Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn ca. 16.00-19.00 pleier updatesene i Playstation Store å komme. Det varierer litt gang til gang, men tipper demoene er ute innen klokka er 17.00. Det varierer litt som sagt. Noen ganger kommer de 14.00 andre ganger 20.00.

Altså, det varierer?

sorry, måtte bare :p

Men da blir det fifa i morgen, for jeg har US account :D

Lenke til kommentar

Hvor da? Selv kan jeg få 15% rabatt på Platekompaniet og dermed få spillet for 420 kr. Tror jeg tar i bruk den kupongen, for jeg tviler på at det finnes noen billigere alternativer på release.

Tror jeg går for det samme selv. Fikk et sånn kort i fadderuka på høgskolen :)

Lenke til kommentar

Sånn ca. 16.00-19.00 pleier updatesene i Playstation Store å komme. Det varierer litt gang til gang, men tipper demoene er ute innen klokka er 17.00. Det varierer litt som sagt. Noen ganger kommer de 14.00 andre ganger 20.00.

Altså, det varierer?

sorry, måtte bare :p

Men da blir det fifa i morgen, for jeg har US account :D

Burde vel hatt litt mer variasjon i de setningene der. Ordforrådet burde takle såpass.

Gleder meg til demo imorgen uansett når den kommer. Updatesene pleier å variere i forhold til når de kommer på dagen.

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-creation-fifa-soccer/704400

Det var på tide. Fortsatt et stykke bak PES' "Edit Mode", men det er i hvertfall en start. Håper for guds skyld at man kan endre stats og utseende på alle spillere slik at man mer presist kan gjengi f.eks Tippeligaen. Ifjor måtte man ta ned noen stats for å ta opp andre stats, så håper dette har blitt endret til at man kan endre stats helt fritt.

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-creation-fifa-soccer/704400

Det var på tide. Fortsatt et stykke bak PES' "Edit Mode", men det er i hvertfall en start. Håper for guds skyld at man kan endre stats og utseende på alle spillere slik at man mer presist kan gjengi f.eks Tippeligaen. Ifjor måtte man ta ned noen stats for å ta opp andre stats, så håper dette har blitt endret til at man kan endre stats helt fritt.

Du kan ha alle players på 99 overall om det er det du tenker på :-) (Noe jeg syntes er ufattelig dumt).

Men hva syntes du er galt med Tippeligaen? Hvilke spillere? Hvilke stats er feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...