Emils. Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvem er spilleren som scorer med venstre benet? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Noen som kan med å utføre litt mer fancy feiringer? Feks Breakdance? Enkelt å grei, noe annet enn de vanlig feiringene. Og hva tar du som ''de vanelige'' ? Nå kan ikkje eg navna på dem, men dem som folk flest bruker. Vil lære feiringer som man ikje ser så ofte online. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Søk på FIFA 11 celebrations på youtube. Er mange guider der om hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvorfor har alle spillere byttet navn? Alle har fått rare navn som skal minne om deres egentlige navn - litt som om de ikke har navnlisens. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Lenge siden du har fått oppdatert spillerlistene? Lenke til kommentar
Breni Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tror ikke det er såå lenge siden Hvordan får jeg fikset det da? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvorfor har alle spillere byttet navn? Alle har fått rare navn som skal minne om deres egentlige navn - litt som om de ikke har navnlisens. Opplevd det samme selv noen ganger selv. Har da slettet lag-filene på konsollen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bare oppdater spillerne så skal det funke! Lenke til kommentar
Breni Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Oppdaterte spillerne og nå fungerer alt! Takk Endret 19. juli 2011 av Breni Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hey Nokon som er med på eit par matcher ikveld? add Pop-fiske på PSN ! Btw, har "fiksa" litt på Man Utd-laget mitt.. Heva statsa litt på enkelte, ettersom eg føler dei skal vere sånn Men Barca er fortsatt bedre overall, sånn at det er sagt! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Loka litt i arenaen i dag. http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/82443976 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Alle jeg møter online stikker av etter 1. omgang Selv om jeg spiller med mye et dårligere lag.. Folk tør ikke tape Blackpool er faktisk rått å spille med online! Har ikke tapt en eneste kamp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er helt håpløst hele opplegget rundt FUT. Jeg sitter å spiller og plutselig så disconnecter EA meg. Jeg får tap + DNF på bunn igjen. Hvorfor skal JEG blir straffa for at EA har servere som er langt under det man burde forvente. Dette har skjedd tidligere også og er faktisk jævla irriterende når jeg har fått DNF på 1.25. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvordan ser brannmur innstillingene dine ut på tavla i bakgrunnen? Eg hadde restriktiv en stund og da ble eg disconnecta OFTE, nå har eg moderat og har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Alle jeg møter online stikker av etter 1. omgang Selv om jeg spiller med mye et dårligere lag.. Folk tør ikke tape Blackpool er faktisk rått å spille med online! Har ikke tapt en eneste kamp De taper uansett, hvis de stikker etter 5 min. er gått. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 De taper uansett, hvis de stikker etter 5 min. er gått. Det er bra Men det er fortsatt jævlig irriterende med folk som stikker av. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvordan ser brannmur innstillingene dine ut på tavla i bakgrunnen? Eg hadde restriktiv en stund og da ble eg disconnecta OFTE, nå har eg moderat og har ikke hatt noen problemer. Står på open. Det har den alltid gjort. Er forsovet kun under UT jeg blir diconnecta og. Det som er merkelig Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 United i 4-2-3-1 formasjon er DIGG! Kjører det Unranked Online med de nye overgangene + Sneijder nå om dagen, funker bra! De Gea Rafael - Rio - Vida - Evra Fletcher Anderson Nani Young Sneijder Rooney Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Begynner å bli lei av folk som lefter på online fifa. Også er jeg lei av å spille konstant mot real og barca- at folk ikke kan velge noe annet forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Real, Barca, Inter, Chelsea.. same old same old.. Bare mer morro å rundspille de så grønnjævlig da, men lei av å møte de lagene selv.. Quitter i lag valget om de jeg møter velger de nå stortsett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå