IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Eg nei? Langt ifra Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Hvordan får du det da ? : o Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Har skikkelig problemer med det straffesystemet der, så liker det dårlig at de har det med i 11'ern Men liker at de har tatt med hands igjen Endret 13. september 2010 av Mata- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Vil ikke demoene komme likt i USA og Europa da, bare at tidsforskjellen er annerledes, så det blir en dag tidligere i USA på papiret? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Stemmer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Nå er jeg maks forvirret her. Som norsk PS3 gutt, når sånn ca i morgen eller overimorgen kan jeg laste ned? Luna er den mest oppdaterte her i huset, så satser på at han kan klarinfisere for oss (evt bare meg) pappskaller. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Sånn ca. 16.00-19.00 pleier updatesene i Playstation Store å komme. Det varierer litt gang til gang, men tipper demoene er ute innen klokka er 17.00. Det varierer litt som sagt. Noen ganger kommer de 14.00 andre ganger 20.00. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Us og Asia markedet får demoen den 14 Sept... På US Store mellom 7 og 11 PM lokal tid. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kan vi her i Norge logge på US store da? Må man gjøre noe spesielt for å komme inn der? Haha, sorry for dumt spørsmål. Jeg vet, jeg vet, jeg er et brød. Om jeg kan laste det ned i mårra er vel essensen i det jeg lurer på. Edit: Takkar for svar Maefteda. Endret 13. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Ahha. Det kommer ut på US-Store ja. Da må man ha USA-account på PS3en sin for å skaffe seg tilgang til USA-Store. Liten guide for dere med PS3 som lurer: Følg beskrivelsen: 1. Gå helt til venstre på XMB(Playstation-menyen) og lag ny bruker. 2. Gå på "Network" på XMB og velg "Sign Up For Playstation Network". 3. Velg USA som ditt land. (Eller Hong-Kong/Japan for Asia Account) 4. Velg Engelsk som ditt språk. 5. Velg "Master Account". 6. Lag en e-mail til din nye PSN ID. 7. Lag en online ID. 8. Skriv inn hvilket navn du vil. 9. Velg disse settingsene under adresse(OBS. Viktig å putte inn det som står her, siden den bare godtar virkelige adresser): Region - USA Address - 1226 Rodeo Drive, Beverly Hills, California, 90210 (zip kode). Nå har du laget din USA-account og kan gå inn på Playstation Store på denne accounten og laste ned de demoene som kommer her. Pass på å ha 2 eller flere forskjellige brukere til venstre på XMB, med både din nye USA-account og din vanlige norske account. Enjoy. Endret 13. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Stemmer Maef, glemte å nevne det i farten. Trodde nesten "alle" har de kontoene det går ann å ha US/EU/JAP Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 demo imorgen da altså ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Om du har US, ja Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg har account til EU, US, Japan og Hong Kong. Men nå er det ikke alle som er like interessert i spill som meg og holder seg heller til å bare kjøpe FIFA og COD hvert eneste år. De har kanskje ikke laget flere accounter. Endret 13. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Om noen enda ikke har bestilt spillet, så KAN det gjøres herfra: http://www.eanordic.com/no/fifa11/ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Haha, jeg tør ikke å prøve på denslags. Begynner jeg på eventyr med mekk av kontoer og innstillinger brenner PS'en ned til grunne. Det er så ille at jeg i ungdommen ble jeg kalt magicfingers av kameratgjengen. Alt jeg tok i av elektronikk, enten det var pcer eller det som verre er, gikk det i stykker bare jeg så lenge nok på det. Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg vræka den første pcen jeg hadde... Jeg liker til dags dato å innbille meg at kallenavnet jeg fikk stammet fra et par av jentene i klassen dog, men jeg har vel såpass med selvinnsikt at det sannsynligvis har med mine tekniske evner å gjøre. Herpet en bærbar for to uker siden. Skulle fyre opp House via pcen når jeg hadde besøk, men den hang seg opp og frøys bildet. Snarrådig som jeg gav jeg dritten den en hard smekk og høylytt poengtere at "nå har du til faen å skjerpe deg pc!" - Det hjalp ikke denne gangen og dagen derpå ble jeg møtt med en stygg feilmelding i oppstarten, som jeg i ettertid har fått vite betyr at harddisken er ødelagt. Trist. Lenke til kommentar
muff Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Vil ikke demoen komme seinere på US store enn EU når de begge får den 15 sept? Ifølge EA sin hjemmeside er det bare asia som får demoen 14 september.. "A full playable demo of FIFA Soccer 11 for the PlayStation3 will be available for download at the PLAYSTATION Store beginning September 14 in Asia and September 15 in Europe and North America" http://fifa.easports.com/news.action "The FIFA 11 demo will be available to download beginning September 15 for the PlayStation 3" http://www.ea.com/news/play-fifa-11-demo-and-fifa-superstars-to-unlock-rewards Lenke til kommentar
dejarik Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har prøvd å lete etter svaret i tråden og andre steder, men jeg har ikke funnet det: Vil det finnes en modus i Fifa 11 ala Captain your Country i Fifa WC10? Når jeg er med venner spiller vi bare CyC, den passer perfekt til flerspillermodus. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Nettopp forhåndsbestilt FIFA 11 til Xbox 360. 295,- Hadde en rabattkode. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Noen som vet om det er samme onlinesystem som på Fifa 10 eller WC-spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå