Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har testa ut Creation center enda?

 

Ser det er laget 11773 lag allerede og 56481 spillere..

 

Noen som vet om hvis man lager et lag, og tar inn noen virkelige spillere som f.eks messi, blir det 2 av han da? Eller drar han da fra Barca til det laget du har laget?

Endret av BadThings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å spille trenger man ikke EA serverne, men nå virket det igjen. Da blir det litt Arsenal. Er Real Madrid fan men liker å spille med Arsenal på Fifa10. Blir nok en del Arsenal på Fifa 11 også.

 

Hva er den tingen man unlocke når man har vunnet 15 kamper?

 

trur det er noe gullspillere du får nestegang du spiller fifasuperstar på facebook :p

Lenke til kommentar

det er ett par småting som irriterer meg her også som det gjorde i fifa 10.

 

Motstanderene løper omtrent ALLTID i fra meg, med eller uten ball?! Og når jeg har ballen så henter de meg inn igjen omtrent alltid? JA JEG BRUKER LØPEKNAPPEN! :p Vet om fler som har merka det samme også, uansett hvor bra stats spillerene har så er det lett å bli henta inn igjen..

 

Også er det altfor lett å få frispark, det blir jo blåst omtrent ved hver eneste duell virker det som..

Lenke til kommentar

@Olehenri: Hvis forsvarerne kommer opp mot deg skulder mot skulder vil du nærmest aldri klare å akselerere forbi, det er stort sett vanskelig å løpe rett forbi en motstander som "jockeyer". Hvis du derimot har rom til det vil du nærmest alltid klare å løpe fra forsvareren med "knock-on" når du er Ronald/Messi/Walcott osv.

Lenke til kommentar

Vet ikke om spørsmålet er stilt før, men stiller det hvertfall nå. Hvorfor spiller Zlatan Ibrahimovic på Barcelona? Han er oppført som innbytter. Jeg snakker naturligvis om demoen

 

Takk for svar :)

 

Veldig enkelt. De har ikke rukket å oppdatere det ennå. For eksempel så spiller Christian Poulsen på Juve, noe han ikke gjør lengre i virkeligheten. Dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer meg forbi, men blir alltid henta opp igjen omtrent, uansett

Om han er sliten eller ei.

 

Feks flere tilfeller der jeg finter

Meg forbi forsvareren, punsjer analogen og beiner

Mot mål, og så klarer jaggu meg forsvareren å vende

Opp og ta meg igjen.

 

 

Til deg som kommenterte at jeg håpa på det

Beste, så satser jeg på du skjønner at da har

Man gitt opp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...