Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må du begynne å skrive riktig. Så kan du rapportere de. Men, du har nok spilt ulitamte team..

hvordan skyter jeg hard mark kryper?. altså hardt skudd mot mål langs bakken?

ps3

Ikke hold skyteknappen inne lenge. Funker fett for meg. (mellom 1-2 sek bare)

Endret av Mafsa
Lenke til kommentar

Først må du begynne å skrive riktig. Så kan du rapportere de. Men, du har nok spilt ulitamte team..

:!:

whops :p ultimate* øl gjør mye løye med skriften din :p Men, det var på engelsk! ikke på norsk, noe som burde være enkelt å skrive uansett :)

:!:

whops :p ultimate* øl gjør mye løye med skriften din :p Men, det var på engelsk! ikke på norsk, noe som burde være enkelt å skrive uansett :)

Lenke til kommentar

hvordan skyter jeg hard mark kryper?. altså hardt skudd mot mål langs bakken?

ps3

Ikke hold skyteknappen inne lenge. Funker fett for meg. (mellom 1-2 sek bare)

Holder du inne R1 og bruker o i 1-2 sek? når jeg gjør det synes jeg ikke skuddet blir spess hardt, er uttafor 16meter å fyrer av men syns ikke det smeller i skuddet....?

Lenke til kommentar

Holder ikke inne noe nei. Sikter bare mot hjørnet jeg vil skyte mot og tapper så vidt på skyteknappen.

ok gjordt d også noen ganger nå, men synes ikke det smeller i skudde slik som det gjør når du virkelig treffer med skudd som går mer oppover

Lenke til kommentar

Var inne på Lobby og er ganske sikker eg ikje spilte Ultimate Team. For brukte ikje det laget eg har der.

Å faen mener med å skrive riktig? Kva som var feil med det eg skrev?

Kordan får man melt inn spillere som jukser?

There you go :)

Lenke til kommentar

Var inne på Lobby og er ganske sikker eg ikje spilte Ultimate Team. For brukte ikje det laget eg har der.

Å faen mener med å skrive riktig? Kva som var feil med det eg skrev?

Kordan får man melt inn spillere som jukser?

There you go :)

Ok:) Skjønner at det er meldt inn du hinter til, men husket ikkje kordan man skrev det.

Lenke til kommentar

Hey. Hvor velger jeg ultimate team osv? :p

Hvis du ikke har spilt det før, må du laste det ned. Tror det står ultimate team på menyen din.

Finner ikke noe ultimate team på menyen.. andre forslag?

Det ligger på hovedmenyen på Fifa spillet ditt. Under "Avspark" eller Kick off" om du har det på Engelsk.

Lenke til kommentar

Hey. Hvor velger jeg ultimate team osv? :p

Hvis du ikke har spilt det før, må du laste det ned. Tror det står ultimate team på menyen din.

Finner ikke noe ultimate team på menyen.. andre forslag?

Det ligger på hovedmenyen på Fifa spillet ditt. Under "Avspark" eller Kick off" om du har det på Engelsk.

Her har jeg:

OPPVISNINGSKAMP

BE A PRO: SPILLER

BE A PRO: KEEPER

Be A PRO: SPILLER?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...