Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leker meg litt på nett. Bryr meg ikke om statsene lenger, så jeg bruker masse tullelag nå. Spilte Sandefjord - Arsenal nettopp. Vant 1-0 på nivå 26 etter at Røyrane stanger inn en goll i det 77.min :!:

Hørtest utrulig artig ut, får vel en del tilbakemeldinger når du gjør det. Men at du vinner en kamp der du er Sandefjord mot Arsenal, må motspilleren være elendig eller du sinnsyk god.

Lenke til kommentar

Leker meg litt på nett. Bryr meg ikke om statsene lenger, så jeg bruker masse tullelag nå. Spilte Sandefjord - Arsenal nettopp. Vant 1-0 på nivå 26 etter at Røyrane stanger inn en goll i det 77.min :!:

Hørtest utrulig artig ut, får vel en del tilbakemeldinger når du gjør det. Men at du vinner en kamp der du er Sandefjord mot Arsenal, må motspilleren være elendig eller du sinnsyk god.

Er nok bare jeg som er utrolig god.

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Andre enn meg som, når man f.eks. spiller 2 kamper på rad mot et lag, opplever at det tapende laget får en fordel, mens laget som vinner får en ulempe neste kamp? Har skjedd så mange ganger at jeg vinner første og taper andre kamp!

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Mange fine bommer i denne videoen, men ser at mange er tatt med manual, og dermed burde vært "fritatt" for mobbing. Helt jævlig å spille med manual, langskudd, det vil si skudd utenfor 16 går bedre for min del, men alene med keeper kan jeg ikke gjøre annet enn å skyte midt på å håpe på at keeper ikke tar den. Sier det igjen, hadde vært kult hvis de fjernet assisted og gjorde semi til det man skøyt med til vanlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å like Porto utrulig godt no. Vinner ikkje alle kampene eg spiller. Men dette er første laget der faktisk eg får med meg flere spillere fremmover en 1.

Og skjer med at mine spillere plutselig skal gjøre noe helt ut av det blå? Spilte nettopp mot en person som eg hadde fult kontroll over. Personen kommer i angrep og eg har full kontroll. Men pluselig finner backen min ut at no skal han ta en takling. Å det ender opp med at personen kan dra seg forbi og plutselig er det fritt frem.

Hadde noen eksemplet der mine spisser plutselig finner ut at den ballen tar ikje eg og ballen lader i hendene på keeperen.

Er et av det sureste tapene eg har hatt, men kan takk meg selv for det. Må alltid sentre til en medspiller når eg er aleine igjennom, klarer på merklig måte aldri å avslutte selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...