stianski Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 noen som har fått demonen enda? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Men... Den skal jo i utgangspunktet være ut den 14. i Asia, Luna. Tror du ikke at den er ute i Hong Kong eller Japan før den kommer i USA i kveld? Den er vel 21.48 i Japan akkurat nå. Edit: Men jeg er uansett ikke tilbake før litt over seks så jeg håper den er klar til da Joda, det er nok meget mulig at den kommer før på JAP Store, men av en eller annen grunn så tror eg de oppdateres samtidig. Eg har vertfall sett etter på JAP store, og der er det ingenting....enda noen som har fått demonen enda? Nnnnnei. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Med en gang noen her inne får tak i demoen til ps3,,, rop ut Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Den kommer i morgen. Skjønner ikke hvorfor dere piner dere selv i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 SCEA / SCE Asia, Tuesday September 14 Den skal være ute innen 37 min, ellers beviser EA at man ikke kan stole på de;) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Holder det med US account? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Tja, ikke om den kommer PLUTSELIG på JAP Store Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Venter til i morgen, jeg. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Kommer nok ikke idag alikevel, så kan like gjerne vente til i morgen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Oh my god.... Vent dere da Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Demoen kommer når den kommer. Gleder meg voldsomt, men kan ikke se for meg at jeg legger for mye tid ned i en demo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 EA klarte ikke det de lovet, overrasket.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Du vet du er nerd når man oppretter kontoer i falsk navn og bor på refresh knappen for å få tak i en demo dagen før den kommer på eget kontinent, helst på sekundet den slippes. 7 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Du vet du er nerd når man oppretter kontoer i falsk navn og bor på refresh knappen for å få tak i en demo dagen før den kommer på eget kontinent, helst på sekundet den slippes. Du vet du er idiot når du gidder å henge deg opp i det.....! Og jeg vet jeg er idiot når jeg gidder å henge meg opp i at du hang deg opp i det 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Men mens vi venter: Når vi snakker om målmenn – i FIFA 10 opplevde man ofte at keeperen ruste ut selv når man ikke ba om det. Har dere forbedret dette? – Ja, dette er noe mange har klaget på. Logikken som bestemmer når keeperen løper ut er forbedret. Vi har også endret på lobben. Hvis du spiller fotball selv vet du at å flikke en ball over keeper ikke er særlig lett. Men i FIFA 10 var det det. Jeg scorte mange av målene mine sånn, og det hadde faktisk negativ innvirkning på min evne til å score mål, siden jeg alltid valgte lobben. – I år har jeg derimot problemer med å score fordi keeperen er så mye smartere. Å få til det perfekte skuddet er også vanskeligere, sier Kuhn i det han sender en perfekt lobb over keeperen og inn i mål når han prøver å demonstrere. Han unnskylder seg: – Arena-keeperen er faktisk mye dårligere. Vi vil at folk skal kunne score når de leker seg her. Jeg tror ikke jeg ville ha scoret på den måten i en kamp. Dere legger til hands i år. Kan du handse med vilje? – Nei, vi bare ser om ballen treffer armen. Hands er ganske kontroversielt innad hos utviklerne. Halvparten hater det, fordi du ikke kan noe for det når det skjer, mens den andre halvparten liker det. Derfor bestemte vi oss for å gjøre det valgfritt. Det er slått av som standard, men du kan også slå det på, enten på hele banen eller utenfor sekstenmeteren. Kjedelig å være keeper? – Jeg vil anta at man må stå og vente på at sjanser skal oppstå store deler av tiden? – Vi tenkte mye på hva du kan gjøre mens ballen er langt borte. Vi gjorde det slik at du kan endre kameraet og se på de andre spillerne på banen, og rope til dem for å be dem skyte og sentre, litt som i gamle Be a pro. Kuhn demonstrerte deretter hvordan det dukker opp symboler over spillere i pasningsposisjon når laget har kontroll over ballen, slik at man kan regissere spillet med noen enkle tastetrykk. – Så du har en del innvirkning. Og tingen med å være keeper er også at selv om ballen er langt borte må man posisjonere seg riktig. Den kunstige intelligensen er slik at om du flytter deg bort fra stengene vil motstanderen skyte i det åpne målet. KILDE: http://www.spillverket.no/artikler/fifa_11/78366 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Man vet at man kjeder seg, som følge av ventingen, når slike innlegg dukker opp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Jeg koser meg meed PES2011 demo mens jeg venter jeg. Blir lettere å sammenligne da. Forøvrig koser jeg meg med "Peggle" også. http://www.youtube.com/watch?v=mafpb4VbMog Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 EA klarte ikke det de lovet, overrasket.. Nye demoer og spill på PSN Store kommer ut hver uke på onsdager, så da kommer den i morra. Som forventet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Man vet at man kjeder seg, som følge av ventingen, når slike innlegg dukker opp Når slike innlegg dukker opp? Levde ikke innlegget opp til dine forventninger? Den infoen eg kom med handler da FULLT og helt om Fifa 11 og hva spillet har å tilby og hvilke forbedringer folk kan vente seg. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Er ikke sikkert at han siktet til ditt innlegg, men de over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå