Kvalheimaren Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Du må laste ned på ps storen for å kunne spele ultimate team.... Har du gjort det? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 DiNozzo: Han mener ikke under kategorien "Avspark eller "Kick Off", men under, som i nummer to, to hovedmenyen Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Du må laste ned på ps storen for å kunne spele ultimate team.... Har du gjort det? Skulle teste nå, men fikk feilmelding: "This service is currently undergoing maintenance." Da er det vel bare å vente Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvis du spilte urangert kan man bruke custom teams online. Kan være det du har spilt mot. Nei, dette var nok rangert. Sjekket det etterpå for sikkerhetskyld. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 DiNozzo: Han mener ikke under kategorien "Avspark eller "Kick Off", men under, som i nummer to, to hovedmenyen Altså spillmoduser? Der kan jeg velge mellom: Karrierespillet Turneringer Opprett turnering Livesesong Lounge-Modus Men det virker som at jeg må laste det ned - og det får jeg ikke gjort før store åpnes igjen.. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kommer opp ei ny linje med ultimate team i hovedmenyen etter at du har instalert det.... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vet noen om en bra DM på fifa 11? Lenke til kommentar
Omini Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har vansklighetsgraden man spiller på noe sammenheng med hvor mye spillere utvikler seg? Jeg har kjøpt noen unge spillere men de blir ikke bedre Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Spilte en kamp på Head to Head og kampen var ferdig og vi hadde kommet til der man bestemmer om man vil ha ein kamp til eller ikje. Hadde ikje interesse for det og slo av ps3 før tiden hadde gått ut. Tenkte ikje noe mer over det, men så går eg inn på Fifa 11 brukeren min og der står eg oppført på 0 - 3 tap på denne kampen. Synest det er rart at man skal få tap på det grunnlaget, når kampen allerede er fedigspilt. Få tap fordi man ikje svarer på om man vil ha omkamp eller ikje. Synest den er for streng. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det regnes fortsatt som om du er i kamp på det tidspunktet. Tålmodighet, min venn. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Det regnes fortsatt som om du er i kamp på det tidspunktet. Tålmodighet, min venn. Jaja, hadde brukt lang tid vist eg skulle forklart kva eg mener om den saken. Men nå har eg iallefall lært av den feilen. Veit 10 sek ikje er lenge, men treng ikje å stekke det ut til siste sekund når motstanderen har trykket. Min tolmodighet = 0 Endret 1. juni 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei. Når kan man spille med liveseason igjen? Får ikke muligheten til å oppdatere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Antageligvis når Sony får opp Playstation Store igjen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nei, nå er Fifa 11 lagt på hyllen. Har nådd topp nivået mitt og det er vist lavt. Får gå over til Golf 3 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Nvm fixed. Endret 5. juni 2011 av joalim Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trenger eit lite tips når det kommer til forsvar. Eg føler eg har kontroll framover, og kan holde ballen både på midtbane og i angrep. Men er til tider kanskje litt offansiv og taper på lange baller mot høge spisser som slår forsvaret mitt i duell. Spesielt når eg var Juventus, og motstander var Ac Milan, på stillinga 2-2, der han hadde fått 2 mål på denne metoden til Zlatan. Så fekk eg 1 rødt kort, igjen pga at eg taper duel mot spiss og han er forbi og aleine med keeper. Kampen endte til slutt 4-3, der han fekk 2 mål til på lange og høge baller mot Zlatan. Speler ofte City, sjølv om Kompany og Toure/lescott er både høge og sterke i lufta, og vinner mykje, så er det ofte her eg slepper inn mål, på at eg driter meg ut på dei lange mot. Tips? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har samme problemet som E7ite.. Spiller nesten bare med Juve ( ) , og er kjipt å spille mot folk som får kun slike mål som E7ite beskriver.. Er spesielt fordi 90 % av motstanderne velger Real eller Barca... Og da har de raskere spisser enn mine forsvarspillere og det ender ofte med stygge taklinger og røde kort Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Om eg ser folk skal velge Real så gidder eg rett og slett ikkje, då tar eg eit dårlig lag om det er online, for å presse han til å ta eit anna, eller om det er i kompis gjengen så rager eg eller blar til Classic. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når folk velger Real så er det automatisk quit. Ikke fordi jeg ikke klarer å spille mot real, men det betyr at motstanderen din er feig og ikke klarer å spille fotball (eller heier på feil lag) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Når folk velger Real så velger eg ett dårligere lag og rævpuler dem i 90+ minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå