sunde1990 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hehe. Bryr meg egentlig mer om den nasjonale rankingen. Kjekkere å konkurere mot egne landsmenn Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hm finner ikke Fifa 2010 tråden. men kan man rykke opp i divisjon på karierremode? f.eks hvis man er et 2div lag? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ja, du kan rykke opp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du, viss du skal spamme trådene med samme spørsmål så kan du i det minste stikke innom de trådene du har postet i for å se om noen har svart deg. Du har fått svar på ? ditt for en god stund siden i DENNE tråden Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hehe. Bryr meg egentlig mer om den nasjonale rankingen. Kjekkere å konkurere mot egne landsmenn Hæh? Kan man sortere på nasjonalitet?? Hva faen skal jeg med manualen i spillet når sånt ikke står en gang, men bare masse pjatt fornorsket" fra engelsk,,, Nåja, spiller ikke stor rolle, egentlig. Fifa12 om en måned og jeg ranker vel som nr 78.914 av 110.000 spillere elns.. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er EA-serverene nede eller er det routeren min det er problem med? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Funket/er hos meg vertfall. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kordan kan man fikse lyden på fifa? Får ikkje lyd på fifa, mn får det på tv-en Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 herregud Laffe, på den tiden du har spammet fler tråder med samme spm og ventet på svar så hadde du finni ut det selv ved å spille.. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Uff, spilte mot en tidligere på Xbox som kalte seg n1 x Benzema 9. Brukte en eller annen bug slik at han hadde Vidic, Pyol, Iniesta og flere på Real Madrid. Trodde først det var vennskapskamp, ettersom du kan bruke et lag der du har flyttet over spillere, men viste seg at det var ranka da jeg fikk poeng. ( fikk et heldig 2-1 mål i det 90iende minuttet). Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Når et spill bugger... Er det MIN TV og internetttilgang som er dårlig, bare sånn plutselig. Eller ser han også at det bugger og lagger? Hvordan fungerer slikt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Når et spill bugger... Er det MIN TV og internetttilgang som er dårlig, bare sånn plutselig. Eller ser han også at det bugger og lagger? Hvordan fungerer slikt? TVen din kan ikke fremkalle bugs i spillet ditt. I online Head 2 head ordner EA kontakt med den du spiller mot og så kobles dere selv sammen utenom EA-servere. Den som har best opplastingshastighet er hjemmelag og dermed den som borger best tilkobling. Er du bortelag burde du få ordentlig linje.. Endret 31. august 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hva i all verden? Spilte nettopp 1-1 mot en kar online, men står oppført med tap. Tapte 37 poeng. Irriterende. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kordan får man betre kondis på spilleren sin i karriere modus? Når spilleren min har full kondis, så funker han akkurat en kamp og neste kamp er han helt utslitt etter 30min. Håper inderlig at på Fifa 12 gjør dem det litt mer realistist, at man faktisk blir byttet ut når man har spilt dårlig eller begynner å bli sliten. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Kordan får man betre kondis på spilleren sin i karriere modus? Når spilleren min har full kondis, så funker han akkurat en kamp og neste kamp er han helt utslitt etter 30min. Håper inderlig at på Fifa 12 gjør dem det litt mer realistist, at man faktisk blir byttet ut når man har spilt dårlig eller begynner å bli sliten. ER vell bare å gjøre alle stamina oppgavene som er i spillet, for regner med du mener be a pro. Da funker det, men ikke regn med å ha full stamina, men du holder ut i hvertfall nesten 90 min. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nei, skjønner god at kreftene blir mindre etter 90 min. Men må være mulig å kunne spille noen kamper før man begynner virkelig å bli sliten. Og min Be a pro spiller springer ikje så mye. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvaslags formasjon er best med Chelsea, Real Madrid og Barca? Vet at 4-2-3-1 passer Chelsea og Real best. Men vil liksom ha den unike formasjonen... For 3 lag. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har skreddersydd en 4-5-1 formasjon som jeg bruker til alle lag, så liker det best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå