IcedInsanity Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fant spillerhuben min på EA og såg gjennom videoene jeg har lagt ut. Må si meg ganske fornøyd med dette målet! Clicky Amatør vanskelighetsgrad? Håper du tuller nå, du ser at det står online. Ja, det var en tull. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har du xbox også, luna? Vil gjerne spille mot deg Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Skal eg virkelig fortelle den fantastiske tanken bak formasjonen min? Vil du virkelig høyre den? Kjenner United ut og inn. Berre er sånn. Kjenner alle spelarane, kva dei er gode til, svakheitene etc.. Som regel litt ut i 1. omgang i kvar kamp - så har eg funne ut korleis motstandaren spelar. Og ut i fra det, så veit eg korleis eg skal bruke kvar spelar. Eg gjer gjerne bytte tidlig i første omgang for å få inn den rette spelaren. Gir nok ingen spesifikke detaljar om formasjonen og taktikk. Var elendig i starten av FIFA11 online karrieren min, tapte masse.. Men etter at eg omtrent berre har bruk United - så har eg funne ut av veldig masse Btw, leste her at favorittlaget på fifa til ein forumbruker her var Paris SG elns.. Må erkjenne at det er eit fantastisk lag å spele med! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Btw, leste her at favorittlaget på fifa til ein forumbruker her var Paris SG elns.. Må erkjenne at det er eit fantastisk lag å spele med! Hysj, ikke si det så alle hører det Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hehe Men, igjen - nokon som vil ta eit par matcher? Add Pop-fiske på PSN! MÅ ikkje spele med United.. Landslag som ikkje er alt for gode er alltid fun! Endret 26. juli 2011 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Takket være hackere er nå FIFA 11 online ødelagt på 360 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Takket være hackere er nå FIFA 11 online ødelagt på 360 Hva har de hacka? Sitetr bak IP-filter atm så jeg får ikke opp så mye info... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 De har hacket slik at du kan få 250 cm virtual pro med overall på 255. De har hacket så du kan gjøre om alle spillerene til 99 når du spiller online ranka matcher. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fatter ikke hvorfor noen skal holde på slik, gjeng med "tøffinger". Jævla tapere. 2 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hehe Men, igjen - nokon som vil ta eit par matcher? Add Pop-fiske på PSN! MÅ ikkje spele med United.. Landslag som ikkje er alt for gode er alltid fun! tsss Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 De har hacket slik at du kan få 250 cm virtual pro med overall på 255. De har hacket så du kan gjøre om alle spillerene til 99 når du spiller online ranka matcher. Gjør ikke meg noe om MS og Sony faktisk banner disse idiotene på livstid via konsollens ID. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 De kan ikke gjøre dette. De har ikke modifisert konsollen. Begynner MS og Sony å utstenge vil de tape. Dette er uansett FIFA sin feil og de har ikke rett til å utesenge spillere fra å bruke Xbox online, kanskje kun på deres spill, men ettersom dette er så utbredt vil FIFA miste opp mot 30 % av spillerne. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke får poeng når jeg spiller "head to head" altså, quick ranked match? Er oversikt, men får ikke poeng eller offisiell statestikk. Kinda annoying. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke får poeng når jeg spiller "head to head" altså, quick ranked match? Er oversikt, men får ikke poeng eller offisiell statestikk. Kinda annoying. nei. er en bug elns. ea vil ikke kommentere dette. Endret 27. juli 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Irriterer meg. Spilte tre - fire kamper og vant, men null poeng. Jeg tror jeg dropper å spille til FIFA 12 kommer ut. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 uberbøg med rankingsystemet eller? vant en kamp men fikk minus poeng for det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tipper at du tapte den forrige kampen din (som har blitt telt med). Se i Player Hub så vil du nok oppleve at du har -? i win streak. Hos meg står det hver gang etter at jeg har spilt en kamp at jeg fikk 43 poeng, men det er status quo. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 uberbøg med rankingsystemet eller? vant en kamp men fikk minus poeng for det Jeg opplevde det også sånn. Slo Real 1-0 og ble belønna med 49 minuspoeng. Når jeg sjekka nærmere så sto det på stedet hvil. Overraske over at de jeg har spilt mot i går faktisk oppførte seg og ikke valgte jalla-lag og spilte som idioter som quitter med en gang kampen går i mot deg. Hmm, de har sikkert gått tilbake til CoD Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 uberbøg med rankingsystemet eller? vant en kamp men fikk minus poeng for det Skjer alltid med meg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå