Armageddon Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Send mail til Lefdal istedet. De elsker jo å ta innersvingen på Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hva er greia at man som keeper skal bestemme når medpsillerne skal skyte og sentre? Noe så idiotisk har jeg ikke vært borti, blir ikke bedre spillopplevelse av det for å si det mildt. Endret 11. september 2010 av Sattern Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er vel for å få vekk noe dødtid. Har aldri opplevd noen keepere som roper til spissene om de skal skyte eller sentre. Skal ha bra lunger da tror jeg. Det keeperen bruker å gjøre er jo å organisere forsvaret. Det blir ikke like lett i Fifa. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gleder meg veldig til Fifa nå, men jeg har som sikkert flere andre VELDIG liten tro på keeper- greia. Tror ikke det kommer til å fungere noe bra i det hele tatt. Menmen, er ikke noe problem så lenge man kan velge selv om man vil spille keeper eller ikke. Jeg kommer nok til å prøve det, for så å gå tilbake til "vanlig" Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Blir nok 1 sesong ellerno med min VP som GK for så å spille 1 sesong forsvar, 1 midtbane, 1 spiss og dermed bestemme hva som passer meg best :-) Kjedelig å spille spiss hele tiden! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 FIFA 11 kan nå forhåndsbestilles fra Lefdal, men 429 kr. wtf? Aldri vært så dyrt før... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Send mail til Lefdal istedet. De elsker jo å ta innersvingen på Elkjøp. Fortell oss hva de svarer. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Send mail til Lefdal istedet. De elsker jo å ta innersvingen på Elkjøp. Fortell oss hva de svarer. Mtp. at Elkjøp og Lefdal har akkurat samme lager, så kommer vel Elkjøp snart med en forhåndsbestilling også :-) Og ikke vær så bråsikre på at de kommer med spillet billig billig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Elkjøp og Lefdal har så vidt jeg husker samme eier også. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Elkjøp og Lefdal har så vidt jeg husker samme eier også. Helt korrekt Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sendte mail til elkjøp, og hørte at det sannsynlig vis kom til å koste 429, sånn som på lefdal Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Mye info om demoen: EA have just released full FIFA 11 demo details for both console and PC. Hit the jump for the full in-depth list! Xbox 360 / PS3 Content: One full offline kick-off match, three-minute halves. You’ll be able to upload replay videos to easportsfootball.com (which will be launching with a whole new design on 2nd September). Release Dates: SCEA / SCE Asia, Tuesday September 14 SCEE, Wednesday September 15 Xbox, Wednesday September 15 Teams: Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Lyon Arena: Player: Kaka Goalkeeper: Petr Cech Stadium: Arena – South Africa Game – Santiago Bernabeu PC Content: one full kick-off match, four-minute halves. You’ll be able to purchase the game digitally within the demo for the first time (you know, if you like it). Languages: English language version will include text and audio. French, Italian, German and Spanish will also have the English audio, if people want it. Polish, Hungarian, Russian and Czech will have text only. Release Date: Thursday 16th September Teams: Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Lyon Stadium: Santiago Bernabeu Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Godt at man får bruke en spiller som har mulighet til å finte nå da : p I FIFA 10 fikk man jo Lampard, som har et helt rått fintereportevar.. Men de som har har unlocka Arsenal får vel bruke de og ? Endret 11. september 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, det regner eg da med. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kan man kun spille i solskinn i demoen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hmm, demo den 14...jatakk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvorfor har EA valgt russeren fra England? Noen som vet årsaken bak det valget? LFC , Arsenal og United har jo over ti ganger så mange supportere - ergo ti ganger så mange potensielle testere og kjøpere. Finnes sikkert et tosifret antall klubber med flere fans utover disse også. Lenke til kommentar
BadThings Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har sikkert blitt svart på før men orker ikke lese igjennom hele tråden.. På online fifa 11, er det noe form for utvisning eller noe hvis man bare quiter en kamp fordi det går dårlig? Eller at den som ikke quiter vinner kampen? Er dritt lei folk som bare quiter fordi de ligger unner med et par mål eller mer. Ødelegger store deler av live delen, værtfall når 70% gjør det.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 På WC vinner den som ikke quitter kampen med 3-0, evt. det resultatet som er om det er over 3-0. Og den som quitter får masse + på DNF%. Men ser ut som de fleste driter i dette, så ønsker enda hardere straff. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hmm, demo den 14...jatakk. DEN 14 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå