Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Hva skjer med at fifa 2003 ligger så langt nede på pollen, jeg hadde jo det råfett med det spillet nå jeg va mindre :)

Var det det spilet det var så lett å score på frispark? Frispark var større sjangse enn straffe vett :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal selvfølgelig ha Fifa 11, ikke snakk om noe annet en gang! Nesten som tradisjon å regne :)

For min del syns jeg Fifa 98 og 2001 var de beste. Stemte førstnevnte! Blur - "song 2" og innendørs- banene skal ha mye av æren for det. 2001 var ikke så sinnsykt bra, men har veeeldig mange minner derfra. Husker jeg slo legends- laget med det dårligste laget på spillet, world class. DET var tider det. Sykt å tenke på at det snart er 10 år siden..

Håper de fikser keeper'n og dommer'n til Fifa 11. Nå har jeg ikke testa 2010 WC spillet, så mulig noe allerede er retta på.

Lenke til kommentar

Det de BØR fikse til 11 er den fordømte backen som ALLTID ligger igjen og ødelegger offsiden når en spiller online 1 on 1 eller klubb..

+ 1.

- Ellers er frispark for enkelt å score på

- Straffe systemet fra world cup bør bli med på fifa11

- keeper og lobb bør bli fikset, vet at det er litt endret på world cup, men animasjonen hos keeperne er fotsatt den samme.

- online quitters må bort. 5-10-15-20 minutter karante etter quitting bør bli en realitet. pluss en stor rank points straff.

-gjøre spille vanskeligere, alt for mange 6-5 resultater pga det alt for lett å spille angrept.

FIFA 10 er tross alt en alt et godt spill så er ikke altfor mye som må endres.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Den achievementen hjelper ingen ting, den er på fifa10 også. Jeg melder alle som quitter in for quitting early så de får dårligere rykte. Men det hjelper desverre lite.

Jeg og, men ikke bare ta den "vurder greia" Man kan ta noe som heter "file complaint" som er ett par hakk under og da kan de bli utestengt fra spillet! Mye bedre! :dribble:

Lenke til kommentar

Den achievementen hjelper ingen ting, den er på fifa10 også. Jeg melder alle som quitter in for quitting early så de får dårligere rykte. Men det hjelper desverre lite.

Jeg og, men ikke bare ta den "vurder greia" Man kan ta noe som heter "file complaint" som er ett par hakk under og da kan de bli utestengt fra spillet! Mye bedre! :dribble:

Tror det bare er for mer seriøse ting, ikke quitting og slikt. Hvis du misbruker den så tror jeg du kan risikere å bli bannet selv.

Lenke til kommentar

Kommer vel litt ann på hvordan man ser på problemet. Når man ser folk som har en dnf % på 40 og de vinner ca 50 % av kampene sine(med andre ord quitter ca hver gang de går på tap) så synes jeg ikke det å reporte dem er noe galt, de ødelegger jo online miljøet. Har han en dnf på 10 % så er ryktet en bedre løsning synes jeg.

Er EA som må løse problemet og jeg tror at karantene når du ikke fullfører kampen er et godt alternativ. Forøvrig fint å se at hands endelig er med på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...