Teipball Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Vet at det er jævlig kjipt at man får en 1,40 38 fyr i den ene kampen for så å få en 80 fyr i neste. Trust me, jeg er den som er alle i vår Pro Club. Men slik jeg tolket det så vil man få mye gjevnere spillere og jeg håper (og tror) at man vil få spillere som ikke forandrer seg mer enn 5 i overall. Noe som er greit hvis de aktuelle tallene er 75-70 for.eks. Og helt enig med deg i sprintinga etter ett mål, ser ut som spilleren har en vepsebol i ræva. edit: han som spiller er søren meg noe av det dårligste jeg har sett, hvor finner de disse testerne? Og Higuain med langt hår, tross alt over 1 år siden han klippa det... Endret 8. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Spiller for meg ingen rolle om det er ekte navn. Men som luna sier, hele det taktiske aspektet ved klubbspill forsvinner. Man kan ikke planlegge en taktikk, man kan ikke bytte taktikk underveis. For faen, man kan ikke engang bytte spillere! Dette er ting jeg forventer at de endrer i FIFA11. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Jaja, er helt enig med dere. men jeg føler at etter det svaret han gå så bli spillere bedre å gjevnere i år. Men jeg kan selfølgelig ta feil. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Jodam eg også forstod det sånn, og om det ikke er altfor mye svingninger med stats'en til spillerne fra kamp til kamp så er det igrunn greit nok... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Skuffende at spørsmålet mitt, om det blir noen nye finter, ikke ble besvart. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Skuffende at spørsmålet mitt, om det blir noen nye finter, ikke ble besvart. Hahha.. Håper de har tatt bort noen eg Neida Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Skuffende at spørsmålet mitt om man kan bytte til keeper i en vanlig kick-off match når motstanderen er i angrep f.eks Altså hvis motstanderen kommer alene med keeper, vil det da være en knapp sånn som på 08, hvor man kunne trykke inn høyre spak og styre keeperen, og trykke på den igjen hvis man vil spille vanlig. Dette vil jo være meget kult og da kan man faktisk gjøre noe bortsett fra å klippe ned han som er igjennom, med bakerste mann og få rødt kort. Noen som har svaret? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Hva med å bare la mannen gå og håpe at han brenner alene med keeper, istedefor å måtte spille hele resten av kampen med 10 mann? Men vet ikke svaret på ? ditt, men regner med du ikke kan skifte over til keeper. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Og skuffende at mitt spørsmål om flere stadiums i FIFA 11, og fiksing av glitchen der det er masse gress bak målene på stadioner som Anfield etc, ikke ble tatt med. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Spurte om online quiters og om de vil bli straffet ved quiting på fifa11, regner med at siden det ikke ble svart på blir det ingen straffer... Spurte også om Pro Club Championship og hvordan de random spillere ville bli og hvordan keeperne ville bli på PCC, dette ble jo svart litt på på et annet spørsmål, men kunne fått et litt mer grundig svar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 At "quitters" kommer til å bli straffet har vel EA allerede bekreftet, men ikke konkret HVA som blir straffen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Quitters should be crucified! Neida, men det må bli hardere straff enn det var på FIFA 10. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Står litt om det her: http://www.joystiq.com/2010/02/10/fifa-11-to-tackle-online-quitters-by-rewarding-players/ og her: http://kotaku.com/5468201/ea-working-up-penalty-for-fifa-quitters Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Det de prater om i de linkene er jo å belønne den som ikke quiter, helt feil møte å gå spør du meg. Dette gjalt vel før 5 min regelen, så da kan jeg skjønne det, men det bør ha straffer for etter 5 min. Sto vel litt om det i den andre linken, men jeg mener at quitters skulle fått ban på minst 1 dag. Ødelegger online spillinga. 1 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Så om du plutselig skulle falle ut pga. dårlig internett-connection kunne du ikke spilt på en dag? Hørtes kjipt ut... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Selfølgelig skal du ikke straffes for en kamp, men når man har quitta 5 ganger totalt så bør straffen være 1 dags ban. 10 kamper totalt = 2 dager. osv. Hvis nettet ditt er så ustabilt at man faller ut så ofte så har man heller ingen ting online å gjøre, og da er det like greit at spillere får ban. Endret 8. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Dessverre er det ikke alltid spillernes feil. Spesielt på starten av FIFA 10 var det mye problemer med EA serverne som gikk ut over spillerne. Jeg fikk en god del tap på begynnelsen pga. dette blant annet og hadde vel etter bare en uke 20 tap, til tross for at jeg kanskje hadde fått spilt et par av dem til slutten. Mistet vel forbindelsen i rundt 50 % av kampene og nettet mitt er helt stabilt. Jeg er også rimelig sikker på at EA ikke har lyst til å straffe de med dårlig nett. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 De bør kunne se forskjell på når spilleren har trykket seg inn på quit, og når spilleren dropper. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Problemet står like så fast. Det er jo bare å dra ut kabelen hvis man ligger dårlig an. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 De burde ihvertfall klare å luke ut når man mister kontakt med EA servere og ikke. Er sykt irriterende at du leder og du ikke har plane om å quitte, men du mister kontakt med EA. Det er rett og slett irriterende !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå