Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahha. Det kommer ut på US-Store ja. Da må man ha USA-account på PS3en sin for å skaffe seg tilgang til USA-Store.

 

Liten guide for dere med PS3 som lurer:

 

 

Følg beskrivelsen:

 

1. Gå helt til venstre på XMB(Playstation-menyen) og lag ny bruker.

 

2. Gå på "Network" på XMB og velg "Sign Up For Playstation Network".

 

3. Velg USA som ditt land. (Eller Hong-Kong/Japan for Asia Account)

 

4. Velg Engelsk som ditt språk.

 

5. Velg "Master Account".

 

6. Lag en e-mail til din nye PSN ID.

 

7. Lag en online ID.

 

8. Skriv inn hvilket navn du vil.

 

9. Velg disse settingsene under adresse(OBS. Viktig å putte inn det som står her, siden den bare godtar virkelige adresser):

 

Region - USA

Address - 1226 Rodeo Drive, Beverly Hills, California, 90210 (zip kode).

 

Nå har du laget din USA-account og kan gå inn på Playstation Store på denne accounten og laste ned de demoene som kommer her. Pass på å ha 2 eller flere forskjellige brukere til venstre på XMB, med både din nye USA-account og din vanlige norske account.

 

Enjoy.

 

 

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Haha, jeg tør ikke å prøve på denslags. Begynner jeg på eventyr med mekk av kontoer og innstillinger brenner PS'en ned til grunne. Det er så ille at jeg i ungdommen ble jeg kalt magicfingers av kameratgjengen. Alt jeg tok i av elektronikk, enten det var pcer eller det som verre er, gikk det i stykker bare jeg så lenge nok på det. Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg vræka den første pcen jeg hadde... Jeg liker til dags dato å innbille meg at kallenavnet jeg fikk stammet fra et par av jentene i klassen dog, men jeg har vel såpass med selvinnsikt at det sannsynligvis har med mine tekniske evner å gjøre.

 

Herpet en bærbar for to uker siden. Skulle fyre opp House via pcen når jeg hadde besøk, men den hang seg opp og frøys bildet. Snarrådig som jeg gav jeg dritten den en hard smekk og høylytt poengtere at "nå har du til faen å skjerpe deg pc!" - Det hjalp ikke denne gangen og dagen derpå ble jeg møtt med en stygg feilmelding i oppstarten, som jeg i ettertid har fått vite betyr at harddisken er ødelagt.

 

Trist.

Lenke til kommentar

Vil ikke demoen komme seinere på US store enn EU når de begge får den 15 sept? Ifølge EA sin hjemmeside er det bare asia som får demoen 14 september..

 

"A full playable demo of FIFA Soccer 11 for the PlayStation3 will be available for download at the PLAYSTATION Store beginning September 14 in Asia and September 15 in Europe and North America" http://fifa.easports.com/news.action

 

"The FIFA 11 demo will be available to download beginning September 15 for the PlayStation 3"

http://www.ea.com/news/play-fifa-11-demo-and-fifa-superstars-to-unlock-rewards

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...