IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Quiter? Putselig står det at kontakten med motstanderen er brutt, uansett om det er 5-0 til meg, eller 5-0 til han, eller uavgjort, whatever, jeg vet ikke hvem som ender med autolose. Heldigvis så har de fleste en statistikk på 25% mot mine godt over 30 :-) Du som har dårlig kobling da. Ikke akuratt noe stas å ha såpass høy DNF % Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvorfor er det akkurat jeg som taper, når kontakten/forbindelsen brytes? Flertallet FIFA-spillere har norsk nasjonalitet. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei! Har prøvd å spille fem kamper uten å tape på xbox360 da det er en achievement for dette. Problemet er at idiotene jeg spiller mot disconnecter rett etter 90min, altså før poengtavla kommer opp. Får jeg i det hele tatt noen poeng for dette? Har ikke ord for hvor sykt irriterende det er å vinne 5-0 men matchen avbrytes direkte etter 90min... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei! Har prøvd å spille fem kamper uten å tape på xbox360 da det er en achievement for dette. Problemet er at idiotene jeg spiller mot disconnecter rett etter 90min, altså før poengtavla kommer opp. Får jeg i det hele tatt noen poeng for dette? Har ikke ord for hvor sykt irriterende det er å vinne 5-0 men matchen avbrytes direkte etter 90min... Den achievementen der eg enklest å ta å starten av kampene dine. Sm du sikkert har skjønt så får du ikke godkjent kamp når folk stikke i følge ach,,Så lurest å gjøre dette i starten, da folk stikke veldig sjeldent, etterhvert stikke 90% av de du spiller mot på 90min eller rett før, skjønner egentlig ikke vitsen men sånn er det. Endret 11. september 2011 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Først kamp med taktikken til Jørgen. 4-0. Han leaver Lyst på en kamp? Litt opptatt med clubs atm. Men kan ta når jeg har tid engang! Er det virkelig noen som spiller klubb enda, det er ubalansert hele veiene-. Proene blir altfor gode i forhold til resten av de ANY må finne seg i å være, eg har 8.5 i snitt, tok 1500 i verden på spisser men er ikke fornøyd med i det heletatt fordi man spiller mot amatører i forsvar. Er man på litt med så er det enkelt å lure de spillerne, noen kamper gjør eg alt på egenhånd. KLubb er ødelagt, eg er ikke den eneste som sier dette. Vil ha tilbake klubb som på Fifa 09. Det vr moro og mye mer balansert Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har fulgt denne tråden noen dager, og sitter med inntrykk av at dere er noen skikkelig gode fifagubber. Hadde vært morsomt å måle krefter nå i forkant av 12ern. Jeg er ikke hjerpseth-god, men jeg liker å tro at ingen er bedre enn å evt slå meg mer enn 2-0. Så om du føler at du ikke har lært alt som læres kan, så skal jeg gjøre et forsøk. Xbox360 Nick: torarnelf Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ser problemet du skriver med Klubb. Vet Fifa 12 kommer med kraftig forbedring av klubb delen, men om de har fått det mer balansert med tanke på RESTEN av spillerne vet jeg ikke. Majoriteten av de som spiller klubb vs klubb er gjerne ikke mer en 3-5 spillere, hvor andelen ANY/computergenererte spillere da ligger mellom 6-8 (inkl. keeper). De fleste sine PRO spiller jo offensivt som da gjør at så og si alt defensivt er møkka-spillere. Det som gleder meg mest mtp på neste versjon Fifa, er at de endelig fikser på kvaliteten (lagg, button delay osv). For meg er det helt utrolig at det (muligens) tok Fifa 09,10 og 11 før de klarte å lage et spill hvor det endelig kan spilles klubb kamper uten heftig lagg osv. Spesielt når det har eksistert 8v8 osv FPS spill lenge før den tid som klarer dette uten problem Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Først kamp med taktikken til Jørgen. 4-0. Han leaver Lyst på en kamp? Litt opptatt med clubs atm. Men kan ta når jeg har tid engang! Er det virkelig noen som spiller klubb enda, det er ubalansert hele veiene-. Proene blir altfor gode i forhold til resten av de ANY må finne seg i å være, eg har 8.5 i snitt, tok 1500 i verden på spisser men er ikke fornøyd med i det heletatt fordi man spiller mot amatører i forsvar. Er man på litt med så er det enkelt å lure de spillerne, noen kamper gjør eg alt på egenhånd. KLubb er ødelagt, eg er ikke den eneste som sier dette. Vil ha tilbake klubb som på Fifa 09. Det vr moro og mye mer balansert Enig i det du skriver om at ANY spilleren ikke er gode nok og at de ødelegger for mye. Det er ikke vanskelig å slå de på fart eller i hodedueller eller. Men jeg synes allikevel at det er en ting som gjør at FIFA er morsomt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja, det skal bli spennende å ta opp igjen Club spillinga i Fifa 12 og se hvordan det er blitt der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Klar når som helst, Adriwen. Spiller gjerne mot hvem som helst andre i denne tråden, siden jeg må vente. PS3. PSN er som alltid jgiggs Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dersom motstander leaver/forbindelse brutt, får jeg også økt min DNF%? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Nei, det er den som quitter/disconnecter som får %DNF Endret 11. september 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Har fulgt denne tråden noen dager, og sitter med inntrykk av at dere er noen skikkelig gode fifagubber. Hadde vært morsomt å måle krefter nå i forkant av 12ern. Jeg er ikke hjerpseth-god, men jeg liker å tro at ingen er bedre enn å evt slå meg mer enn 2-0. Så om du føler at du ikke har lært alt som læres kan, så skal jeg gjøre et forsøk. Xbox360 Nick: torarnelf Jeg er med på en kamp. I morra en gang? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fortsatt ubeseira med Chelsea-taktikken til Jørgen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vil ha en match? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Om du spiller på PS3 så kan jeg ta en kamp Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er i Mitt Land lobby Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Med Chelsea-taktikken til Jørgen så tapte jeg bare 7 kamper på rad, før jeg vente tilbake til den jeg vet fungerte, og vant, og har ennå ikke tapt. Bra noen fungerer med nybegynnertaktikken. Jeg legger ikke til folk, legg til meg. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er ikke andres taktikker som funker best for en selv vet du. Er din egen spillestil som avgjør... Men så har du ikke spilt mot meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå