IcedInsanity Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skjønner ikke helt hva du vil frem til, men om det er å sende spillere på løp så er det L1 og X. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Flott å se at det er dommerfeil i fifa, noe sier meg at hr. blatter ønsker å fjerne offside regelen. http://www.easports.com/media/play/video/80224021 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Gullkorn fra Andy: They are going from underdogs to... hotdogs. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Startet karrieremodus med Rosenborg BK, Spiller ikke kampene. Bare automatisk. Spilt ferdig en sesong, 1 plass i både nm og serien. Ble en tragisk overgangs vindu i første sesong. men starten i andre, ble det full futt. Med selveste Neymar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Mulig jeg misforstår her nå, men hvorfor i alle dager spiller du karrieremodus uten å spille kamper? Blir ikke det voldsomt kjedelig? Det er jo ingenting som skjer... Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Mulig jeg misforstår her nå, men hvorfor i alle dager spiller du karrieremodus uten å spille kamper? Blir ikke det voldsomt kjedelig? Det er jo ingenting som skjer... Manager vettu Liker veldig og være manager 1 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Mulig jeg misforstår her nå, men hvorfor i alle dager spiller du karrieremodus uten å spille kamper? Blir ikke det voldsomt kjedelig? Det er jo ingenting som skjer... Manager vettu Liker veldig og være manager Da er det bedre å spille football manager eller fifa manager. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Mulig jeg misforstår her nå, men hvorfor i alle dager spiller du karrieremodus uten å spille kamper? Blir ikke det voldsomt kjedelig? Det er jo ingenting som skjer... Manager vettu Liker veldig og være manager Da er det bedre å spille football manager eller fifa manager. Hvorfor skal jeg gidde det? Har det ultimate team? nei.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har du sagt noe om UT i de forrige postene dine? Nei. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har du sagt noe om UT i de forrige postene dine? Nei. Hvorfor skal jeg gidde og nevne det? Han spurte bare hvorfor jeg gjorde det på fifa, etter det så sa han at jeg brudte skaffe meg fifa manager eller Football Manager. Men bruker fifa til UT og manager. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Da bruker du heller FIFA til UT og football manager til å være manager. På manager så er det flere hakk over FIFA sin del. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har du sagt noe om UT i de forrige postene dine? Nei. Hvorfor skal jeg gidde og nevne det? Han spurte bare hvorfor jeg gjorde det på fifa, etter det så sa han at jeg brudte skaffe meg fifa manager eller Football Manager. Men bruker fifa til UT og manager. Hvorfor nevner du det i den posten her da? Sa ikke noe om UT i det hele tatt. Forøvrig så sa jeg ikke at du burde skaffe deg de spilla, men at de rett og slett er bedre en hva manager modusen på fifa er. mye bedre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har man et liv bør man holde seg unna Football Manager. Føffaen så avhengighetsskapende spill. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hehe, veldig sant. Men de værste abstinensene går vekk etter en uke. Etter det er det bare å holde seg vekke inntil FM 12 kommer ut, da er det bare å starte på ny Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Har du sagt noe om UT i de forrige postene dine? Nei. Hvorfor skal jeg gidde og nevne det? Han spurte bare hvorfor jeg gjorde det på fifa, etter det så sa han at jeg brudte skaffe meg fifa manager eller Football Manager. Men bruker fifa til UT og manager. Åja, bruker man Fifa til UT og manager? Det var jammen bra eg tittet innom denne tråden og så den posten din, for nå vet eg endelig hva eg skal bruke Fifa til.Men...er det bare dette man kan bruke Fifa til, eller er det noe mer inni dette spillet? Du, gutten min.. Viss du innvolverer deg i en diskusjon rundt ett emne og så etter noen poster kommer med ett HELT nytt ståsted og vinkling så KUNNE du muligens inkludert dette i den første posten din så haddde du nok fått noen mer relevante svar til det du kom med. Men skal man være tverr så skal man være tverr Endret 15. juli 2011 av LunaticFanaticHD 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har du sagt noe om UT i de forrige postene dine? Nei. Hvorfor skal jeg gidde og nevne det? Han spurte bare hvorfor jeg gjorde det på fifa, etter det så sa han at jeg brudte skaffe meg fifa manager eller Football Manager. Men bruker fifa til UT og manager. Åja, bruker man Fifa til UT og manager? Det var jammen bra eg tittet innom denne tråden og så den posten din, for nå vet eg endelig hva eg skal bruke Fifa til.Men...er det bare dette man kan bruke Fifa til, eller er det noe mer inni dette spillet? Du, gutten min.. Viss du innvolverer deg i en diskusjon rundt ett emne og så etter noen poster kommer med ett HELT nytt ståsted og vinkling så KUNNE du muligens inkludert dette i den første posten din så haddde du nok fått noen mer relevante svar til det du kom med. Men skal man være tverr så skal man være tverr Hihi Føler jeg var litt utydelig i første posten. Men fifa er fifa, noen liker og spille online, og offline. Noen kan like ultimate team og manager mode. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som kan med å utføre litt mer fancy feiringer? Feks Breakdance? Enkelt å grei, noe annet enn de vanlig feiringene. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som kan med å utføre litt mer fancy feiringer? Feks Breakdance? Enkelt å grei, noe annet enn de vanlig feiringene. Og hva tar du som ''de vanelige'' ? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kan komme til tider der jeg spiller kampene i karrieremodus. Vis det er viktig, som Champions Cup. Fikk et nydelig mål i min karriere som Rosenborg. http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/81153397 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå