Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg har noen "US" - konto. Men gjør som følgende; Gå inn på game marketplace - game demos - browse. Så finner du frem til F, og da skal du se Fifa 11. En annen metode er å gå inn på xbox.com velge xbox live marketplace, søke opp Fifa 11 og trykke last ned demo. Dette krever at du er logget inn med Guldmedlemskap! Regner med du har det Raul07?

Lenke til kommentar

Demoen er kommet til Xbox som nevnt over.

Den ligger ikke på "fremsiden", dere må finne den manuelt. Altså gå på Browse, velg bokstaven F, og der ligger den.

Trenger ikke noe US/JP konto eller noe slikt, kun din vanlige xbox konto.

Jeg har spilt en del kamper på demoen nå, og jeg sliter faktisk på Verdensklasse, har kun klart 5-6 uavgjorte, og ett tap.

Lenke til kommentar

Demoen er kommet til Xbox som nevnt over.

Den ligger ikke på "fremsiden", dere må finne den manuelt. Altså gå på Browse, velg bokstaven F, og der ligger den.

Trenger ikke noe US/JP konto eller noe slikt, kun din vanlige xbox konto.

For de som ikke finner den der, jeg gjorde ikke det.

Gå inn på Browse, velg "genre" og der velger du "sport og fritid". Litt ned i lista der skal FIFA11 ligge.

Lenke til kommentar

Artig at standardfeiringen min på FIFA 10 (holde x) nå resulterer i å klemme lagkamerat. Merker ellers at pasnings- og posisjoneringsmessig bør jeg bli kvitt handicap-uvanene fortest mulig. Vanskeligere straffeopplegg, men kjekt å kunne se hvor mye mer skjerpa man må være når man tar straffe med Mikel kontra Lampard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...