Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har spørsmål 2 med FIFA 11 å gjøre? Husk at TS kritiserte en bruker som hadde et spørsmål om FIFA 11 i FIFA 10-tråden. Er ikke noe særlig bedre å ha et spørsmål om alle FIFA-spill i FIFA 11-tråden. Er ikke noe vits å klage når man ikke er noe bedre selv. ;)

On-topic, FIFA 11 skal så klart kjøpes. Denne gangen skal jeg game demoen som bare det, slik at jeg får et forsprang på andre spillere. Frister å gjøre det godt i SuperCupene og ellers online også. :w00t:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

AIene bør fikses til Fifa 11.

De lager så og si aldri frispark

Det er umulig å takle dem (de beveger seg vekk fra taklingene dine i 99% av tilfellene).

Det er umulig å drible dem

De klarer å takle deg fra hvilken som helst vinkel uten å lage frispark

De tåler ingenting

+++

Dette er jo uansett vanskelighetsgrad...

Edit: leif

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Hva har spørsmål 2 med FIFA 11 å gjøre? Husk at TS kritiserte en bruker som hadde et spørsmål om FIFA 11 i FIFA 10-tråden. Er ikke noe særlig bedre å ha et spørsmål om alle FIFA-spill i FIFA 11-tråden. Er ikke noe vits å klage når man ikke er noe bedre selv. ;)

En avstemning er noe annet. At folk velger å kommentere avstemningen i tråden, kan ikke jeg gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Veldig nøktern ovenfor FIFA-serien. Likte det veldig godt i versjonene 98-00(innendørs ftw), men da var det mer et arkade-fotballspill. Fra ca. 2003 til og med 2007 var PES ganske langt foran når det kom til realisme og i det hele tatt kvalitet. Etter dette har FIFA tatt nye steg hvert år, og har etterhvert blitt et godt produkt, mens PES har forfalt på de nye konsollene.

Har både PES 2010 og FIFA 10 og liker ingen av dem spesielt godt, en del feil i begge spill. FIFA 10 er kanskje det mest polerte og mest gjennomførte spillet, men har mangler som f.eks den omtalte lobben(forbedret i WC 2010 vet jeg). Veldig fint å se at de tar tak i personlighets-problemet FIFA har hatt i alle år. Her er PES bedre, hvor du virkelig føler at du spiller med forskjellige spillertyper i Messi, Rooney og Ibrahimovic. Fikser FIFA dette er de godt på vei.

En annen ting med FIFA er headingene. Hver eneste corner jeg slår direkte inn på hodet til en av spillerne i boksen, ender med en svak heading mot bakerste stolpe, det irriterer meg grønn. Har istedenfor begynt å vende meg til andre alternativer på corner. Dødballer generelt har jeg en dårlig følelse med. Scorer en del på frispark, men jeg føler ikke at jeg gjør noe forskjellig på de som går i mål, og de som fyker 2-3 meter utenfor.

En siste ting som jeg har mislikt med FIFA er skuddene, som jeg føler går enten midt på keeper eller opp i nettveggen på utsiden av målet. Mulig jeg bare er dårlig til å skyte, men har hørt fra flere hardcore FIFA-spillere at de også sliter litt med det.

Er nøktern optimist i forhold til både PES og FIFA 2011, gleder meg likevel til demoene og at de holder det de lover av forbedringer på begge spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hva skjer med at fifa 2003 ligger så langt nede på pollen, jeg hadde jo det råfett med det spillet nå jeg va mindre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...