Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

 

Har prøvd å spille fem kamper uten å tape på xbox360 da det er en achievement for dette. Problemet er at idiotene jeg spiller mot disconnecter rett etter 90min, altså før poengtavla kommer opp. Får jeg i det hele tatt noen poeng for dette? Har ikke ord for hvor sykt irriterende det er å vinne 5-0 men matchen avbrytes direkte etter 90min... :mad:

Lenke til kommentar

Hei!

 

 

Har prøvd å spille fem kamper uten å tape på xbox360 da det er en achievement for dette. Problemet er at idiotene jeg spiller mot disconnecter rett etter 90min, altså før poengtavla kommer opp. Får jeg i det hele tatt noen poeng for dette? Har ikke ord for hvor sykt irriterende det er å vinne 5-0 men matchen avbrytes direkte etter 90min... :mad:

 

Den achievementen der eg enklest å ta å starten av kampene dine. Sm du sikkert har skjønt så får du ikke godkjent kamp når folk stikke i følge ach,,Så lurest å gjøre dette i starten, da folk stikke veldig sjeldent, etterhvert stikke 90% av de du spiller mot på 90min eller rett før, skjønner egentlig ikke vitsen men sånn er det.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Først kamp med taktikken til Jørgen. 4-0. Han leaver :)

 

Lyst på en kamp?

Litt opptatt med clubs atm. Men kan ta når jeg har tid engang!

 

Er det virkelig noen som spiller klubb enda, det er ubalansert hele veiene-. Proene blir altfor gode i forhold til resten av de ANY må finne seg i å være, eg har 8.5 i snitt, tok 1500 i verden på spisser men er ikke fornøyd med i det heletatt fordi man spiller mot amatører i forsvar. Er man på litt med så er det enkelt å lure de spillerne, noen kamper gjør eg alt på egenhånd. KLubb er ødelagt, eg er ikke den eneste som sier dette. Vil ha tilbake klubb som på Fifa 09. Det vr moro og mye mer balansert

Lenke til kommentar

Har fulgt denne tråden noen dager, og sitter med inntrykk av at dere er noen skikkelig gode fifagubber. Hadde vært morsomt å måle krefter nå i forkant av 12ern. Jeg er ikke hjerpseth-god, men jeg liker å tro at ingen er bedre enn å evt slå meg mer enn 2-0. Så om du føler at du ikke har lært alt som læres kan, så skal jeg gjøre et forsøk.

Xbox360

Nick: torarnelf

Lenke til kommentar

Ser problemet du skriver med Klubb. Vet Fifa 12 kommer med kraftig forbedring av klubb delen, men om de har fått det mer balansert med tanke på RESTEN av spillerne vet jeg ikke. Majoriteten av de som spiller klubb vs klubb er gjerne ikke mer en 3-5 spillere, hvor andelen ANY/computergenererte spillere da ligger mellom 6-8 (inkl. keeper). De fleste sine PRO spiller jo offensivt som da gjør at så og si alt defensivt er møkka-spillere.

 

Det som gleder meg mest mtp på neste versjon Fifa, er at de endelig fikser på kvaliteten (lagg, button delay osv). For meg er det helt utrolig at det (muligens) tok Fifa 09,10 og 11 før de klarte å lage et spill hvor det endelig kan spilles klubb kamper uten heftig lagg osv. Spesielt når det har eksistert 8v8 osv FPS spill lenge før den tid som klarer dette uten problem

Lenke til kommentar

Først kamp med taktikken til Jørgen. 4-0. Han leaver :)

 

Lyst på en kamp?

Litt opptatt med clubs atm. Men kan ta når jeg har tid engang!

 

Er det virkelig noen som spiller klubb enda, det er ubalansert hele veiene-. Proene blir altfor gode i forhold til resten av de ANY må finne seg i å være, eg har 8.5 i snitt, tok 1500 i verden på spisser men er ikke fornøyd med i det heletatt fordi man spiller mot amatører i forsvar. Er man på litt med så er det enkelt å lure de spillerne, noen kamper gjør eg alt på egenhånd. KLubb er ødelagt, eg er ikke den eneste som sier dette. Vil ha tilbake klubb som på Fifa 09. Det vr moro og mye mer balansert

 

Enig i det du skriver om at ANY spilleren ikke er gode nok og at de ødelegger for mye.

Det er ikke vanskelig å slå de på fart eller i hodedueller eller. Men jeg synes allikevel at det er en ting som gjør at FIFA er morsomt.

Lenke til kommentar

Har fulgt denne tråden noen dager, og sitter med inntrykk av at dere er noen skikkelig gode fifagubber. Hadde vært morsomt å måle krefter nå i forkant av 12ern. Jeg er ikke hjerpseth-god, men jeg liker å tro at ingen er bedre enn å evt slå meg mer enn 2-0. Så om du føler at du ikke har lært alt som læres kan, så skal jeg gjøre et forsøk.

Xbox360

Nick: torarnelf

Jeg er med på en kamp. I morra en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...