IcedInsanity Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Eg velger å tro at han mener knappene, høres mer logisk ut å kunne rope ulike ting til spillerene ved å trykke på ulike knapper, eller? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Time will tell. Håper Be a Pro blir enda bedre enn tidligere. Er mange ting som må fikses på der, særlig med poengsystemet og hvordan du blir belønnet ute på banen. En skal jo ikke få minus når man prøver å legge et innlegg, en pasning eller et skudd. Ser også ut som at du kan spille i internasjonale cuper med pro'en, noe som har vært savnet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Hva er det da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Han på videoen sier knappene på pad'n. Det kan være knappene på d-pad eller andre knapper på kontrolleren. Spiller liten rolle siden knappene kan byttes om likevel. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Gleder meg sykt til spillet kommer. Klarer ikke vente på demoen Noen som vet hvilke nye lag som blir med? Hva med Shaktar? Endret 24. august 2010 av Mata- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Demoen kommer 14 Sept i Asia og 15 alle andre steder, med 3 min omganger ifølge EA podcast. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Noen som har info om den forbedrede manager modusen? Og får vi snart spille flere divisjoner i Norge og forsåvidt de aller fleste land, burde være minst 2 divisjoner fra hvert land så blir jeg fornøyd. Er alltid artig å kjempe om å rykke opp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Info om Career mode: http://translate.google.be/translate?hl=fr&sl=fr&tl=en&u=http://fifakulte.com/news.php%3Fid%3D1004 Endret 24. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Noen bilder fra noen random Chelsea spillere, imponerende igrunn. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Sjukt. Lurer på hvordan det ser ut om f.eks 5 år. Begynner å nærme seg fotorealistisk nå. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Off-topic. Håper virkelig Cech blir kvitt den hjelmen snart, da slipper vi folk online 11 vs 11 som løper rundt med hjelp, jævlig irriterende og styggt. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) BE A GOALKEEPER TUTORIAL! Og som ventet, ble det at du bruker knappene for å gi instrukser til lagkameratene dine, O for skudd, firkant for innlegg, osv. Endret 25. august 2010 av LunaticFanatic 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Ser lovende ut, redd det kan bli litt kjedelig å være keeper, men skal abselutt prøve det ut. Blir spennende å se hvor mye vanskligere det er å styre med manual, sånn det ser ut på assistet så ser det litt for lett ut. Spesielt feltet og 1 vs 1. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Ny video, denne gangen om.... Stamina og Fatigue Litt info om spillerskifting når ballen er i luften, som har vært ett problem, spec på WC spillet: "There are now three player switching options rather than the slider: Assisted: Same as assisted has been in recent years from what we could tell. Manual: fully manual player switching, i.e it won't change players for you at all. Air balls: Same as manual, but does provide assistance from crosses/corners. From our playtime and discussions afterwards, i think most of us decided air balls was the best setting, the player switching is really improved and has been discussed on the podcast in more depth, look out for that tomorrow." Endret 26. august 2010 av LunaticFanatic 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ser at en mulighet på tactics er; swap wings, det er vel noe nytt. Litt info om spillerskifting når ballen er i luften, som har vært ett problem, spec på WC spillet: "There are now three player switching options rather than the slider: Assisted: Same as assisted has been in recent years from what we could tell. Manual: fully manual player switching, i.e it won't change players for you at all. Air balls: Same as manual, but does provide assistance from crosses/corners. From our playtime and discussions afterwards, i think most of us decided air balls was the best setting, the player switching is really improved and has been discussed on the podcast in more depth, look out for that tomorrow." 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Jeg elsker deg Lunatic. Takk for at du poster alt du finner her. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hehe, poster det som er nytt som eg kommer over 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Tipper jeg kommer til å ha air ball settinga når jeg spiller. Har spilt med switching nest nederst på slidern det siste halvåret og føler det funker meget bra. Men misser enkelte ganger på innlegg og på lange oppspill. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Gode poster om dagen, Lunatic, du eier hele tråden he he Litt mer info om be a pro og online clubs: Virtual Pro: Around 400 accomplishments this year (Including goalkeeper one's) Can only select a maximum of 5 traits going into a match Can select a "role" for your player e.g. playmaker (although I may have misinterpreted this) FIFA11 Gameface Online Clubs: Online Tournaments Friendly Matches (Unranked matches) Trial new players in a practice match Easier to find players in a hub Searching for a new club is easier, can search teams who need players in certain positions Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Veit du hvor mange accomplishments det var i fjor mister gnu? Litt dumt med maks 5 traits, i alle fall hvis det bli en del. Synes man burde ha de alle, bare at det hadde vært vanskligere å få de foreksempel. Skjønner ikke helt den greia med rolle på en spiller, men mulig det er slikt at man får spesialisert skillsa mer fra starten. Er du playmaker har du bedre pasninger enn en hardt arbeidende midtbanespiller so mhar bedre stamina for eksempel. Greit nok det, men dumt hvis det lager grenser for hvor enkelte spillere. For eksempel at spisser ikke klarer å slå pasninger for eksempel. Min største drøm er at jeg kan bli akkurat så god som jeg orker å bli. Om det så er et skills poeng for hvert 1000ende mål på etter skill 90 så gjør jeg det. Online Clubs Tournament blir konge. Endelig kan Kings of Norway ta hjem trofene de fortjener. Endret 26. august 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå