Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Du kan ha alle players på 99 overall om det er det du tenker på :-) (Noe jeg syntes er ufattelig dumt).

Men hva syntes du er galt med Tippeligaen? Hvilke spillere? Hvilke stats er feil?

Total frihet er det beste uansett. Så lenge det ikke går ann å cheate online. Det finnes alltid stats man har lyst til å fikse på og de som lager spillet får det aldri til å stemme helt likt med det man selv mener. Hadde vært dårlig å ha et nytt og dypt personlighetssystem hvis spillerne ikke lignet ferdighets og personlighetsmessig i de mindre ligaene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge noen på forum.ea.com burde det være i Japanese Store innen en og en halv time fra nå. Nå er jeg ikke siker på tidssonene så det kan godt være jeg tar feil. Asia skal ihvertfall få demoen i dag (den 14.)

Edit: Skal være i Japanese Store om en time.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Jeg har sjekket innom PS Store (Japan) i ca. en og en halv time nå og begynner å bli rimelig lei. Dessuten må jeg dra ved rundt 15.00 tida og da er jeg ikke hjemme før litt over 18.00. Føler jeg begynner å grine snart hvis jeg ikke får spilt noe av demoen.

sikker på at den kommer idag da? :S

Lenke til kommentar

Men... Den skal jo i utgangspunktet være ut den 14. i Asia, Luna. Tror du ikke at den er ute i Hong Kong eller Japan før den kommer i USA i kveld? Den er vel 21.48 i Japan akkurat nå.

Edit: Men jeg er uansett ikke tilbake før litt over seks så jeg håper den er klar til da :)

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...