Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Haha, "oppskriften" min må tas med en klype salt. Det er tydeligvis ikke alle som "skjønte" innlegget, men det er ikke til å stikke under stol at det er slik de aller fleste av "Grand finalists" spilte under årets FIFA-VM, på et høyt nivå. Det er også slik at alle dårlige FIFA-spillere spiller slik online, og dermed får et par seire sånn. Ikke legg skylden på meg, fordi du valgte å prøve det ut, og mislyktes.

Jeg spiller heller ikke slik som det står i "oppskriften", og vil aldri gjøre det. For meg handler FIFA om å ha det gøy, derfor dribler jeg, holder på ball og prøver å score fine mål.

Jeg gir deg forresten gjerne et par tap til, hvis du har lyst på en kamp eller to. Noen andre her som vil ha en kamp nå i kveld forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, "oppskriften" min må tas med en klype salt. Det er tydeligvis ikke alle som "skjønte" innlegget, men det er ikke til å stikke under stol at det er slik de aller fleste av "Grand finalists" spilte under årets FIFA-VM, på et høyt nivå. Det er også slik at alle dårlige FIFA-spillere spiller slik online, og dermed får et par seire sånn. Ikke legg skylden på meg, fordi du valgte å prøve det ut, og mislyktes.

Jeg spiller heller ikke slik som det står i "oppskriften", og vil aldri gjøre det. For meg handler FIFA om å ha det gøy, derfor dribler jeg, holder på ball og prøver å score fine mål.

Jeg gir deg forresten gjerne et par tap til, hvis du har lyst på en kamp eller to. Noen andre her som vil ha en kamp nå i kveld forresten?

De dårligste spillerne spiller jo med 5 bak, lavt press og satser på kontringer, og en 1-0 flakseseier.

Taktikken du beskrev er nok ikke altfor langt unna sannheten de gode spillerne bruker, men man skal spille mot ganske dårlige spillere om tidlig bakrom skal fungere, med mindre man satser på den ultrakjipe gamle "forsvarer demper til spiss"-taktikken. Veldig lett å forsvare seg mot frispark over muren også forøvrig, men om ingen setter en mann på streken, så er det jo bare å kjøre på.

Komme rundt på kantene med påfølgende innlegg, eller skjære inn fra kantene og bruke finesseskudd er vel de beste måtene å score mål på gode spillere. Hvis motstanderen er god til å skjære av passningsalternativer, så er det bare å holde på ballen litt lenger enn vanlig, og for all del ikke bruke sprintknappen. Overdrevne driblinger med 5-stjerners spillere er også fryktelig lett å forsvare seg mot.

Edit: Ser på den såkalte finalen i VM i Fifa nå. Vet ikke hvor mange som var med på det greiene, men de virker jo ikke spesielt gode. :p

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Legg meg til på Adriwen på FIFA 11 Online.

Nei, nei. Jeg er en syyykt dårlig spiller.

Jeg gikk bare fra 7 tap på rad med Jørgens opppskrift, til 3 seiere der to endte 6-0, og en ''bare'' endte 5-0. Takk Jørgen... ''Hvis du vil vinne kamper og spille FIFA og ikke Fotball, så bruk 4-1-2-1'' BULLSHIT!!!

5-2-2-1 - Ballbesittelse + Høyt press + Offensiv mentalitet = 6-0-seier. 4-1-2-1 (Jørgens oppskrift) = 7 tap på rad. Takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk bare fra 7 tap på rad med Jørgens opppskrift, til 3 seiere der to endte 6-0, og en ''bare'' endte 5-0. Takk Jørgen... ''Hvis du vil vinne kamper og spille FIFA og ikke Fotball, så bruk 4-1-2-1'' BULLSHIT!!!

5-2-2-1 - Ballbesittelse + Høyt press + Offensiv mentalitet = 6-0-seier. 4-1-2-1 (Jørgens oppskrift) = 7 tap på rad. Takk.

Eller så er du bare så rævva at du ikke klare å beherske en annen taktikk. Og så klart vil du slite i 4-1-2-1. Du stiller jo med 9 mot 11, uten spisser.

Tror Jørgen rundspiller deg anytime.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vi kan spille i kveld, kjære, eller i morgen. Jeg legger deg til. Jeg er jgiggs.

Lenke til kommentar

Tok meg den frihet å sjekke litt å EA eg.

Wins 335

Losses 192

Draws 35

DNF 33

Vet ikke om du er noe dårlig eller god eg, men du er jaggu meg en dårlig taper. Rage quit much?

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5-2-3 er ikke ille, nei? Den er heller ikke pysete. FIFA handler om å vinne, og om man må spille helt likt hver kamp, om man vinner, så fortsetter man slik.

5-2-3 blir 3-2-5 i angrep og 5-2-3 i forsvar, med en form for 3-4-3 sentralt til slutt...

Det handler om å bruke riktige spillere, ikke kvaliteter.

Bosingwa på HVB og Alex fremfor Luiz anytime.

Bare legg meg til på Adriwen, så kan vi spille når jeg er pålogget.

Quiter? Putselig står det at kontakten med motstanderen er brutt, uansett om det er 5-0 til meg, eller 5-0 til han, eller uavgjort, whatever, jeg vet ikke hvem som ender med autolose. Heldigvis så har de fleste en statistikk på 25% mot mine godt over 30 :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...