Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Med Chelsea-taktikken til Jørgen så tapte jeg bare 7 kamper på rad, før jeg vente tilbake til den jeg vet fungerte, og vant, og har ennå ikke tapt. Bra noen fungerer med nybegynnertaktikken.

Jeg legger ikke til folk, legg til meg.

Hvorfor var du så keen på å skifte taktikk da viss du hadde en som du visste fungerte og som du vant med? Så prøver du selv taktikken Jørgen kom med og taper så det synger etter, kommer grinende her og klager og syter over at du ikke vinner lenger for SÅ å kalle taktikken nybegynnertaktikk.

Flirer litt av deg her eg sitter nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi var da ganske jevnspilt nå da, men har ikke spilt så mye det siste halve året akkurat :p

Vist du ikje har spilt på et halv år og du spiller som du gjorde, så skal iallefall eg ikje møte det når du er kommet i siget. Eg fokuserte no kun på å forsvare meg på beste evne. Fatter virkelig ikje kordan dere greier å finte og ta dragninger så bra.

Lenke til kommentar

At det går an!!

Spiller en kamp som jeg vinner 4-3: alle målene mine var 10/10 enten pga avslutninga eller forarbeidet. Hva får jeg i highlights? 2 sjanser - en langpasning som keeper snapper opp og et innlegg som keeper også plukker ned.

Bra EA! BRA!!!!! Ta B-fart og renn meg bakfra! Håper dette er ordna i 12'ern, og at opplastinga av highlighs gir deg mer enn lav oppløsning, 1 fart og 1 kameravinkel. Det var jo bedre i Fifa 2006 og alle PES'ene siden PES 6....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal kjøre/arrangere en liten 32 - manns turnering i FIFA 11.

Lurer på om det er noen regler/innstillinger jeg bør være obs på. Er vel ikke så veldig mye som jeg kan tenke meg selv. Dømmingen står vel dommeren for :)

Vet ikke hva som er normalt i forhold til andre turneringer, men jeg tenker å kjøre alle mulige lag, kortest mulig kamper (hva er dette? 3-4 minutters omganger?)

Er det noe annet jeg må tenke på? Noe med været eller andre innstillinger og regler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...