Jefe Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Litt tidlig å si ennå, men jeg er veldig sikker på at dette er det beste fotballspillet jeg har spilt. Har spilt 7-8 matcher nå med hands på og fått en straffe, men ingen i mot. Spilte med Barca mot Arsenal, og vendte opp utenfor 16 meteren og fyrte av et skudd mot mål og Vermaelen prøvde å blokke skuddet med en sklitakling innenfor sekstenmeteren og ballen traff hånda hans. Deretter spratt den inn i hendene på keeper. David Villa tok straffen og smalt den oppi nett-taket. Det å ta straffer nå er rett og slett awesome. Gir en mye større spenning og utfordring enn tilfellet var før. Elsker alt ved spillet akkurat nå, og det ser veldig mye bedre ut enn FIFA 10, ikke bare gameplay-messig, men også grafikkmessig. Q: Er Pro passing "på" i demoen? Eller er det en plass hvor man kan stille på assisted/manual greia? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Stilig. Hvor fikk du tak i den og til hvor mye? Har alltid ønsket å ha en til å fikse videoer, men har ikke tatt initiativet til å sjekke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Stilig. Hvor fikk du tak i den og til hvor mye? Har alltid ønsket å ha en til å fikse videoer, men har ikke tatt initiativet til å sjekke http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Veldig positiv etter noen kamper i demoen, tror det vil kreve mer fra hver enkelt å mestre Fifa 11. Herlig hvor realistisk spillerne fører ball, slår pasninger, må også nevne at sklitaklinger ser ut til å ha fått seg en kraftig oppgradering. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 F&/()OP=?Å ta dessa EA serverene altså, hver gang jeg prøver å laste opp no så neeeeeeeeej Fikk til mitt første frisparkmål på 11 i sta Får ikke lasta opp til Tubern igjen heller fra Iphonen nå plutselig.. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Her er den beste demosangen imo. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Da har også jeg fått testet spillet. Som svoren FIFA fan (jeg har kjøpt og spilt alle utgavene til dags dato) tror jeg dette blir det beste hittil. Gleder meg veldig til spillet kommer nå merker jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hvordan får man keeper til å slenge seg på straffer? Gjorde det samme som jeg har gjort i FIFA 09 og 10, men da bare sto'n der å glodde Endret 15. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 høyre analog! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OWvR_wVMI0U Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Gleder meg vilt til å spille med United Konge demo syns jeg. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 hvilke lag kan man spille med? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Bayer Leverkusen, Chelsea, Barca, Arsenal, Juventus, Lyon og Real M. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Gleder meg til å spille med United selv! http://www.youtube.com/watch?v=nr4Ka7H6Z0Q Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hvorfor kan jeg ikke se videoer jeg har uploada til easportsfootball.com ? Sto på selve demoen at jeg måtte gjøre det så fikk jeg se den. Merkelig. Endret 15. september 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 De dukker ikke opp med en gang, det kan ta en stund. Lenke til kommentar
stianski Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Har spilt 20-30 kamper nå.... å eg må si at dei beste spillerene på demoen er lisandro lopez og essien. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 det tar jo flere år å laste ned!! kommet til 14% i løpet av 1 time og den har nå stått i ro i 20min på 14%... :( Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Tok 11 minutter hos meg. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Haha... Har spilt 5 kamper og har ennå ikke scoret. Men demoen er konge! Eneste negative fåreløpig er antall hands. Fikk 4 frispark utenfor 16 på 4 fifa-minutter, kun pga. hands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå