Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det gikk som forventa både med responsen fra dere og med kampene.. Point proven. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Så satans irriterende. Vant 7-2 mot Man U med Lille også quita den idioten rett etter kampen var ferdig. Fikk jeg poenga da? Endret 31. juli 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så satans irriterende. Vant 7-2 mot Man U med Lille også quita den idioten rett etter kampen var ferdig. Fikk jeg poenga da? Gå inn på My Fifa online og player hub'en der så kan du se resultatene fra tidligere kamper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det gikk som forventa både med responsen fra dere og med kampene.. Point proven. Du har ikke bevist noenting for oss. Men fint du fortsetter å tro du er verdensmester. Tro er viktig.. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei Har online bruker og alt det der, men når jeg skal prøve å uploade repriser til siden min, kommer de ikke opp. Ikke står noe info/ statistik der heller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 http://www.ea.com/soccer/media Så må du velge "My media" litt nede på siden. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Prøvde å laste opp klipp igjen, gikk på linken trykket på my media, men fant ingenting. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er det mulig å kikke på gamle replayer og finne mål der av kamper man har spilt online? Hadde det sjukeste skuddet med Moldskred i en av de få kampene hvor det har blitt spilt noe annet enn Barca/Real. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ikke om du ikke har lagret dem nei. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Prøvde å laste opp klipp igjen, gikk på linken trykket på my media, men fant ingenting. bump. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jada, du trenger ikke bumpe innlegg som ikke er 1 time gamle engang. Du får ikke flere svar selv om du bumper. Aner ikke hva grunnen er til at du ikke finner klippene dine, men slik er det fra tid til annen med EA. Plutselig så kommer det, stay tuned. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ronaldo må være den mest undervurderte spilleren på hele UT. Han suger balle der til statsa å ha. 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det bare 5 slots du kan lagre repriser på :O? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) (Har akkurat begynt med Team Ultimate) Jess, nå begynner jeg å nerme meg 3000 coins og en gold pack. Huh? Jeg kan ikke spille flere kamper fordi hele laget trenger å fornye kontrakten? fml... Back to career Endret 8. august 2011 av Gumpen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Ultimate team. Tips, kjøp deg mange managerer som har noen +% på contracts, for da får du lengre contract tid på kortene du bruker på spillere. Spill noen kamper mot CPU og vinn litt coins og skaff deg kontraktskort. Men gå for en gjeng managerer med + på contracts først. Er det bare 5 slots du kan lagre repriser på :O? Ja. Endret 8. august 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Helvete de forbanna EA serverne er jo nede hele tiden, spilte i natt. Plutselig var dem nede, nå er dem nede igjen. Hva holde EA på med, prøve å ødelegge enda mer. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nå er fifa virkelig fucka. Spiller kampe online, men nå får eg verken bytta når kampen spilles, må avslutte fifa når kampen er ferdig og av og til får eg ikje opp stillingen og tid. Har litt for mye if pga quitting, mn prøver å slutte med det, så er irriterendes å få det når man ikke har tenkt å gjøre det. Litt surr i teksten, men ikkje enkelt å bruke ps3-en + kontroll til å skrive Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Sliter med å spille kamper online for tiden på min xbox, er det andre som har det prob. eller ligger feilen hos meg og min modem? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har du mye problemer kan nettet ditt være et problem. Oftest er det samsvar mellom dårlig nett og dårlig EA servere. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har du mye problemer kan nettet ditt være et problem. Oftest er det samsvar mellom dårlig nett og dårlig EA servere. Emm online kamper er Peer 2 Peer.. Sitat EA_Yasha: Servers Probably the most common comment we receive concerns servers. Whenever any kind of connection issue occurs, for anyone, the natural response is to point at the ‘servers’ and ask for them to be ‘fixed’. Of course, it’s never quite as simple as that and there are a number of causes for connection problems. Sometimes that’s to do with our own servers, sometimes it’s down to external factors we can’t control. If you’re playing online head-to-head matches, they are peer to peer. That means we determine your location and match you up with another user based on a variety of factors. Once connected everything is direct between both players. If disconnections occur during a head-to-head game, this is probably due to a connection problem for one of the two players outside of our control, or because one of the players has disconnected or interrupted their connection deliberately. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå