IcedInsanity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Med Chelsea-taktikken til Jørgen så tapte jeg bare 7 kamper på rad, før jeg vente tilbake til den jeg vet fungerte, og vant, og har ennå ikke tapt. Bra noen fungerer med nybegynnertaktikken. Jeg legger ikke til folk, legg til meg. Hvorfor var du så keen på å skifte taktikk da viss du hadde en som du visste fungerte og som du vant med? Så prøver du selv taktikken Jørgen kom med og taper så det synger etter, kommer grinende her og klager og syter over at du ikke vinner lenger for SÅ å kalle taktikken nybegynnertaktikk. Flirer litt av deg her eg sitter nå. 3 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er i Mitt Land lobby Uff, tror det var best eg avsluttet nå. Du er nok på et betre stadie enn meg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vi var da ganske jevnspilt nå da, men har ikke spilt så mye det siste halve året akkurat Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det som irriterer meg mest er at det virker som om det er "min taktikk" nå. For jeg spiller jo overhodet ikke sånn som jeg skrev der. Jeg skulle gjerne sett deg, Wendelinho (Cagayan de Oro City), spille mot noen her på forumet. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vi var da ganske jevnspilt nå da, men har ikke spilt så mye det siste halve året akkurat Vist du ikje har spilt på et halv år og du spiller som du gjorde, så skal iallefall eg ikje møte det når du er kommet i siget. Eg fokuserte no kun på å forsvare meg på beste evne. Fatter virkelig ikje kordan dere greier å finte og ta dragninger så bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sindre er en av mine favoritt FIFA-spillere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sindre er en av mine favoritt FIFA-spillere. Samme her. Skulle ønske eg også kunne spille på den måten, burde kanskje etter kor mangen timer eg bruker på fifa Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk Liker deg også Jørgen Men kunne nok vært en del mer effektiv Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk Liker deg også Jørgen Men kunne nok vært en del mer effektiv Spele en kamp, Sindre? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk Liker deg også Jørgen Men kunne nok vært en del mer effektiv Glad du ikkje var effektiv mot meg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen med på kamp? xbox Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kan ta det en annen kveld Kvalheimaren Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen med på kamp? xbox Er med jeg. Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jada, 45 meter mål av Lampard og ingen replay (online) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 At det går an!! Spiller en kamp som jeg vinner 4-3: alle målene mine var 10/10 enten pga avslutninga eller forarbeidet. Hva får jeg i highlights? 2 sjanser - en langpasning som keeper snapper opp og et innlegg som keeper også plukker ned. Bra EA! BRA!!!!! Ta B-fart og renn meg bakfra! Håper dette er ordna i 12'ern, og at opplastinga av highlighs gir deg mer enn lav oppløsning, 1 fart og 1 kameravinkel. Det var jo bedre i Fifa 2006 og alle PES'ene siden PES 6.... 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er ikke andres taktikker som funker best for en selv vet du. Er din egen spillestil som avgjør... Men så har du ikke spilt mot meg da. Nei, jeg har ikke spilt mot deg, og heller ikke de resterende 1 milliard FIFA-gamerne i verden? Hvordan det? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 1 milliard var mye 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har funnet oppskriften til seier i FIFA 11. Chelsea i 3-1-1-2-1-2 KP HVB - MS - VVB SDM SM HV - VV SA HS - VS Mentalitet offensiv og ballbesittelse (el. lignende egen taktikk). Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skal kjøre/arrangere en liten 32 - manns turnering i FIFA 11. Lurer på om det er noen regler/innstillinger jeg bør være obs på. Er vel ikke så veldig mye som jeg kan tenke meg selv. Dømmingen står vel dommeren for Vet ikke hva som er normalt i forhold til andre turneringer, men jeg tenker å kjøre alle mulige lag, kortest mulig kamper (hva er dette? 3-4 minutters omganger?) Er det noe annet jeg må tenke på? Noe med været eller andre innstillinger og regler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå