Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Spørsmål sendt. Samme her. Kult at det er Mercel som kommer. Han burde vite det meste. Jeg sendte inn 5 spørsmål elns ha ha. Han bør svare!! Synes det er gøy med de som bevisst går inn for å få deg til å quitte. Ser alt som er av repriser, trykker så mange ganger de kan på pause og spiller stort sett bare possession-fotball i forsvaret. Ikke faen om jeg quitter for det altså. Lurer litt på hva de får ut av å holde på sånn en hel kamp i stedet for å spille ordentlig og kanskje vinne, hvis de har litt flaks. Edit: Ender ofte med at jeg scorer og de quitter sjæl da. Spilte mot en fyr og jeg spilte bare drit ræva, så han scora midtveis i 1. omgang. Deretter spilte han bare ball i forsvaret sitt og gjorde ALT for at jeg skulle quitte. Så alle repriser, pausa, innbyttere osv osv.. Dette tente meg noe sinnsykt, så jeg scora rimelig fort etterpå, men deretter spilte vi jevnt. Til alt overmål scora jeg på overtid i 2. omgang etter mange gode forsøk. Da måtte jeg selvsagt ta "robot" ,se heeeeele reprisen og trille litt ball på egen halvdel.. Idioten ragequitta = 3-0 til meg Endret 7. september 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Spørsmål sendt inn. Håper virkelig jeg får svar på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg simpelthen HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATER når noen jeg spiller mot online scorer et skikkelig ballemål og på død og liv skal se reprisen bare for å irritere meg. Det pleier å bety reprise-krig hvorpå jeg, som vanligvis skipper replays, lar være å skippe dem. For å toppe det pleier jeg å la highlightsene gå også hvis fyren er dust nok.. Kunne ikke ha sagt det bedre! SYKT IRRITERENDE Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Sendte inn spørsmål eg også, regner med det er ganske relevant spørsmål eg hadde, så håper han ser spørsmålet og svarer 1 Lenke til kommentar
stianski Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Sendte inn spørsmål eg også, regner med det er ganske relevant spørsmål eg hadde, så håper han ser spørsmålet og svarer Hvordan finner man svar på spørsmålene? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 I morgen må du lese nettmøtet og håpe at han har svart. Håper folk har husket engelsk. Mitt spørsmål dreide seg om Pro Club Championship. Lenke til kommentar
stianski Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 I morgen må du lese nettmøtet og håpe at han har svart. Håper folk har husket engelsk. Mitt spørsmål dreide seg om Pro Club Championship. ok:P har spurt etter boot editior og mere nike sko jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ny gameplay video i HD http://www.youtube.com/watch?v=2bbCEwX0SLo 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 herregud så jeg gleder meg ser helt kanon ut =D Lenke til kommentar
stianski Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Noen som vet hva for sko som blir med og blir det boots editor? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Robot- feiring = win ...Hvertfall når man vil irritere mest mulig Hehe. Jeg og en kompis pleide å spille på lag online. Etter scoringer feiret vi med at en tok roboten og den andre tok "jorda rundt" mens han løp rundt han andre. Ble kanskje litt irriterende etter det fjerde målet. Fikk noen quitters mot oss hvertfall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=263290 FIFA 11 review. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=263290 FIFA 11 review. Gleden øker!! Venter fortsatt på at Elkjøp skal komme med forhåndsbestilling av FIFA!!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Er demoen ute den 15 eller 16? Tenker på XBOX 360 nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Demoen kommer den 15 til PS3 og 360. Dagen etter for PC. Kan ikke vi få postet det i emnetittelen? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 15 I think Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Nå kan du unlocke Arsenal og Emirates Stadium til demoen Here is how: You can now officially unlock Arsenall for the FIFA 11 Demo. 1. Sign in to facebook and make a squad on FIFA Superstars 2. Once you go through the practice steps 3. Once you have done the above there should be a little box that says FIFA 11 on the side and some information click that 4. Enter your gamertags EA e-mail and password 5. You have unlocked Arsenal for FIFA 11 2 Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Nå kan du unlocke Arsenal og Emirates Stadium til demoen Here is how: You can now officially unlock Arsenall for the FIFA 11 Demo. 1. Sign in to facebook and make a squad on FIFA Superstars 2. Once you go through the practice steps 3. Once you have done the above there should be a little box that says FIFA 11 on the side and some information click that 4. Enter your gamertags EA e-mail and password 5. You have unlocked Arsenal for FIFA 11 Det funket ikke=/, meget lysten på å få med arsenal i demoen siden det er favorittlaget:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Linken eller boksen som tar deg til reg av mail addr osv er visst bare oppe noen timer om dagen, så det er bare å sjekke innom av og til Du kan følge med HER for mer info. Endret 7. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Linken eller boksen som tar deg til reg av mail addr osv er visst bare oppe noen timer om dagen, så det er bare å sjekke innom av og til Ahh, da så=)...gleder meg enda mer til demoen nå ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå