Prusk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Enda mer flaut er det når han åpenbart er i offside, og du meier han ned med bakerste mann fordi du trodde dommeren uansett hadde blåst. Rødt kort og frispark til spilleren i offside når man spiller 2 mot 2 med venner.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Det er sant, men det hender ikke så ofte. Det hender oftere det førstnevnte. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tja, jeg synes det er artig å ta stygge taklinger etter dommeren har blåst. Får ut litt aggresjon uten at det noen gang dømmes for det.. =) Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hihi, det har skjedd to ganger online nå på kort tid, altså fikk motstanderen rødt kort. Motstander taklet etter jeg scorte. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Taklet han etter det var blåst, eller rett før? Om du takler en langt ute på banen for å få frispark, så kjører de fordel nå i motsetning til tidligere versjoner av FIFA, hvor de blåste og ga frispark pluss rødt kort på midtbanen.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha, har noen opplevd at dommeren tar feil ved offside? Spilte med en kompis, han var heelt gjennom. Så blåste han for offside. Vi gikk inn på reprisen for å sjekke, for dette KUNNE jo ikke stemme. Og jaggu var det feil dømt. Backen min lå langt innenfor. Haha, aldri sett før Må nesten være en bug.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Taklet han etter det var blåst, eller rett før? Jeg skjøt, så kom taklingen i det ballen gikk i mål ca. Litt usikker på om det var blåst allerede da. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Må ha vært en bug med offsiden, ja. Er vel en del år siden EA sa at de ikke dømte feil ved offside. Mener det var av samme grunn de ikke har filming som en del av spillet.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Tror ikke jeg har opplevd dette før, men en jeg kjenner opplevde at linjedommern tok opp flagget for offside, men dommern blåste ikke. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tror ikke jeg har opplevd dette før, men en jeg kjenner opplevde at linjedommern tok opp flagget for offside, men dommern blåste ikke. Spilleren i offside nådde ikke ballen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du kan avbryte løpet, og dommeren vil ikke blåse for offside (spilleren tar ikke del i spillet). Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg, som alltid til et rykende ferskt Fifa spill dukker opp i postkassa Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Hehe, noen som vet når demoen kommer ut? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Vel, Fifa 10 demoen kom en eller annen gang i den andre uken i September 09, basert på det og andre slipp datoer så kan vi vel regne med en gang mellom 15 Sept og 15 Okt. Noen screenshots: bilde nummer to, Bulky, Lean, Regular, Bulky, Peter Crouch :!: Endret 16. juni 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Crouch kommer ikke til åkjøpe Fifa 2011 nå, han kommer til å føle seg mobbet og uthengt som en freak 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ser hvertfall ikke ut til å være noe galt med grafikken! Så den videoen som ble postet her for litt siden og det ser jo virkelig bra ut. Morsomt det de gjorde med Rooney i spillet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er bulky det samme som stocky? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Stocky = heavy and compact in form or stature. Bulky = large size for its weight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå