Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (jeg vil hjem) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Mister Gnu: Du kan trøste deg med at det tar en evighet å laste ned. Hva slags teknologi brukes egentlig for nedlastingen? Regner med at det ikke er torrent Torrent hadde jo vært helt optimalt for dette. Mange som laster ned samtidig. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) noen som kan forklare prosessen for å få asiatisk konto? jeg gjør et step, også kommer det noen tegn. eneste jeg kan trykke på er O, men da havner jeg der jeg er igjen. Aner ikke hvor langt jeg er i prosessen. for å lage Men trur det er epost osv, fordi ene tingen blir sensurert. edit: Fifa 11 + PS3 + meg + idag/nå = sant ~ game dag = lite/ingen sosial bekjennelse i dag Endret 15. september 2010 av Erav Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Lag deg like godt en US konto, info om det finner du overalt på nettet og i denne tråden faktisk, ikke så mange sidene tilbake eller du kan vente til EU store blir oppdatert ikveld. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Etter å ha spilt FIFA i 2-3 timer så er det mye som imponerer og noe som er mindre godt. For det første, Handsen, det bli jo hens av alt som er i lufta. Spilte mot en kompis og fikk frispark fra 35 meter ca, også skjøt jeg i muren, og så ble det hands der og, det skjedde 2 ganger til og. Det kan umulig være sånn. Og når jeg dribla nedover siden og ble takla, skulle jeg TYDELIG hatt frispark, men i det jeg detter treffer ballen hånda, og hva blir det da? HANDS så klart. Dette må EA gjøre noe med ellers blir man lei av å ha på hands. Synes også straffene er noe crap, ihvertfall for meg som ikke orket å kjøpe VM spillet. Blir sikkert vant til det, men for øyeblikket hater jeg det, men får pracce litt! men ellers er meget imponert, ikke like lett å score som før og man merker keeperne er bedre. Det er ikke ping pong fotball lenger, nå kreves det gode pasninger med god styrke. Fikk merke at jeg ikke fikk fram ballen hele tiden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Om straffene er som på FIFA WC, så er jo det kjempeartig. På FIFA WC var frispark fra 35-40 grei om du holdt stikka akkurat samme vei som foten skytteren brukte, samtidig som styrken var på 3 (3/4 av måleren). Sikte midt på mål. Om det fortsatt fungerer, blir jeg happy.. Altså Van der Vaart - venstrebent - sikter midt på mål, holder stikka kun til venstre, ikke frem - keeper ga (nesten) alltid retur eller rotet den i mål på idiotisk vis.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 HD video av demo gameplay kommer om en en drøy halvannen time Skal legge den inn her for de som er intr og ikke kan vente til de får spilt det selv Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Åhh, hvorfor er ikke omgangene lenger enn 3 min? rekker jo ingenting Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Demo på vei ned nå (Xbox) Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 hva med demo til ps3? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Da var nedlastningen i gang for min del. Gleder meg til å komme i gang. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Om straffene er som på FIFA WC, så er jo det kjempeartig. På FIFA WC var frispark fra 35-40 grei om du holdt stikka akkurat samme vei som foten skytteren brukte, samtidig som styrken var på 3 (3/4 av måleren). Sikte midt på mål. Om det fortsatt fungerer, blir jeg happy.. Altså Van der Vaart - venstrebent - sikter midt på mål, holder stikka kun til venstre, ikke frem - keeper ga (nesten) alltid retur eller rotet den i mål på idiotisk vis.. Det eneste man trenger å gjøre på frispark på FIFA 10 er jo å ha en venstrebeint spiller på venstreside, og en høyrebeint spiller på høyresiden. kke endre noe på spaken og skytmed 3/4 deler kraft. Mål hver gang. Endret 15. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Skjønner ikke hva du gjør emils1. Har spilt over 10 kamper nå, og har fortsatt ikke blitt dømt noe hands! :!: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Du må skru det på, på spillinstillinger -> Regler -> Kan velge mellom: av, på (utenom straffer) og på Endret 15. september 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Har du skrudd det på? Edit: for sent Endret 15. september 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Lastet ned demoen klokken 8 i morges, tok 11 minutter. (PS3) Skal teste nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Vil hands være på når man spiller online? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har skrudd det på ja! Usikker Latias. Sikkert delte meninger om det siden du ikke kan noe for det Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Bare jeg som føler animasjonene ved retningsendring og skudd virker hakkete? Btw, melding som står når man starter demoen (tatt fritt etter hukommelsen): "This is a demo and is not representive to the final product" Så, dette med personality+ og pro passing som noen mener er litt buggete kan bli endret på Endret 15. september 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner det ikke på PSN, ikke på latest og ikke når jeg søker "Fifa 11". Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå