Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Dere skal egentlig ikke klage, det burde ikke gå utover dere for demoen skal komme til Europa IMORGEN. Da kan dere ikke klage på at dere ikke fikk tak i den fra Japan i natt? Ha dere en god natts søvn og drøm om be a goalkeeper, så ordner det seg nok imorgen :)

Lenke til kommentar

Kommer demoen til Xbox også i natt ? Gleder meg som en liten unge her. Har forhåndsbestilt spille å alt :D

Asia og USA-varianten gjør det visstnok iflg en Tweet fra Rutter om at demoen kom ut ca 2PM West coast time elns = 9.00 GMT..

Europeiske versjonen kommer antageligvis ut litt seinere på dagen i morgen jmfr standard oppdatering etter lunsj en gang (uten at jeg vet dette sikkert)

Det var ikke meningen å tråkke noen på tærne isted, så for å gjøre det godt igjen har jeg lagd denne (som er typisk hva som vil skje meg når demoen er klar for spilling):

post-116700-1284495854,6148_thumb.jpg

Endret av Mister Gnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer demoen til Xbox også i natt ? Gleder meg som en liten unge her. Har forhåndsbestilt spille å alt :D

Asia og USA-varianten gjør det visstnok iflg en Tweet fra Rutter om at demoen kom ut ca 2PM West coast time elns = 9.00 GMT..

Europeiske versjonen kommer antageligvis ut litt seinere på dagen i morgen jmfr standard oppdatering etter lunsj en gang (uten at jeg vet dette sikkert)

Det var ikke meningen å tråkke noen på tærne isted, så for å gjøre det godt igjen har jeg lagd denne (som er typisk hva som vil skje meg når demoen er klar for spilling):

post-116700-1284495854,6148_thumb.jpg

Skulle til å kommentere spydigheten din etter å ha lest de to forrige postene dine i denne tråden

OK gjør det. Demoen kommer ut mellom kl 23 og 24 i natt. >God kveld :)

men ordnet seg nå.

En annen ting er ang pollen i denne tråden. Det er mange som faktisk bare har 1,2 eller kanskje 3 fifa spill gjennom tidene. og ser fifa 10 vinner overlegent. Men egentlig savner jeg alle elementene fifa 99 hadde, bl.a. killer taklingen i kne høyde *sikle* *sikle*

bla bla, gleder meg som F&%¤

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle til å kommentere spydigheten din etter å ha lest de to forrige postene dine i denne tråden

men ordnet seg nå.

Skulle til å kommentere at du skulle kommentere spydigheten min, men så la jeg merke til jeg sig'en din.

Good, better, Best :)

(og så sitter jeg fortsatt oppe og venter på at demoen skal komme ut og jeg skal stå opp og dra på jobb i morgen klokken halv seks............

Lenke til kommentar

Har hatt alle i serien siden Fifa Football (96?), der man kunne felle folk. Løp man vekk fra dommeren lenge nok (omtrent ti minutter) gadd ikke dommeren å løpe etter lenger, og man fikk ikke kort.

Syntes helt klart at Fifa10 er det beste spillet hvis man ser på gameplayet. Men Pro Club Championship var bedre på 2009 i forhold til 2010.

Det største steget i seriens historie var fra 07 til 08.

Lenke til kommentar

Igår: Demoen kommer imorgen! :D

IDag kl. 13 ca.: Demoen kommer om en og en halv time! :D

En og en halv time senere: Demoen kommer mellom 18 og 20 :D

Mellom 18 og 20: Kommer ikke demoen?

Plutselig kl. 22: Demoen kommer mellom 23 og 24! :D

Resten er min spådom:

Mellom 23 og 24: De venter visst til imorgen.

Kl. 12: Demoen kommer senest ved 15-tiden

Kl. 15: Demoen er visst utsatt igjen. Vi får vente å se

Kl. 20: Demoen for Europa kommer ut og det viser seg at de ekstra kontoene var forgjeves

:)

Lenke til kommentar

Igår: Demoen kommer imorgen! :D

IDag kl. 13 ca.: Demoen kommer om en og en halv time! :D

En og en halv time senere: Demoen kommer mellom 18 og 20 :D

Mellom 18 og 20: Kommer ikke demoen?

Plutselig kl. 22: Demoen kommer mellom 23 og 24! :D

Resten er min spådom:

Mellom 23 og 24: De venter visst til imorgen.

Kl. 12: Demoen kommer senest ved 15-tiden

Kl. 15: Demoen er visst utsatt igjen. Vi får vente å se

Kl. 20: Demoen for Europa kommer ut og det viser seg at de ekstra kontoene var forgjeves

:)

lol hadde vært typisk.

----------------

Jeg går litt ned memory lane, bare fordi jeg har drukket en øl, og fordi jeg vil ha tiden til å gå mens jeg venter på demoen. Dette beviser og hvor gammal jeg er, med god margin...

----------------

Jeg har vært innom Fifa siden første versjonen på Sega Megadrive og Amiga.

Spilte også mange andre Amigafotballspill opp igjennom: Emlyn Hughes International Soccer, John Barnes European football, Manchester United Europe (som var første spillet jeg vet om hvor de hadde 3 forskjellige typer nett på målene avhengig av stadion ha ha jeg var helt hekta på dette).

Sensible Soccer og Kick Off-serien min ble fort favorittspillene mitt inntil Road to the world cup '98 kom..

Etter det var jeg PES-fan inntil Fifa10 kom ut. Og i år venter altså Fifa 11 som er rett rundt hjørnet. Rart hvordan ting (grafikk og spillkvalitet) har forandret seg:

Emlyn Hughes International soccer:

post-116700-1284498814,2933_thumb.jpg

Kick Off 2:

post-116700-1284499368,2089_thumb.gif

Sensible Soccer:

post-116700-1284498953,3735_thumb.jpg

John Barnes European Football:

post-116700-1284498862,8694_thumb.gif

Manchester United Europe:

post-116700-1284498897,32_thumb.png

Fifa International Soccer:

post-116700-1284497844,8561_thumb.png

International Superstar Soccer:

post-116700-1284498994,2817_thumb.jpeg

International Superstar Soccer 2000:

post-116700-1284499039,4804_thumb.jpg

Fifa Road to the world cup '98:

post-116700-1284497854,2023_thumb.jpg

Fifa11:

post-116700-1284497867,3616_thumb.jpg

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Jeg er misfornøyd med at EA ikke klarer å levere demoen til Asia når de har lovet det, ja.

Pro Passing gameplayet viser at det helt klart ikke fungerer optimalt med Pro Passing, dog overdriver personen som har lagd videoen. 120 graders pasninger er langt fra en umulighet for de fleste spillere.

Jeg sitter vel oppe til 01.00 og US acc og JP acc er uansett ikke forgjeves til fremtidig bruk, dessuten tar det ca. 2 minutter å lage en da du ikke trenger og oppgi en reel e-mailadresse.

Lenke til kommentar

Har spillt en del matcher nå, veldig fornøyd! :D

JÆÆÆVLA lett å få straffe når hands står på ser jeg, stortsett bare straffe mål jeg har fått bortsett fra dette hittil.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=gehqeBDRhoI

Artig redning av Casillas og :p

http://www.youtube.com/watch?v=V6VZPWKOxuw

Dårlig kvalitet men mister tilkoblingen tilEA hvergang jeg skal laste opp.. :S

Lenke til kommentar

Spilt en del matcher selv. Lenge siden jeg har spilt FIFA dog, så minnene om FIFA10 er litt vage. Synes det flyter bra og er veldig polert fortsatt, vet ikke hvor mye dette er forbedret, men det er det jeg vil trekke mest fram med spillet, animasjonene og ineraksjonen mellom spillerne er top-notch på FIFA. Liker layouten og den nye match-highlights delen som lar deg velge hvilket høydepunkt fra matchen du vil se.

Merker dog ikke så mye forskjell på om jeg er Leverkusen og Barcelona, og har ikke helt fått føle Personality+. Samtidig har maskinen begynt å gjøre flere skillemoves... litt for ofte for min smak. Higuain har hatt omtrent 1 Berba-finte hver kamp, ikke helt realistisk.

Fra FIFA10 savnet jeg sammen med personlighet hos spillerne, bedre sklitaklinger, heading(da spesielt på corner) og skudd. Sklitaklinger er mye bedre føler jeg hvertfall på FIFA11, spillerne sklir etter ball istedenfor å sklitakle for å skli, veldig positivt. Heading har jeg ikke fått prøvd ut så mye, har bare fått sånn 3-4 cornere og de har jeg ikke fått headet på. Håper for all del at det går ann å heade andre steder enn svakt bak bakerste stolpe denne gangen. Skuddene synes jeg fortsatt er litt iffy. Virker litt for programmert og får ofte sånn rar bue jeg ikke helt kan forklare. Har ikke fått mange sjansene alene med keeper, men håper det er litt mindre rett på keeper og langs nettveggen som jeg opplevde for det meste på FIFA10.

Pro passing merker jeg ikke. Men nå er Leverkusen det dårligste laget på demoen, så litt vanskelig å si. Likevel, ping-pong funker for meg hvertfall uansett lag på demoen, samtidig er det noen pasninger som ikke ender opp der jeg vil selv om jeg føler jeg prøvde på det. Her er det noe å lære av PES2011 tror jeg.

Alt i alt en fin demo, som jeg ikke har spilt så alt for mye av helt sent på natten på en hverdag, så er sikkert ikke akkurat best egnet til å dømme dette spillet. Spess siden jeg ikke har spilt noe særlig FIFA10 siden ca. 2 måneder siden.

Og en ting til:

Mehmet Yildraz :tease:

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at det er litt artige feiringer uten at man styrer selv, styrer kun den Usain Bolt greia her nå, den før og etter er computeren

http://www.youtube.com/watch?v=5QA43dxzYOI

La også merke til en dommerkommentar fra Kommentatorene:P ( Oversatt til norsk ) : Det var vel en riktig bruk av fordel? - Ja, normalt så pleier denne dommeren å blåse ved NYS :p

Artige smådetaljer som jeg digger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...