Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder på mitt:

 

De velger Barca, Real, Chelsea - jeg kjører 5-4-1 counterattack.

De kommer aldri igjennom og når jeg scorer ett mål settes hele laget i forsvar og spiller tiden ha ha. Med mindre den jeg spiller mot er dritgod (noe de sjelden er når de velger de lagene) pleier de å quitte i ren frustrasjon.

 

For ordens skyld: I lobbyen ser de at jeg velger et 4* lag leenge før de har fått flytta markøren sin fra WorldXI til La Liga og Barca/Real så de fortjener behandlingen...

 

Det å spille ballen i forsvar og drøye hele kampen er uansett jævla usportslig og bevis på at du har flaks som scorer. Er har gjort det slik at du kan holde ballen der en hel kamp hvis du er god nok. Uansett, scorer du så for å spille ballen kun i forsvar sier det mer om deg enn de.

Lenke til kommentar

Jeg holder på mitt:

 

De velger Barca, Real, Chelsea - jeg kjører 5-4-1 counterattack.

De kommer aldri igjennom og når jeg scorer ett mål settes hele laget i forsvar og spiller tiden ha ha. Med mindre den jeg spiller mot er dritgod (noe de sjelden er når de velger de lagene) pleier de å quitte i ren frustrasjon.

 

For ordens skyld: I lobbyen ser de at jeg velger et 4* lag leenge før de har fått flytta markøren sin fra WorldXI til La Liga og Barca/Real så de fortjener behandlingen...

 

Det å spille ballen i forsvar og drøye hele kampen er uansett jævla usportslig og bevis på at du har flaks som scorer. Er har gjort det slik at du kan holde ballen der en hel kamp hvis du er god nok. Uansett, scorer du så for å spille ballen kun i forsvar sier det mer om deg enn de.

 

Sånn er fotball. Det er viktig for meg å vinne og da gjør jeg det jeg kan for å vinne. At de er så dårlige at de ikke klarer å ta fra meg ballen er jo ikke mitt problem. Jeg klarer det fint når jeg møter folk som triller ball på egen halvdel..

Lenke til kommentar

Jeg holder på mitt:

 

De velger Barca, Real, Chelsea - jeg kjører 5-4-1 counterattack.

De kommer aldri igjennom og når jeg scorer ett mål settes hele laget i forsvar og spiller tiden ha ha. Med mindre den jeg spiller mot er dritgod (noe de sjelden er når de velger de lagene) pleier de å quitte i ren frustrasjon.

 

For ordens skyld: I lobbyen ser de at jeg velger et 4* lag leenge før de har fått flytta markøren sin fra WorldXI til La Liga og Barca/Real så de fortjener behandlingen...

 

Det å spille ballen i forsvar og drøye hele kampen er uansett jævla usportslig og bevis på at du har flaks som scorer. Er har gjort det slik at du kan holde ballen der en hel kamp hvis du er god nok. Uansett, scorer du så for å spille ballen kun i forsvar sier det mer om deg enn de.

 

Sånn er fotball. Det er viktig for meg å vinne og da gjør jeg det jeg kan for å vinne. At de er så dårlige at de ikke klarer å ta fra meg ballen er jo ikke mitt problem. Jeg klarer det fint når jeg møter folk som triller ball på egen halvdel..

 

Hør hvor patetisk du høres ut da. Du kan bruke to spillere i press samtidig. Resten vil ikke presse, noe som gjør at du kan slå den ballen frem og tilbake i 80 minutter hvis du er presis. Jeg vet det ikke er noe problem å gjøre det, men seriøst, jeg ser på FIFA som et spill og ikke som livet mitt. Derfor gir jeg så faen i om jeg slipper inn det målet fremfor å kjede meg i 80 min og slå en som aldri fikk sjansen.

 

Men håper du møter et lag som gjør dette mot deg. Jeg quiter når jeg møter slike folk som deg, ikke fordi dere er gode, men fordi dere baserer dere på flaks og utnytter det og tror dere er bedre enn alle når dere slår de 1 - 0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg velger et 4* lag og de absolutt SKAL være et lag som i utgangspunktet er altfor gode i forhold til andre 5* lag ja da må jeg spille feigt for å vinne. Sånn er fotball og if it's in the game it's in the game.

Synd for dere hvis dere synes at siden jeg velger et dårlig lag = lette poeng fordi dere bare spiller med Barca/Real i 1-1-8 formasjon med Ultra attack.:thumbdown:

Lenke til kommentar

Når jeg velger et 4* lag og de absolutt SKAL være et lag som i utgangspunktet er altfor gode i forhold til andre 5* lag ja da må jeg spille feigt for å vinne. Sånn er fotball og if it's in the game it's in the game.

Synd for dere hvis dere synes at siden jeg velger et dårlig lag = lette poeng fordi dere bare spiller med Barca/Real i 1-1-8 formasjon med Ultra attack.:thumbdown:

 

Så feil kan man altså ta.

Lenke til kommentar

Når jeg velger et 4* lag og de absolutt SKAL være et lag som i utgangspunktet er altfor gode i forhold til andre 5* lag ja da må jeg spille feigt for å vinne. Sånn er fotball og if it's in the game it's in the game.

Synd for dere hvis dere synes at siden jeg velger et dårlig lag = lette poeng fordi dere bare spiller med Barca/Real i 1-1-8 formasjon med Ultra attack.:thumbdown:

 

Jeg har slått Chelsea med Preston, online (samme nivå). Det går fint an å slå 5*-lag med 4*-lag uten å måtte ty til det jeg ser på som patetisk. Hvor vanskelig synes du egentlig at det er å holde på ball i forsvar?

Lenke til kommentar

Er så irriterendes når du loader en match så kommer valget opp, men du kan ikke velge lag.

Er så sykt enig. Det jeg ikke skjønner er hvordan EA ikke klarer å fjerne denne feilen, har vært på mange FIFA-spill. Noen ganger kan man ikke gå ut heller, så må bare vente rett og slett....idiotisk

Lenke til kommentar

Når jeg velger et 4* lag og de absolutt SKAL være et lag som i utgangspunktet er altfor gode i forhold til andre 5* lag ja da må jeg spille feigt for å vinne. Sånn er fotball og if it's in the game it's in the game.

Synd for dere hvis dere synes at siden jeg velger et dårlig lag = lette poeng fordi dere bare spiller med Barca/Real i 1-1-8 formasjon med Ultra attack.:thumbdown:

 

Så feil kan man altså ta.

 

Så feil kan man ta, ja..

 

Herrejesus, det er fult mulig å slå Barca og Real med 3 stjerners lag hvis du er god nok. Det du sier indirekte er at du ikke er god nok til å spille mot Barca eller Real og satser heller på å få et mål for å så gå over til et feigt spill.

 

Det jeg direkte sier er at når jeg velger et dårlig lag så forventer jeg annen motstander enn Überlagene. Jeg ser det som usportslig å gå for topplagene som alle mener er uslåelige, og da spiller jeg sånn. Ser også ofte et noen har et et "lokalt" lag som sin favoritt, men skifter til Real når de spiller online for å vinne flere kamper. Jeg vil heller spille lokaloppgjør og ha en sportslig tone med folk online enn å vinne kosta hva det koste vil = Real,Barca,Chelsea. Derfor er vennelisten min full av folk som ser poenget mitt og toner ned til 4* når de ser at jeg selv velger 4* f.eks og ikke Stat-horer som bare er ute etter å vinne.

 

Når jeg velger et 4* lag og de absolutt SKAL være et lag som i utgangspunktet er altfor gode i forhold til andre 5* lag ja da må jeg spille feigt for å vinne. Sånn er fotball og if it's in the game it's in the game.

Synd for dere hvis dere synes at siden jeg velger et dårlig lag = lette poeng fordi dere bare spiller med Barca/Real i 1-1-8 formasjon med Ultra attack.:thumbdown:

 

Jeg har slått Chelsea med Preston, online (samme nivå). Det går fint an å slå 5*-lag med 4*-lag uten å måtte ty til det jeg ser på som patetisk. Hvor vanskelig synes du egentlig at det er å holde på ball i forsvar?

 

Jeg har slått Real med VIF uten å spille defensivt.

Jeg synes ikke det er vanskelig å holde på en ball i forsvar (?)

 

 

Dette var et såpass sårt tema for et par av dere - det er vel hakket før jeg får noen på døra fordi jeg ikke kan spille som jeg selv vil uten å provosere Luna og Emil. Lar ballen ligge og så får vi heller diskutere noe annet.

 

I kveld skal jeg bare spille med Real for å se hvordan det er å være "en sånn en". Update kommer etterpå i kveld...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke snakk om at det er et sårt tema. Er snakk om at du er for dårlig og spiller urettferdig. Kan ikke forstå at du virkelig mener det er fair. Det er faktisk ikke all verdens forskjell på 4 og 5 stjerners lag.

 

Men deg gidder jeg ikke å bruke tid på for å skjønne det. Er virkelig det samme for meg om du spiller for å bli god eller for å tro du er god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Dette var et såpass sårt tema for et par av dere - det er vel hakket før jeg får noen på døra fordi jeg ikke kan spille som jeg selv vil uten å provosere Luna og Emil. Lar ballen ligge og så får vi heller diskutere noe annet.

 

 

Sårt tema? Du som ikke tåler å høre hvordan andre reagerer på måten du spiller fotballspill på. Dessverre så finnes det mange slike som deg som spiller slik og tror de er fantastisk über gode og kan slå hvem som helst, mens sannheten er den at de er de største pysene og taperne der ute, men det er tydeligt at du neppe har møtt noen som spiller slik som deg selv og selv fått erfare hvor patetisk det egentlig er.

 

Hvordan du får dine "velfortjente" poeng driter eg en lang marsj i, men slik du beskriver det og slik mange inkl eg opplever det og VET hvordan det er så syns eg det blir rett å slett barnehagenivå over opplegget ditt.

 

Du får nok ingen på døra, eneste som er synd er at du selv ikke skjønner hvor patetisk og feig du fremstår med en slik innstilling og "gameplan" i kampene dine.

 

I kveld skal jeg bare spille med Real for å se hvordan det er å være "en sånn en". Update kommer etterpå i kveld...

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...