Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet på både 360 og PS3 nå..

 

Game'a et par kamper nå og er relativt positiv til det.. Staffen var et helvete, men morsomt med endring og det trengte det også mener jeg..

 

Men noen som kan skrive en liten straffe konk guid til meg? Skjønnte ikke helt greia så hadde satt pris på det:)

 

Ser noen klager på diverse små ting, dette er altså bare en demo, så små bugs kommer nok til å være rettet opp til full versjonen sannsynligvis..

Endret av BadThings
Lenke til kommentar

Ok emil, bra det :)

 

Min konklusjon etter flere kamper: Dette kan lett bli min nye favoritt i rekken! Det føles veldig ekte å spille. Kan innrømme at jeg var redd for både den nye straffen og at pingpongfotballen skulle forsvinne. Dette synes jeg etter å ha prøvd det bare er positive endringer nå. Man må virkelig være forsiktig og nøye for å sette straffen og man bruker også nå lenger tid på å spille seg frem til en sjanse, noe som gjør det mer ekte. EN liten ting på siden som jeg også likte: Kommentarene fra kommentatorene passer bedre i de forskjellige situasjonene nå enn før. På fifa 10 kunne de f.eks. komme med en overraskende kommentar om at "He's through!, oh no, it's offisde" lenge etter at avgjørelsen var tatt. Det ble mer hakkete for å si det på en annen måte og dette gjør det mye mer naturlig. Selv om noen av dere gjerne kunne hørt kommentarene snakke om sirkus og rosa elefanter(ja, den var til deg), så mener jeg at det er en del av helthetsfølelsen. Forresten er det herlig å ikke plutselig hoppe over ballen når man skal sette ballen i mål med finesseshot.

 

Bra jobb EA! Gleder meg bl.a. til å kose meg med musikkendringene når hele spillet kommer ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det at de viser hvor mange meter en spiller har sprunget og hvor mange pasningsprosent han har kun foran bytter og at det ikke går an til å skippe det er veldig irriterende da. Bortsett fra det er jeg veldig positiv :)

 

Hvis jeg ikke husker feil så pleier det å være noen slike ting i demoen som man kan hoppe over i fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...