eveant Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Hva skjer med at fifa 2003 ligger så langt nede på pollen, jeg hadde jo det råfett med det spillet nå jeg va mindre Var det det spilet det var så lett å score på frispark? Frispark var større sjangse enn straffe vett Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skal selvfølgelig ha Fifa 11, ikke snakk om noe annet en gang! Nesten som tradisjon å regne For min del syns jeg Fifa 98 og 2001 var de beste. Stemte førstnevnte! Blur - "song 2" og innendørs- banene skal ha mye av æren for det. 2001 var ikke så sinnsykt bra, men har veeeldig mange minner derfra. Husker jeg slo legends- laget med det dårligste laget på spillet, world class. DET var tider det. Sykt å tenke på at det snart er 10 år siden.. Håper de fikser keeper'n og dommer'n til Fifa 11. Nå har jeg ikke testa 2010 WC spillet, så mulig noe allerede er retta på. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Song 2 er legendarisk :love: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Legendarisk hvis de hadde innført innebanen igjen. 98 ftw! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Det de BØR fikse til 11 er den fordømte backen som ALLTID ligger igjen og ødelegger offsiden når en spiller online 1 on 1 eller klubb.. + 1. - Ellers er frispark for enkelt å score på - Straffe systemet fra world cup bør bli med på fifa11 - keeper og lobb bør bli fikset, vet at det er litt endret på world cup, men animasjonen hos keeperne er fotsatt den samme. - online quitters må bort. 5-10-15-20 minutter karante etter quitting bør bli en realitet. pluss en stor rank points straff. -gjøre spille vanskeligere, alt for mange 6-5 resultater pga det alt for lett å spille angrept. FIFA 10 er tross alt en alt et godt spill så er ikke altfor mye som må endres. Endret 11. juni 2010 av Teipball Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så på WC nå at man får en achievement med 0 poeng som sier at man burde skamme seg for å ha quitta 5 kamper etter å ha ligget under. Men enda hardere straffer hadde vært ålreit. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Den achievementen hjelper ingen ting, den er på fifa10 også. Jeg melder alle som quitter in for quitting early så de får dårligere rykte. Men det hjelper desverre lite. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Forferdelig irriterende med folk som quitter tidlig. Har enda ikke fått den "vinne 100 online kamper" achievementen ettersom at kampene må spilles fullt ut. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Den achievementen hjelper ingen ting, den er på fifa10 også. Jeg melder alle som quitter in for quitting early så de får dårligere rykte. Men det hjelper desverre lite. Jeg og, men ikke bare ta den "vurder greia" Man kan ta noe som heter "file complaint" som er ett par hakk under og da kan de bli utestengt fra spillet! Mye bedre! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Den achievementen hjelper ingen ting, den er på fifa10 også. Jeg melder alle som quitter in for quitting early så de får dårligere rykte. Men det hjelper desverre lite. Jeg og, men ikke bare ta den "vurder greia" Man kan ta noe som heter "file complaint" som er ett par hakk under og da kan de bli utestengt fra spillet! Mye bedre! Tror det bare er for mer seriøse ting, ikke quitting og slikt. Hvis du misbruker den så tror jeg du kan risikere å bli bannet selv. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Nei. Man blir ikke bannet selv. Det du gjør er at du lager et dårlig rykte blant spillerne, jeg anmelder han til folka som styrer hele greiene, slik at vi blir kvitt de svina. Man blir jo ikke utestengt selv!! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Når du kan velge mellom de to. Den ene går på rykte osv. Den andre går mer på hvis han har vært svært aggresiv over mic/mail osv. om han regelrett jukser i et spill. ikke quitter. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kommer vel litt ann på hvordan man ser på problemet. Når man ser folk som har en dnf % på 40 og de vinner ca 50 % av kampene sine(med andre ord quitter ca hver gang de går på tap) så synes jeg ikke det å reporte dem er noe galt, de ødelegger jo online miljøet. Har han en dnf på 10 % så er ryktet en bedre løsning synes jeg. Er EA som må løse problemet og jeg tror at karantene når du ikke fullfører kampen er et godt alternativ. Forøvrig fint å se at hands endelig er med på spillet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Syulo_dZPMw&playnext_from=TL&videos=JpNjNL3BaPw&feature=sub 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Herlig at de har fått mer særpreg på hver spiller. Dette har jeg savnet. Noen som vet når demoen kommer ut? Gleder meg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var det jeg hadde gledet meg mest til i FIFA2010. Tenkt å spille klubbfotball som Fabregas, bare ligge og mate LunaticFanatic med pasninger (som han enten løper i veien for, eller bommer på) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Eller bare ligge som LunaticFanatic og tre gjennombruddspasninger til Emonz, som han brenner himmelhøyt over i frustrasjon fordi han er i offside...trodde han. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Det har faktisk jeg gjort noen ganger og. DET er flaut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå