Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Nesten like patetisk som å poste i "Carspotting-tråden". rolleyes.gif Godta at folk har andre interesser enn deg og er mer ihuga FIFA-spillere enn deg. Jeg satt to timer og ventet før jeg dro til forelesningen og jeg synes personlig det var skuffende at EA ikke leverte demoen til Asia når de lovet. Jeg synes også det er skuffende hvis den ikke kommer på US Store i løpet av kvelden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer patetisk med folk som skal kommentere det som deg Mister Gnu.

Noen har venta drit lenge på den demoen og spillet, jeg selv har ventet i hele dag ettersom det skulle komme i Asia.

 

Selvfølgelig svikter EA tilhengerne sine når de ikke klarer å holde det de lover, de skrev jo faktisk den 14 på sine egene FIFA sider...

Får håpe de klarer å gi oss i Europa demoen i morra..

Lenke til kommentar

Det er inn å være nerd i 2010... Må jo være mye bedre å kunne nyte de små gledene i hverdagen og ha slike ting å se frem til, enn å være en gråkladd som tar "alt når det kommer"'

 

Min nerde-kommentar tidligere var naturligvis positivt ladd. Jeg er en fotball geek av rang sjøl.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Jeg synes FIFA 2006 er det beste, med GOD GOD GOD GOD GOD margin.

 

Det var så utrolig gøyt, og det er det enda. Jeg har det på Gamecube, og jeg spiller det fremdeles istedenfor FIFA 2010 på XBOX 360.

 

Jeg har de fleste spillene fra 99 til 2010, bortsett fra 2002 og 2008. 2002 fantes vel ikke, såvidt jeg vet? Var det ikke bare en WC versjon av det? 2008 kom hverken på Wii eller Gamecube afaik, så jeg kjøpte ikke det heller ettersom jeg ikke gidder å spille FIFA på data, og ikke hadde XBOX på den tiden.

 

FIFA utviklet seg utrolig fra 2000 til 2001, 2001 til 2003 (selv om 2003 var et dårlig spill var forskjellen i grafikk helt enorm), 2005 til 2006 og etter det mister jeg tellingen.

 

Jeg husker godt 2001 der corner var mål, uansett. Du kunne ikke feile. Du scorte også 100% av gangene du kom alene med keeper ettersom du så å si kunne løpe rett forbi han.

 

På 2003 var det enormt mye bugs, hvis jeg husker rett. Kunne løpe gjennom motstandere og skyte gjennom keeper. Mye rart på det der spillet.

 

Jeg tror jeg skal kjøpe 2011, men er litt usikker. Er det noe særlig annerledes fra 2010 egentlig?

Lenke til kommentar

Det er inn å være nerd i 2010... Må jo være mye bedre å kunne nyte de små gledene i hverdagen og ha slike ting å se frem til, enn å være en gråkladd som tar "alt når det kommer"'

 

Min nerde-kommentar tidligere var naturligvis positivt ladd. Jeg er en fotball geek av rang sjøl.

 

2nd that.

Lenke til kommentar

 

Jeg har de fleste spillene fra 99 til 2010, bortsett fra 2002 og 2008. 2002 fantes vel ikke, såvidt jeg vet? Var det ikke bare en WC versjon av det? 2008 kom hverken på Wii eller Gamecube afaik, så jeg kjøpte ikke det heller ettersom jeg ikke gidder å spille FIFA på data, og ikke hadde XBOX på den tiden.

 

 

 

Tror det fantes et Fifa 2002 jo, med Henry på coveret hvis jeg ikke husker feil. Var vel en av de spillene der man kunne stille inn hvor på ballen man ville treffe på frispark blant annet.

Lenke til kommentar

Jeg har de fleste spillene fra 99 til 2010, bortsett fra 2002 og 2008. 2002 fantes vel ikke, såvidt jeg vet? Var det ikke bare en WC versjon av det? 2008 kom hverken på Wii eller Gamecube afaik, så jeg kjøpte ikke det heller ettersom jeg ikke gidder å spille FIFA på data, og ikke hadde XBOX på den tiden.

 

 

 

Tror det fantes et Fifa 2002 jo, med Henry på coveret hvis jeg ikke husker feil. Var vel en av de spillene der man kunne stille inn hvor på ballen man ville treffe på frispark blant annet.

 

Så sant så sant:

1.jpg

 

 

Lenke til kommentar

En på EA forumet som forteller litt om Pro Passing.

 

 

Has Pro Passing killed ping-pong? Not entirely but its restricted it about as much as EA can without making things unplayable. You can still link multiple first time passes with good players but you can only do it over fairly short distances, not the 30 yard 180 degree ones we're used to in Fifa10 . So if you do find yourself up against Barcelona then yes because the players are so good its possible but hitting a first time pass 20 yards on the deck to feet now carries so much more error that its fraught with danger. You'll give the ball away and find yourself on the back foot more often than not which is exactly how it should be.
Lenke til kommentar

Har alle fifa spillene liggende. inkluder fifa 94 (kom i 93 though), eller fifa international soccer som det står med verste jalla coveret.

 

edit: merk at jeg har fått fifa spillene 94 til 98 av en fifa glad fetter. Resten står jeg og broren min for

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Nesten like patetisk som å poste i "Carspotting-tråden". rolleyes.gif Godta at folk har andre interesser enn deg og er mer ihuga FIFA-spillere enn deg. Jeg satt to timer og ventet før jeg dro til forelesningen og jeg synes personlig det var skuffende at EA ikke leverte demoen til Asia når de lovet. Jeg synes også det er skuffende hvis den ikke kommer på US Store i løpet av kvelden.

Skjønte du ikke posten min? Folk som skjeller ut EA fordi demoen ikke kommer klokka 00:01 den 15 (14. i Asia)? Er du like sur på EA, eller? Satt du i TO timer og venta? Bra for deg...

 

Så enig så enig. Har ingen problemer med å innrømme at eg satt og var innpå de ulike Store'sene idag og sjekket titt og ofte. Det er tross ALT Fifa det er snakk om, ett spill som betyr lite for noen men desto mer for maaaange andre.

FIFA betyr mer for meg enn mye annet i livet, men Jørgen forstod visst ikke poenget mitt og dro dette litt langt ut..

 

 

Mer patetisk med folk som skal kommentere det som deg Mister Gnu.

Noen har venta drit lenge på den demoen og spillet, jeg selv har ventet i hele dag ettersom det skulle komme i Asia.

 

Selvfølgelig svikter EA tilhengerne sine når de ikke klarer å holde det de lover, de skrev jo faktisk den 14 på sine egene FIFA sider...

Får håpe de klarer å gi oss i Europa demoen i morra..

Og igjen. Bli så sur på EA som du bare vil - demoen kommer ikke fortere av den grunn..

 

Lager dere da en tråd her klokka 00:01 i natt fordi demoen ikke er ute og det er den 15? Bra for dere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...