Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Ok, digg at demoen har kommet ut og sånt. Sitter på jobben så no demo time for me de neste 10 timene.. derfor: Legg ut filmer og bilder av det viktigste - de forskjellige nettene man kan velge i. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 La meg for tidlig ser jeg. Jeg ble heldigvis ringt for 20 minutter siden og selv om jeg la meg to etter å ha sett et par episoder av noen serier måtte jeg selvsagt opp til dette. 49 % Downloaded. 2 timer og 50 minutter til jeg må rekke T-banen. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Rart at jeg ikke finner demoen på PS Store? Med asiatisk konto funket det, men likevel... Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner ikke demoen på Xbox Live? Er den ikke sluppet der enda? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg finner ikke demoen på Xbox Live? Er den ikke sluppet der enda? Jeg får ikke sjekka om den Asiatiske/Amerikanske er ute, men det tror jeg. Det er vel litt tidlig for den norske demoen? Antok at den kommer senere i dag.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg laster ned FIFA 11 demoen på Xbox as we speak How to: Trikset er å BROWSE etter demo. Velg F og voila der ligger Fifa 11. Like it ? Trykk plussen på meg Endret 15. september 2010 av Solsviken 2 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Gratulerer!! Fikk det til selv nå, jeg også. Måtte gjøre det via hjemmesiden til Xbox! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Fortsatt ikke noe på ps3. Ligger som vanlig 100 år etter xbox. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Går ikke fort akkurat, ligger på 13 % nå Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Går ikke fort akkurat, ligger på 13 % nå Jeg er fortsatt på 0% hva f.. er det som skjer?????!!!!!! Åh stemmer det, jeg er fortsatt på jobben og Xbox'en min er 20km unna meg..! Når dere får fyra opp demoen, så legg inn noen bilder av de forskjellige nettene er dere snille.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Dere som har fått demoen på Xbox live? Bruke dere US Konto? Ikke kommet noe hos meg enda. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Jeg tror ikke jeg har noen "US" - konto. Men gjør som følgende; Gå inn på game marketplace - game demos - browse. Så finner du frem til F, og da skal du se Fifa 11. En annen metode er å gå inn på xbox.com velge xbox live marketplace, søke opp Fifa 11 og trykke last ned demo. Dette krever at du er logget inn med Guldmedlemskap! Regner med du har det Raul07? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Selvsagt har eg Gullmedlemskap, er nesten ikke vits med Live uten det Eg har gjort begge disse tingene før eg skrev her, finne den rett og slett ikke. Får vente litt å se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Kommet demo til EU-kontoer på PS3? Gidder ikke å slå på maskinen om den ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Demoen er kommet til Xbox som nevnt over. Den ligger ikke på "fremsiden", dere må finne den manuelt. Altså gå på Browse, velg bokstaven F, og der ligger den. Trenger ikke noe US/JP konto eller noe slikt, kun din vanlige xbox konto. Jeg har spilt en del kamper på demoen nå, og jeg sliter faktisk på Verdensklasse, har kun klart 5-6 uavgjorte, og ett tap. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Demoen er kommet til Xbox som nevnt over. Den ligger ikke på "fremsiden", dere må finne den manuelt. Altså gå på Browse, velg bokstaven F, og der ligger den. Trenger ikke noe US/JP konto eller noe slikt, kun din vanlige xbox konto. For de som ikke finner den der, jeg gjorde ikke det. Gå inn på Browse, velg "genre" og der velger du "sport og fritid". Litt ned i lista der skal FIFA11 ligge. Lenke til kommentar
ennj Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Artig at standardfeiringen min på FIFA 10 (holde x) nå resulterer i å klemme lagkamerat. Merker ellers at pasnings- og posisjoneringsmessig bør jeg bli kvitt handicap-uvanene fortest mulig. Vanskeligere straffeopplegg, men kjekt å kunne se hvor mye mer skjerpa man må være når man tar straffe med Mikel kontra Lampard. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Så nettopp en video, der sa han som har vært med å lage Fifa. Han nevnte at det var slutt med at man kunne trykke pasningsknapp hele veien, spiller jo mot folk Online som bare tap A hele tiden. Umulig å få tak i ballen.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Kommet demo til EU-kontoer på PS3? Gidder ikke å slå på maskinen om den ikke har kommet enda. Nei, Latias. Holder på å laste opp til youtube en HD film eg tok opp av første gjennomspilling av demoen. Poster den her straks den er klar. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 I AM HAPPY!!! ARE YOU HAPPY ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå