BadThings Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Noen som har testa ut Creation center enda? Ser det er laget 11773 lag allerede og 56481 spillere.. Noen som vet om hvis man lager et lag, og tar inn noen virkelige spillere som f.eks messi, blir det 2 av han da? Eller drar han da fra Barca til det laget du har laget? Endret 16. september 2010 av BadThings Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Casillas goes for NHL? http://www.youtube.com/watch?v=MJGl6R9RshI Tilbake til hverdagen her http://www.youtube.com/watch?v=DsZXtprdDwk Endret 16. september 2010 av olehenri Lenke til kommentar
Erav Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 For å spille trenger man ikke EA serverne, men nå virket det igjen. Da blir det litt Arsenal. Er Real Madrid fan men liker å spille med Arsenal på Fifa10. Blir nok en del Arsenal på Fifa 11 også. Hva er den tingen man unlocke når man har vunnet 15 kamper? trur det er noe gullspillere du får nestegang du spiller fifasuperstar på facebook Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 det er ett par småting som irriterer meg her også som det gjorde i fifa 10. Motstanderene løper omtrent ALLTID i fra meg, med eller uten ball?! Og når jeg har ballen så henter de meg inn igjen omtrent alltid? JA JEG BRUKER LØPEKNAPPEN! Vet om fler som har merka det samme også, uansett hvor bra stats spillerene har så er det lett å bli henta inn igjen.. Også er det altfor lett å få frispark, det blir jo blåst omtrent ved hver eneste duell virker det som.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Bruk høyre joystick når du skal løpe i fra motstandere. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Bruk høyre joystick når du skal løpe i fra motstandere. den er gammel, hjelper lite igrunn. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Bruk høyre joystick når du skal løpe i fra motstandere. den er gammel, hjelper lite igrunn. i fifa10, i fifa11 funker den. Ellers prøver du deg på raid med noen midtstoppere. for messi og mange andre kan du bruke 'knockon' for å komme der bådeforbi og løpe fra Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 tydeligvis ikke her! Her så blir Ronaldo, Villa, Messi, Drogba etc henta inn som faen om jeg bruker den eller ikke! Samtidig så blir de så vanvittig slite av ett pønsj på den at jeg ser lite vits i å bruke den langt fra målet, for da blir de i allefall henta inn igjen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 La være å spurt når du havner i trøbbel da. Spill deg ut eller slå en pasning. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 La være å spurt når du havner i trøbbel da. Spill deg ut eller slå en pasning. slå en pasning når det ikke er noen til å støtte seg til der og da? Da prøver jeg heller å hive beina over nakken og håpe på det beste ass Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hvis du bare håper på det beste så er det ikke rart du ikke klarer det... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor kan jeg plutselig ikke spille med Arsenal idag? Gjorde det går jo!!! Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor kan jeg plutselig ikke spille med Arsenal idag? Gjorde det går jo!!! Er du innlogget på ea-serverene? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Vet ikke om spørsmålet er stilt før, men stiller det hvertfall nå. Hvorfor spiller Zlatan Ibrahimovic på Barcelona? Han er oppført som innbytter. Jeg snakker naturligvis om demoen Takk for svar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 @Olehenri: Hvis forsvarerne kommer opp mot deg skulder mot skulder vil du nærmest aldri klare å akselerere forbi, det er stort sett vanskelig å løpe rett forbi en motstander som "jockeyer". Hvis du derimot har rom til det vil du nærmest alltid klare å løpe fra forsvareren med "knock-on" når du er Ronald/Messi/Walcott osv. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor kan jeg plutselig ikke spille med Arsenal idag? Gjorde det går jo!!! Er du innlogget på ea-serverene? Jepp. Hva har det å si? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Vet ikke om spørsmålet er stilt før, men stiller det hvertfall nå. Hvorfor spiller Zlatan Ibrahimovic på Barcelona? Han er oppført som innbytter. Jeg snakker naturligvis om demoen Takk for svar Veldig enkelt. De har ikke rukket å oppdatere det ennå. For eksempel så spiller Christian Poulsen på Juve, noe han ikke gjør lengre i virkeligheten. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) @ Mata:Fordi det er der det ligger om du har låst opp Arsenal til bruk i demoen. Endret 16. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Hm.. Skjønner ingenting jeg.. Er jo pålogget, men nada Arsenal Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2010 Rapporter Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kommer meg forbi, men blir alltid henta opp igjen omtrent, uansett Om han er sliten eller ei. Feks flere tilfeller der jeg finter Meg forbi forsvareren, punsjer analogen og beiner Mot mål, og så klarer jaggu meg forsvareren å vende Opp og ta meg igjen. Til deg som kommenterte at jeg håpa på det Beste, så satser jeg på du skjønner at da har Man gitt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå