Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men mens vi venter:

 

– I år har jeg derimot problemer med å score fordi keeperen er så mye smartere. Å få til det perfekte skuddet er også vanskeligere, sier Kuhn i det han sender en perfekt lobb over keeperen og inn i mål når han prøver å demonstrere. Han unnskylder seg:

 

Fantastisk, de har klart det igjen :p Tror ikke så altfor mye på det han sier om at det er mye lettere å lobbe i arenaen enn i vanlig kamp. Animasjonene er de samme uansett.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

FIFA er så godt som ferdigutviklet nå. Prøvetestere har vel spilt 95 % build. Vi har folk i EA som tidligere har uttalt at de liker ping-pong passing. Gary Paterson har så vidt jeg har fått med meg sagt at det ikke vil bli gjort store endringer i Pro Passing Det er iallfall noe som skuffer meg stort, jo vanskeligere det er å spille FIFA, jo større blir konkurransemomentet. Det er per dags dato ikke stort nok rom mellom topp og bunn nettopp fordi det er altfor lett å mestre ping-pong passing. Jeg skulle gjerne spilt på manual, så fremt man ikke hadde trengt å spille mot folk med assisted.

 

Lobbing og ping-pong passing er latterlig i dag.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Tror jeg bestiller fra Elkjøp nå, men får man den innen release (dagen før)? Eneste som gjør meg usikker er at spillet kommer på lager 30. september, og leveringstiden er 2-5 dager. Eller blir spillene sendt før de kommer på lager? :p

når jeg bestilte fifa 10 fra elkjøp ifjor var release 1.okt eller 2.okt. men jeg fikk det den 28.sept :)

Lenke til kommentar

Leser på de offisielle forumene at folk er sure fordi EA lyver til dem osv fordi det nå er den 15. i Asia og at de har strevet med å lage en asiatisk konto og whatnot og får ikke lasta ned demoen og alt er feil fordi de har venta på å komme hjem fra skolen og gledet seg hele dagen og sitter klare med tørkrullen og spammer F5 hvert sekund for å oppdatere tråden så de er først i verden til å spille demoen og så har de lagd en USkonto og så er det ikke noe Fifa11 demo der heller og så er det et annet bilde på storefront så da må det bety at demoen er ute men så er den ikke det og så blir vi lei oss for det er snart leggetid osv osv..

 

Ha ha noe så patetisk. Bare å finne frem popkornet og en øl..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...