Slenger opp to videoer til, korte men dog greie, sees såklart i HD http://www.youtube.com/watch?v=GzcOS7fxjqE http://www.youtube.com/watch?v=cM7f50whrkg Eg har fått ny favorittfeiring for å si det sånn Endret 16. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Den feiringa der er ikke ny. Det at de andre spillerne står rundt og spiller med er nytt. Edit: Den er hvertfall i WC. Bruker bare den, til stor irritasjon for alle andre. Endret 16. september 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Vet den ikke er ny, eg sa at eg har fått ny favorittfeiring, dog det er den artigste eg har sett på lenge Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Vet den ikke er ny, eg sa at eg har fått ny favorittfeiring, dog det er den artigste eg har sett på lenge Den var bare kul, og for meg er den ny siden jeg ikke gadd å kaste bort pengene mine på WC.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Ny vid, Arsenal vs Chelsea denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=McELC9UFPjs Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) tatt deg fri fra skole/jobb eller luna? Jeg syntes den høyeste vanskelighetsgraden man kan velge i demoen har blitt alt for enkel, håper man kan få til noe annet. Jeg scorer ikke så mange mål, men posession ligger på 75-25, 82-18 hadde jeg på min siste kamp igår :-o http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36359720 Endret 17. september 2010 av Thomasehlol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå