Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha... Har spilt 5 kamper og har ennå ikke scoret. Men demoen er konge! :new_woot:

Eneste negative fåreløpig er antall hands. Fikk 4 frispark utenfor 16 på 4 fifa-minutter, kun pga. hands.

Har selv spilt oppimot 10 kamper, står med hele ett mål. Hands har jeg fortsatt ikke sett noe til, selv om den skal være aktivert.

Lenke til kommentar
+ Fluid gameplay (hardly any wait from fouls, freekicks, throw ins etc - no shitty highlights of everything).

+ Referee is excellent (plays on alot)

+ Goalkeepers animations

+ Ball physics

+ Penaltys are great fun, kinda ISS 2000 on N64 with aiming assist on.

+ Collision detection spot on.

 

- Passing is the same old.

- Player individuality?

- Crossing, corners, free kicks and some shooting has that crappy supercurl dating way back from the days of Fifa 2001, feels like your kicking a fly away ball.

- Tactics screen or should i say what tactics screen.

- Game speed slightly to fast, in my opinion.

 

Så denne på et annet forum. Ganske enig i det meste.

Lenke til kommentar

Leste ett sted at Fifa 11 sitt gameplay er mere likt Fifa 10 i forhold til Fifa WC.

 

Stemmer dette?

 

Ja det vil jeg så absolutt si, og det gjorde meg ganske så skuffet. Kanskje mest fordi jeg har spilt meg ihjel på fifa wc siste månedene, og mener det var milevis foran fifa 10. Fifa 11 ser, og oppleves mye mer ut som fifa 10.

 

Rent grafikkmessig syntes jeg også WC var bedre, kameraet på WC var perfekt, god oversikt når man spilte (det blir ikke det samme å justere kameraet selv syntes jeg). Jeg syntes også det var mye merkelige hendelser på banen, kollisjonene virker ikke alltid like naturlig som det har blitt skrytt av, og gode tekniske spillere, er ofte litt i overkant klumsete, selv i upressede situasjoner.

 

men, skifter vel muligens mening når fullversjonen av Fifa 11 kommer ut, og får spilt det mer.

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Har ett lite spørsmål. Hvor blir det av de filmene jeg laster opp til EA. Prøvde å gå innpå EAsports.com og logge meg på der å se om jeg fant de. Men kunne ikke finne de. Noen som vet hvor de ligger?

 

Må si at spillet har blitt en del vanskeligere, noe som også gjør spillet bedre en Fifa 10. Men synes også at det var ting på WC som var bedre enn de er på Fifa 11. Men det skal spilles i hjel uansett.

 

Mvh

 

Wrath of The Duck

Lenke til kommentar

Jo det har eg med tanke på at eg spiller med Arsenal. Noe som forsvinner når eg ikke er på serverne.... Må vinne 5 nye kamper HVER gang om eg skal spille med de, og hvorfor svarer du når du ikke kommer med noe svar på spørsmålet mitt?

 

Det var på en måte et svar fra en vinkel men du manglet å utgi infomasjon, og da misstolket jeg deg. jeg kunne ikke vite at du skulle gjøre dette fifa superstar greiene. Ikke alle vet om det facebook spillet som man må spille for å få arsenal. Så om du hadde tenkt litt, hadde du forstått hva jeg mente med posten (At du bare lasta ned og skulle spille). for da hadde du ikke trengt EA serveren, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Har spilt en god del kamper nå, og etter å ha prøvd det gleder jeg meg skikkelig til spillet kommer. Synes det lille jeg har prøvd virker lovende.

 

Pluss:

 

Alt utenom banen er bedre. Bedre menyer og flere valgmuligheter. Muligheten til å se høydepunker og save dem er godt mottatt, selv om dette er funksjoner som skulle vært der hele tiden. Kommentatorerne virker mer stabile. De snakker mer om spillerne, og sier til og med navnet på dommeren. Synes også pasninger er litt vanskeligere og mer utfordrende. Men heldigvis er medspillere litt mer smartere i angrepsspillet. De utnytter rommene bedre istedet for å løpe rett fra.

 

Feiringene er også et pluss. Var genuint deilig å løpe bort til Ronaldo og gi han en god klem for det gode innlegget. (Ikke les for mye inn i den.)

 

Minus:

 

Hands?! Hva er poenget? Det er jo fullstendig random. Heldigvis er det valgfritt. Kanskje morsomt om du spiller keeper. Sjansene for å få straffe imot er jo doblet.

 

Et annet irritasjonsmoment er at de ikke klarer å kvitte seg med den loadingen når spillere byttes inn. Fint at man får litt fakta om kampen, men de kunne vel heller ha hatt litt ekstra loading før kampen istedet for det der.

 

Har også opplevd noen bugs. Hadde en straffe som låste seg helt. Etter 10 sek så satte Messi den likegodt i krysset. Han lar seg ikke plage tydeligvis. En annen bug var der når jeg trykket pause halvveis i andre omgang. Musikken startet som vanlig, men fortsatte over høytaleranlegget på stadion etterpå og. Gorillaz under kampen er jo fint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...