Emils. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 FIFA klubb til 360 tar inn nye spillere, sjekk ut! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1351658 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Nvm. Endret 16. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Leker meg litt på nett. Bryr meg ikke om statsene lenger, så jeg bruker masse tullelag nå. Spilte Sandefjord - Arsenal nettopp. Vant 1-0 på nivå 26 etter at Røyrane stanger inn en goll i det 77.min :!: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Leker meg litt på nett. Bryr meg ikke om statsene lenger, så jeg bruker masse tullelag nå. Spilte Sandefjord - Arsenal nettopp. Vant 1-0 på nivå 26 etter at Røyrane stanger inn en goll i det 77.min :!: Hørtest utrulig artig ut, får vel en del tilbakemeldinger når du gjør det. Men at du vinner en kamp der du er Sandefjord mot Arsenal, må motspilleren være elendig eller du sinnsyk god. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 er du med på en runde brann? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 er du med på en runde brann? jepp, må berre slå på fifa:) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Leker meg litt på nett. Bryr meg ikke om statsene lenger, så jeg bruker masse tullelag nå. Spilte Sandefjord - Arsenal nettopp. Vant 1-0 på nivå 26 etter at Røyrane stanger inn en goll i det 77.min :!: Hørtest utrulig artig ut, får vel en del tilbakemeldinger når du gjør det. Men at du vinner en kamp der du er Sandefjord mot Arsenal, må motspilleren være elendig eller du sinnsyk god. Er nok bare jeg som er utrolig god. Endret 18. juni 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg slo en kar (Chelsea) 3 - 0 med Preston en gang. Jeg velger også å tro at det var jeg som var sinnsykt god. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Har mer tro på at det er Jørgen og Kriss som er gode ja, og ikke motstanderene som er dårlige. 3 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva er jeg da? Utklasset Kriss opp til flere ganger tidligere i dag! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Flauere å ha en is som avatar. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Sao Paulo er mitt nye FIFA-favorittlag. Ilsinho (71 når han spiller back), Rivaldo, Lucas, Marcelino Prahiba(?) og Marlos har alle fem stjerner. Slo Real Madrid nå nettopp. Lucas er speedster, dribbler og acrobat. Min nye FIFA-favoritt. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Andre enn meg som, når man f.eks. spiller 2 kamper på rad mot et lag, opplever at det tapende laget får en fordel, mens laget som vinner får en ulempe neste kamp? Har skjedd så mange ganger at jeg vinner første og taper andre kamp! Endret 19. juni 2011 av Flaav Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, men jeg har lettere for å tape kamper etter jeg har vunnet en eller to. Jeg tror det har mer med konsentrasjon enn det har med en "fordel". Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mange fine bommer i denne videoen, men ser at mange er tatt med manual, og dermed burde vært "fritatt" for mobbing. Helt jævlig å spille med manual, langskudd, det vil si skudd utenfor 16 går bedre for min del, men alene med keeper kan jeg ikke gjøre annet enn å skyte midt på å håpe på at keeper ikke tar den. Sier det igjen, hadde vært kult hvis de fjernet assisted og gjorde semi til det man skøyt med til vanlig. 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Begynner å like Porto utrulig godt no. Vinner ikkje alle kampene eg spiller. Men dette er første laget der faktisk eg får med meg flere spillere fremmover en 1. Og skjer med at mine spillere plutselig skal gjøre noe helt ut av det blå? Spilte nettopp mot en person som eg hadde fult kontroll over. Personen kommer i angrep og eg har full kontroll. Men pluselig finner backen min ut at no skal han ta en takling. Å det ender opp med at personen kan dra seg forbi og plutselig er det fritt frem. Hadde noen eksemplet der mine spisser plutselig finner ut at den ballen tar ikje eg og ballen lader i hendene på keeperen. Er et av det sureste tapene eg har hatt, men kan takk meg selv for det. Må alltid sentre til en medspiller når eg er aleine igjennom, klarer på merklig måte aldri å avslutte selv. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.easports.com/player-hub/stats-more/PS3/alehan18 må vel få lov til å skryte litt her, slo man utd med cracovia crakow 5-4 Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvordan setter FIFA 11 Online opp straffespark? ER det tilfeldig hvem som skyter? Lamps med den 4. Drogs med den 2. Og FloMo på første. Der Kalle var nede på 7... Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg lurer på om noen vet hvordan man får spillerne til å bevege seg i rom automatisk hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå