Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Mulig jeg misforstår her nå, men hvorfor i alle dager spiller du karrieremodus uten å spille kamper? Blir ikke det voldsomt kjedelig? Det er jo ingenting som skjer...

Manager vettu :D Liker veldig og være manager :D

Da er det bedre å spille football manager eller fifa manager.

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår her nå, men hvorfor i alle dager spiller du karrieremodus uten å spille kamper? Blir ikke det voldsomt kjedelig? Det er jo ingenting som skjer...

Manager vettu :D Liker veldig og være manager :D

Da er det bedre å spille football manager eller fifa manager.

Hvorfor skal jeg gidde det? Har det ultimate team? nei..

Lenke til kommentar

Har du sagt noe om UT i de forrige postene dine? Nei.

Hvorfor skal jeg gidde og nevne det? Han spurte bare hvorfor jeg gjorde det på fifa, etter det så sa han at jeg brudte skaffe meg fifa manager eller Football Manager. Men bruker fifa til UT og manager.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg gidde og nevne det? Han spurte bare hvorfor jeg gjorde det på fifa, etter det så sa han at jeg brudte skaffe meg fifa manager eller Football Manager. Men bruker fifa til UT og manager.

Hvorfor nevner du det i den posten her da? Sa ikke noe om UT i det hele tatt. :) Forøvrig så sa jeg ikke at du burde skaffe deg de spilla, men at de rett og slett er bedre en hva manager modusen på fifa er. mye bedre.

Lenke til kommentar

Åja, bruker man Fifa til UT og manager? Det var jammen bra eg tittet innom denne tråden og så den posten din, for nå vet eg endelig hva eg skal bruke Fifa til.Men...er det bare dette man kan bruke Fifa til, eller er det noe mer inni dette spillet? :roll:

Du, gutten min.. Viss du innvolverer deg i en diskusjon rundt ett emne og så etter noen poster kommer med ett HELT nytt ståsted og vinkling så KUNNE du muligens inkludert dette i den første posten din så haddde du nok fått noen mer relevante svar til det du kom med.

Men skal man være tverr så skal man være tverr :)

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åja, bruker man Fifa til UT og manager? Det var jammen bra eg tittet innom denne tråden og så den posten din, for nå vet eg endelig hva eg skal bruke Fifa til.Men...er det bare dette man kan bruke Fifa til, eller er det noe mer inni dette spillet? :roll:

Du, gutten min.. Viss du innvolverer deg i en diskusjon rundt ett emne og så etter noen poster kommer med ett HELT nytt ståsted og vinkling så KUNNE du muligens inkludert dette i den første posten din så haddde du nok fått noen mer relevante svar til det du kom med.

Men skal man være tverr så skal man være tverr :)

Hihi :D Føler jeg var litt utydelig i første posten.

Men fifa er fifa, noen liker og spille online, og offline. Noen kan like ultimate team og manager mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...