Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner det ikke på PSN, ikke på latest og ikke når jeg søker "Fifa 11". Hva skal jeg gjøre? Demoen har ikke kommet ut til Europa enda, så alt du kan gjøre er å vente. Evt. kan du lage deg en asiatisk/amerikansk PSN-konto, og dermed også få lastet den ned. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner det ikke på PSN, ikke på latest og ikke når jeg søker "Fifa 11". Hva skal jeg gjøre? Er ikke verre enn å lage en amerikansk bruker, laste ned, skifte tilbake til normale bruker... Tar maks. 2min. eneste forskjellen er at demoen heter Fifa SOCCER 11... Slipper å vente også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Straffesparkene er håpløse Føles mer som lotteri Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Slutt å syt om straffesparkene, dere vender dere til de etterhvert, og de er mye bedre enn det gamle tullet. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Straffesparkene er håpløse Føles mer som lotteri Det var vel mer lotteri før enn nå? Nå kan du påvirke mer hvor du skyter, blir lettere når du blir vandt til det. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Man går på ræv urealistisk ofte. Noe som er realistisk med det er at det er ganske bingo IRL også. Hvorfor er det ikke ekstraomganger i demoen? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Endelig. Fifa 11 gir meg følelsen av at det faktisk er jeg som er spilleren. Demoen har små feil her og der. Men EA kan være stolte av fifa 11. Jeg selv hatet straffesparkene med det første, men fikk fort teken. Nå trenger du faktisk konsentrasjon og en god straffe taker for å score mål. Også keeperene er 'slightly' mye bedre i både straffe og mot selve skudd. Jeg har endelig fått fifa99 følelsen, da mange elementer kommer tilbake. Nå gjenstår det å prøve hands. Faen jeg digger spillet allerede. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hvorfor er det ikke ekstraomganger i demoen? Nettopp fordi det er demo vel? Om man vil ha ekstraomganger, må man nesten kjøpe spillet. Og det er jo det som er poenget med en demo, å få folk til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Greit nok. Ekstraomgangene hadde blitt på ca. et halvt minutt, ser den. Man skal være godt trent i straffekonk innen 1. oktober. Endret 15. september 2010 av ennj Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Greit nok. Ekstraomgangene hadde blitt på ca. et halvt minutt, ser den. Man skal være godt trent i straffekonk innen 1. oktober. Om du har to kontroller, spill 2-player. Gå inn på straffefeltet og så kan du takle det angripende laget. Voila, du kan nå trene på straffer! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Er kjempefornøyd! Straffene er helt konge og! Noen som har noen tips til hvordan skape mer sjangser? Jeg er så vant farten på fifa 10 at jeg sliter med å skape så mye sjangser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 En annen endring er at det virker som om spillerene i mindre grad automatisk går etter ballen når man har vunnet en duell. I FIFA 10 etter å ha vunnet en duell så tar spilleren automatisk kontroll over ballen, nå virker det som man må styre han mer mot ballen for å få tak i den. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Greit nok. Ekstraomgangene hadde blitt på ca. et halvt minutt, ser den. Man skal være godt trent i straffekonk innen 1. oktober. Om du har to kontroller, spill 2-player. Gå inn på straffefeltet og så kan du takle det angripende laget. Voila, du kan nå trene på straffer! Hvorfor ikke bare trene på det i arenaen? 3 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Skjønner ikke straffene jeg. Er klart på det grønne, men poler den over hver gang om jeg ikke lar den trille inn i midten da. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Om du har to kontroller, spill 2-player. Gå inn på straffefeltet og så kan du takle det angripende laget. Voila, du kan nå trene på straffer! Hvorfor ikke bare trene på det i arenaen? Har man tilgang til arenaen på demoen da? Har ikke lastet ned enda, så er ikke sikker på det. Var vel ingen arena på WC-demoen, men flott om de har fått det på plass her. Endret 15. september 2010 av Latias Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Du holder enten inne analogen for lenge eller skyteknappen for lenge Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Om du har to kontroller, spill 2-player. Gå inn på straffefeltet og så kan du takle det angripende laget. Voila, du kan nå trene på straffer! Hvorfor ikke bare trene på det i arenaen? Har man tilgang til arenaen på demoen da? Har ikke lastet ned enda, så er ikke sikker på det. Var vel ingen arena på WC-demoen, men flott om de har fått det på plass her. Okey, okey! Jepp, man har det serru. Så det er ypperlig å trene der. Man kan også bytte til å være keeperen i arenaen, hvis man vil prøve ut det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Okey, okey! Jepp, man har det serru. Så det er ypperlig å trene der. Man kan også bytte til å være keeperen i arenaen, hvis man vil prøve ut det! Såpass ja. Da gleder jeg meg enda mer til demoen kommer hit. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Da er demoen ferdig nedlastet, kommer tilbake med inntrykk etter noen kamper! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 FU, hvorfor har ingen sagt ifra om at demoen har kommet til Europa også? Gikk tilfeldigvis og sjekket, og der lå den. Er godt i gang med å laste den ned nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå