cossiemk1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det de BØR fikse til 11 er den fordømte backen som ALLTID ligger igjen og ødelegger offsiden når en spiller online 1 on 1 eller klubb.. Kan du ikke bare sette opp laget med offsidefelle da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Backen henger fortsatt igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Backen henger fortsatt igjen. Stemmer. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det man risikerer er at motstanderen kan gå inn til keeper, i stedet for å spurte med en sjanse for at han gjør en feil.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Før Arse spillerne har linet seg opp så er det bare ti av dem.. Sikkert en ny touch fra EA at det alltid er èn spiller som er jævli sent ute fra garderoben,fordi han ikke finner skoen sin eller henger fast i ett dørhåndtak eller noe slikt. 4 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis ikke det går an å låse spillere inne i garderoben i FIFA11 gidder ikke jeg å kjøpe det. I FIFA2010 går jo det an å låse folk ute fra garderoben, men jeg savner virkelig muligheten til å låse steen_jadd igjen i garderoben når vi går ut på banen. Fra spøk til revolver, er det noen som har hørt noe om hvordan det blir med klubbspill? 4 Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som har forhåndsbestilt og fått tilgang til Creation Centre? CDON har lovet meg tilgang idag, men fortsatt ingen mail Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har bare lest de siste sidene, så godt mulig det er tatt opp før, men er det noen som vet noe konkret om når vi kan vente oss demo? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 15 september er demoen ute til konsoll. 16 sept for PC. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 15 september er demoen ute til konsoll. 16 sept for PC. 15. september blir en god dag. Stipend, playstation move OG Fifa 11 demo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har bare lest de siste sidene, så godt mulig det er tatt opp før, men er det noen som vet noe konkret om når vi kan vente oss demo? 14 for Asia, 15 for Europa Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det verste fotballkontinentet får FIFA først? Gir absolutt mening... Etter å ha tenkt seg litt om så er det jo det verste spillkontinentet så der tjener de vel raskest penger. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det har nok noe med distribusjon å gjøre, nothing else. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det har nok noe med distribusjon å gjøre, nothing else. Distribusjonsproblematikken ligger nok heller i hvem som rett og slett bestemmer når noe skal lanseres hvor. Det er jo ikke sånn at alle butikkene i Europa får spillet i hende på lanseringsdagen. Mange som har fått tak i spill kanskje en uke før release, og en demo blir vel heller ikke fysisk distribuert noen steder?? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hmm, på den filmen på youtube så det ikke så mye vanskligere ut å spille ballen i gjennom. Det jeg hørte var at FIFA 11 skulle det bli vanskeligere å bare sentra ballen oppover og score mange mål. Noe jeg håper skjer, ettersom det OFTE blir mange mål online. Håper den også får fikset hvordan online system deres er, vært forferdelig i noen år nå. Trevolig og tregt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 På dagens youtubefilmer av Fifa 11 så er ikke Personality+ konseptet til stede. Derfor blir de seende veldig likt ut som Fifa 10. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Gleder meg SYKT! kan bare ikke vente! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er coveret klart for Norge? Kaka er uansett på coveret. Hvem resten av gjengen blir aner jeg ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Kommer... Og slik blir Fifa 2011 coveret seende ut: En liten "hands on" intrykk av Fifa 11 og dets ting og tang, pluss en liten video. http://www.godisageek.com/2010/09/fifa-11-hands-impressions/ Endret 3. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå