Teipball Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Er Madrid så og si hver eneste gang online. Er favorittlaget mitt, så ser ingen grunn til at jeg ikke kan spille med dem online. Hvis folk er United, Inter, Milan eller andre av de store og gode lagene fortsetter jeg å være Madrid, hvis de bytter til Valenica, Napoli, Tottenham eller lignende, bytter jeg også. Det å quite før dere selv har endret lag hjelper ingen ting. Er nok mange som gidder å bytte hvis motparten også gjør det. Endret 6. juni 2011 av Teipball Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Når folk velger Real så velger eg ett dårligere lag og rævpuler dem i 90+ minutter. http://www.easports.com/player-hub/stats-more/PS3/LunaticFanatic Her var det jo mye spill med dårligere lag enn Real Madrid. Barcelona mot Hercules er virkelig tøft. Endret 6. juni 2011 av ramboros 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ta nå en spøk da gutt, var en grunn til at eg skrev dette etter det kom kommentarer om at noen ikke spiller når andre velger Real Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Utifra det du har skrevet tidligere, vil jeg alltid tro at du prøver å påpeke hvor fantastisk god du er. 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Tror nok de fleste du spør her vil si at eg langt ifra er den beste på forumet, og eg skal være den første til å skrive under på det. Vi har EspenTegenigi, Jørgen, Fontastic, Kriss, Teipball og en rekke andre som ikke har trøbbel med å trille ball i hatt med meg omgang etter omgang. Eg har det i likhet med de fleste her inne morro med Fifa, men eg er ikke den som er guds gave til Fifa her inne. Så viss du absolutt vil fortsette å påstå det du gjør nå så må du bare det, men du driter deg bare ut, særlig når eg ikke engang påstår at eg er fantastisk god Endret 6. juni 2011 av LunaticFanaticHD 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har aldri sett Luna prøve å fremstille seg selv som best. Han er uten tvil en god FIFA-spiller, og jeg lar meg imponere av hvor fort han klarte å få pro´en sin til 100 %, men jeg skjønner ikke hvor du har det fra at han prøver "å påpeke hvor fantastisk god han er". Jeg har for øvrig ingen problemer å spille mot Real Madrid, og ser på Chelsea som spillets "beste" lag, for den typen som vanligvis spiller Real Madrid. Uten å skjære alle over én kam, så vet du ofte hva du får med "Real Madrid-spillere". Den høye gjennombruddsballen kommer mest sannsynlig bak backen, mot enten Ronaldo eller Kaká/Di Maria på kontringen. For meg ville det vært verre å spille med Real Madrid. Jeg spiller en helt annen fotball og foretrekker lett Milan foran de hvitkledde fra Madrid. Dessverre er jeg inne i en bølgedal nå, og blir slått av alt og alle. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Luna mot Cryflopp Kamp 1: 6-1 til meg Kamp 2: 2-1 til meg Takk for kampene EDIT: Det var faktisk feil tråd også.. me Endret 6. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fifa 12 nå! http://www.ign.com/events/e3/2011/live-video Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hadde bare Nani truffet IRL også.. http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/77779241 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror nok de fleste du spør her vil si at eg langt ifra er den beste på forumet, og eg skal være den første til å skrive under på det. Vi har EspenTegenigi, Jørgen, Fontastic, Kriss, Teipball og en rekke andre som ikke har trøbbel med å trille ball i hatt med meg omgang etter omgang. Eg har det i likhet med de fleste her inne morro med Fifa, men eg er ikke den som er guds gave til Fifa her inne. Så viss du absolutt vil fortsette å påstå det du gjør nå så må du bare det, men du driter deg bare ut, særlig når eg ikke engang påstår at eg er fantastisk god Pluss fra meg! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hehe, var nesten nødt til å nevne deg viss eg skulle nevne noen som triller ball i hatt med meg din kødd Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Utifra det du har skrevet tidligere, vil jeg alltid tro at du prøver å påpeke hvor fantastisk god du er. Gjør han ikke. Han påpeker hvor artig det er å rævpule et lag som har spillere som er umulig å knuse til tider, med lag som egentlig er 10 hakk verre. Er alltid en deilig følelse og slå folk med Real. Ikke fordi de som spiller med Real er gode, men fordi dem ikke er gode nok til å la ferdigheter telle. Ronaldo kan jo faen meg blåse inn et skudd fra helvete på ingenting. Endret 8. juni 2011 av Emils1 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 +1 Spiller omtrent alltid med Santos når jeg ser folk velger Real, morro å gjøre de svimle med Neymar og få litt bitching tilbake etterpå.. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Synest at 80% av dei eg spiller med quitter når eg leder med et par mål. Lenge siden eg har fullført ei økt no(90 min). Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Men i svarte helvete da! Unnskyld språket men dette er pokker meg tredje gangen Fifa 2011 klikker hos meg. Har da Xbox360 utgaven og spilte senest i går på en karrieremodus med Molde FK hvor jeg hadde lastet ned siste squad profil for å få på plass spillere som Eikrem, Gatt osv osv.. + Jeg hadde opprettet meg selv som angrepspiller blant annet. Har brukt veldig lang tid på å konfigurere Tippaligalagene så de gjenspeiler mer det nivået som lagene har per dags dato, jeg har brukt mye tid på fintuning av øvrige innstillinger og jeg hadde kommet meg godt på vei inn i karrieremodusen som jeg spilte på så sent som i går natt. Men når jeg starer opp spillet idag så ser jeg umiddelbart at noe er rart.. I arenaen så er det nå plutselig Kaka og Real Madrid og ikke Eikrem og Molde som har vært vanlig helt siden jeg ble ferdig med min redigering av spillet. Jeg tenker ja, ja og går inn å laster profilene mine osv for jeg lagrer naturligvis alltid egne profiler etter jeg gjør overhalinger. Ser jo også her at det er noe muffens, det skulle normalt bare være to profiler en for meg og en for lillebroren min men nå har det plutselig dukket opp to nye som aldri lå der før samt at min profil er datert til 2005 til tross for at den i går var datert April 2011. Jeg laster profilen og ting ser jo greit ut, går ut til arenaen men der er fremdeles Kaka og Real Madrid og ingen Eikrem og Molde? Jeg forsøker da å laste karrieremodusen min og bare driter langt i at det andre virker bugga for å spille videre på karrieremodusen min vil jo si at den laster squads osv som var reelle da jeg starter karrieren og ikke det tullet som spillet roter med i hovedmenyen osv.. Dette trodde jeg hvertfall men når jeg laster karrieremodusen så ser jeg at alt er sånn som det var når jeg avsluttet i går MEN når jeg skal starte den påfølgende kampen mot Tromsø IL så ser jeg at Molde FK plutselig har rating 0, ja 0 på attack. Dette virker jo utrolig merkelig syntes jeg så jeg går inn på team management og finner ut at så godt som hele startoppstillingen min har blitt erstattet med spillere jeg aldri har hørt om med helt tragikomiske ferdighetsnivåer? En Mr. Janbu i mål, hvor ble det av Bugge Pettersen? Det eksisterer ingen Eikrem, ingen Hoseth, ingen Forren osv osv.. Går jeg nedover på lista så kommer jeg plutselig til en spiller med draktnr 0, uten navn med ferdighetsnivå 33823482348 et eller annet og når jeg markerer denne spillere så fryser hele spillet?! Svarte helvete tenker jeg, restarter maskinen og spillet, laster karrieremodusen på nytt og prøver bare å gå rett inn i neste kamp men ved lasting av kampen så fryser spillet igjen. Ergo er alle profilene mine, samt karrieremodusen min ubrukelig og bare får alt til å klikke når jeg forsøker å starte kamper og hele laget er jo ødelagt og fylt opp med ukjente og helt dødfødte spillere. Spillet fungerer om jeg velger å ikke laste noen profil og bare spiller med det som er standard men da er jo laget helt utdatert og mangler flere nøkkelspillere fra 2011 sesongen. Samtidig så er jo alle timene mine med overhaling borte.. Dette er heller ikke første gangen dette skjer, dette skjedde rett etter jeg fikk spillet i 2010 også da jeg gjorde mye av det samme og det etter en tid bare klikket helt ut av det blå da også med mange av de samme feilene og problemene nå. Den gang gadd jeg ikke spille mer før jeg fikset alt i Januar igjen også klikket det igjen også fikset jeg alt for tredjegang nå i April og nå er vi tilbake til fullstendig klikk for tredjegang? Dette er jo bare helt latterlig, nesten på grensen at jeg vil si at dette er en reklamasjonssak da spillet helt tydelig ikke fungerer som det skal. Har aldri hatt problemer som dette med tidligere FIFA spill. Utrolig irriterende og frustrerende alt så mange timer med overhaling går rett i dass og alt jeg har gjort i spillet bare blir slettet fra jordensoverfalte uten noen åpenbar grunn. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Nokon som er med på eit par matcher elns no ? Add Pop-fiske på PSN, er nok online resten av kvelden.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) +1 Spiller omtrent alltid med Santos når jeg ser folk velger Real, morro å gjøre de svimle med Neymar og få litt bitching tilbake etterpå.. Hm. Jeg velger også alltid Santos for tiden, uansett hvem jeg spiller mot. Men det er ikke særlig lett. Neymar er utrolig god, men mister ballen i det sekundet noen kommer ani han, noe som gjør det nærmest umulig å score. I hvert fall mot AC Milan. Har ikke prøvd mot Real Madrid enda. Funket fint mot Brasil, regner med at de har svakere forsvarsspillere. Forresten, hvilken formasjon bruker du med Santos? Endret 12. juni 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har et problem med kontrollene når jeg spiller 2-player. Den ene kontrollen funker helt fint, men på den andre funker ikke trekant og firkant. Skal ikke være kontrollen det er noe feil med, ettersom den funker som den skal når jeg spiller 1-player. Men er når jeg skal spille med en annen venn den skjærer seg. Vi har også samme kontrollinstillingene. Noen som vet hva årsaken er? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Prøvd å resette den og koble den til PS3'en igjen?. Stikk noe inn i kontrolleren i det lille hullet bakpå til venstre, ved siden av ett skruehull. Så trykker du på PS knappen igjen og ser om den funker sikkelig da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 +1 Spiller omtrent alltid med Santos når jeg ser folk velger Real, morro å gjøre de svimle med Neymar og få litt bitching tilbake etterpå.. Hm. Jeg velger også alltid Santos for tiden, uansett hvem jeg spiller mot. Men det er ikke særlig lett. Neymar er utrolig god, men mister ballen i det sekundet noen kommer ani han, noe som gjør det nærmest umulig å score. I hvert fall mot AC Milan. Har ikke prøvd mot Real Madrid enda. Funket fint mot Brasil, regner med at de har svakere forsvarsspillere. Forresten, hvilken formasjon bruker du med Santos? jeg spiller standard formasjonen, men bytter inn kerrison fra start som spiss. Går det trått, så pleier jeg å bytte til 4-1-2-1-2 og mixe litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå