Christoffer99 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nettopp forhåndsbestilt FIFA 11 til Xbox 360. 295,- Hadde en rabattkode. Hvor? Er det lignende pris til ps3 på samme sted? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kan gi deg et hint. Hvit skrift. Edit: På absoluttspill.no - Fikk rabattkode av dem på 200 kr siden de fucka til med en ordre jeg hadde tidligere i år. Fikk pengene tilbake også. Endret 13. september 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvor da? Selv kan jeg få 15% rabatt på Platekompaniet og dermed få spillet for 420 kr. Tror jeg tar i bruk den kupongen, for jeg tviler på at det finnes noen billigere alternativer på release. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) FIFA 11 til PS3 på LEFDAL til 399. Slik som ifjor. EDIT: Xbox360 også selvfølgelig Endret 13. september 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sånn ca. 16.00-19.00 pleier updatesene i Playstation Store å komme. Det varierer litt gang til gang, men tipper demoene er ute innen klokka er 17.00. Det varierer litt som sagt. Noen ganger kommer de 14.00 andre ganger 20.00. Altså, det varierer? sorry, måtte bare Men da blir det fifa i morgen, for jeg har US account Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 fifa11 bestilt fra lefdal 399,- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Lurer på hvor mange av plassene som det blir bestilt fra som faktisk klarer å få det i postkassen deres dagen før release. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror jeg driter i å forhåndsbestille i år, med mindre noen har det til 350 kr. Koster vel ikke mer enn 500 i butikk uansett? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Elkjøp klarer ihvertfall ikke det her jeg bor, men kan vel skylde på posten og. Posten klarer jo å bruke 1 HEL DAG på å frakte det 500 meter, hvis dem ikke sender det som brev, noe noen gjør! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Eg sverger til Gamezone, de får det til HVER eneste gang eg forhåndsbestiller spill derfra. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvor da? Selv kan jeg få 15% rabatt på Platekompaniet og dermed få spillet for 420 kr. Tror jeg tar i bruk den kupongen, for jeg tviler på at det finnes noen billigere alternativer på release. Tror jeg går for det samme selv. Fikk et sånn kort i fadderuka på høgskolen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sånn ca. 16.00-19.00 pleier updatesene i Playstation Store å komme. Det varierer litt gang til gang, men tipper demoene er ute innen klokka er 17.00. Det varierer litt som sagt. Noen ganger kommer de 14.00 andre ganger 20.00. Altså, det varierer? sorry, måtte bare Men da blir det fifa i morgen, for jeg har US account Burde vel hatt litt mer variasjon i de setningene der. Ordforrådet burde takle såpass. Gleder meg til demo imorgen uansett når den kommer. Updatesene pleier å variere i forhold til når de kommer på dagen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Eg sverger til Gamezone, de får det til HVER eneste gang eg forhåndsbestiller spill derfra. Har selv forhåndsbestilt fra Gamezone. Har kun opplevd en gang at jeg har fått spill på release. Som regel har jeg fått spillet dagen før release Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://www.easportsfootball.co.uk/news/item/file/FIFA-11-Demo-Release Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Når på dagen kommer demoen til Xbox i morra? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det jeg har hørt er at Xbox oppdateres mellom klokka 1-4 am pacific time. Men i fjor så kom demoen på Xbox live rundt kl 12, så regner med det er tidspunktet! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det jeg har hørt er at Xbox oppdateres mellom klokka 1-4 am pacific time. Men i fjor så kom demoen på Xbox live rundt kl 12, så regner med det er tidspunktet! Pleier iallefall å være oppdatert når jeg kommer hjem etter jobb = før 16.00 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-creation-fifa-soccer/704400 Det var på tide. Fortsatt et stykke bak PES' "Edit Mode", men det er i hvertfall en start. Håper for guds skyld at man kan endre stats og utseende på alle spillere slik at man mer presist kan gjengi f.eks Tippeligaen. Ifjor måtte man ta ned noen stats for å ta opp andre stats, så håper dette har blitt endret til at man kan endre stats helt fritt. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-creation-fifa-soccer/704400 Det var på tide. Fortsatt et stykke bak PES' "Edit Mode", men det er i hvertfall en start. Håper for guds skyld at man kan endre stats og utseende på alle spillere slik at man mer presist kan gjengi f.eks Tippeligaen. Ifjor måtte man ta ned noen stats for å ta opp andre stats, så håper dette har blitt endret til at man kan endre stats helt fritt. Du kan ha alle players på 99 overall om det er det du tenker på :-) (Noe jeg syntes er ufattelig dumt). Men hva syntes du er galt med Tippeligaen? Hvilke spillere? Hvilke stats er feil? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er ikke noe nytt Creation Centre, er egentlig crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå