Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan forklare prosessen for å få asiatisk konto? jeg gjør et step, også kommer det noen tegn. eneste jeg kan trykke på er O, men da havner jeg der jeg er igjen. Aner ikke hvor langt jeg er i prosessen. for å lage :p Men trur det er epost osv, fordi ene tingen blir sensurert.

 

edit:

Fifa 11 + PS3 + meg + idag/nå = sant ~ game dag = lite/ingen sosial bekjennelse i dag

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt FIFA i 2-3 timer så er det mye som imponerer og noe som er mindre godt.

 

For det første, Handsen, det bli jo hens av alt som er i lufta. Spilte mot en kompis og fikk frispark fra 35 meter ca, også skjøt jeg i muren, og så ble det hands der og, det skjedde 2 ganger til og. Det kan umulig være sånn.

Og når jeg dribla nedover siden og ble takla, skulle jeg TYDELIG hatt frispark, men i det jeg detter treffer ballen hånda, og hva blir det da? HANDS så klart. Dette må EA gjøre noe med ellers blir man lei av å ha på hands.

 

Synes også straffene er noe crap, ihvertfall for meg som ikke orket å kjøpe VM spillet. Blir sikkert vant til det, men for øyeblikket hater jeg det, men får pracce litt!

 

men ellers er meget imponert, ikke like lett å score som før og man merker keeperne er bedre. Det er ikke ping pong fotball lenger, nå kreves det gode pasninger med god styrke. Fikk merke at jeg ikke fikk fram ballen hele tiden.

Lenke til kommentar

Om straffene er som på FIFA WC, så er jo det kjempeartig.

 

På FIFA WC var frispark fra 35-40 grei om du holdt stikka akkurat samme vei som foten skytteren brukte, samtidig som styrken var på 3 (3/4 av måleren). Sikte midt på mål. Om det fortsatt fungerer, blir jeg happy.. :)

 

Altså Van der Vaart - venstrebent - sikter midt på mål, holder stikka kun til venstre, ikke frem - keeper ga (nesten) alltid retur eller rotet den i mål på idiotisk vis.. :)

Lenke til kommentar

Om straffene er som på FIFA WC, så er jo det kjempeartig.

 

På FIFA WC var frispark fra 35-40 grei om du holdt stikka akkurat samme vei som foten skytteren brukte, samtidig som styrken var på 3 (3/4 av måleren). Sikte midt på mål. Om det fortsatt fungerer, blir jeg happy.. :)

 

Altså Van der Vaart - venstrebent - sikter midt på mål, holder stikka kun til venstre, ikke frem - keeper ga (nesten) alltid retur eller rotet den i mål på idiotisk vis.. :)

 

Det eneste man trenger å gjøre på frispark på FIFA 10 er jo å ha en venstrebeint spiller på venstreside, og en høyrebeint spiller på høyresiden. kke endre noe på spaken og skytmed 3/4 deler kraft. Mål hver gang.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Bare jeg som føler animasjonene ved retningsendring og skudd virker hakkete?

 

Btw, melding som står når man starter demoen (tatt fritt etter hukommelsen): "This is a demo and is not representive to the final product" Så, dette med personality+ og pro passing som noen mener er litt buggete kan bli endret på

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...