Brann89 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ekstra tungt å spille fifa. Når en må slå av Fifa etter kvar online kamp. Men noe rart når eg blir invitert i kamp, da skjer ikje dette. Er det mulig å å forandre noen instillinger for å sleppe den tungvinte måten å spille online på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Sikkert noe galt med spillet ditt...Aldri hørt om noen som har hatt slike problemer. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er det noen som kunne tenkt seg å nevne de fem viktigste fintene å kunne, eller, heller, de fem dere bruker mest? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kommer vel han på hvordan du spiller. Men personelig går det i kropsfinta, oversteg(disse to gjør egentlig samme nytten), berbatov/mcgeady, zidane, skuddfinte og skilled dribble. Noen ganger blir den man slår ballen i seg selv brukt, men ikke mye. (høyre analogspak opp - ned) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Var langt flinkere til å drible med N64 og RTWC enn jeg er på dagens versjoner. Kjører stort sett skuddfinte/pasningsfinte. Skilled dribble har jeg nesten aldri brukt, ettersom spillerne blir ubrukelig kantete i stilen synes jeg. Det henter jeg slipper alt av knapper og bare fører ball, føler jeg har best kontroll da. Har forøvrig tapt meg voldsomt i FIFA, og scorer nesten bare på pasning - løp - pasning - løp nå om dagen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skilled dribbel funker fantastisk til å bruke som rykk. Spilleren får en boost og forsvarspilleren har ikke sjans til å følge spilleren. Bruker det ikke til å finte meg gjennpm trenge situasjoner, men gjerne får jeg får kontakt med spilleren, for så å sette inn rykket. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva er det som bestemmer om man er hjemme eller bortebane når man spiller online? Jeg har hjemmebane ca 90% av kampene jeg spiller så litt rart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva er det som bestemmer om man er hjemme eller bortebane når man spiller online? Jeg har hjemmebane ca 90% av kampene jeg spiller så litt rart Samme her, synes det er veldig rart. Nesten 95% hjemmebane her.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Er det noen som kunne tenkt seg å nevne de fem viktigste fintene å kunne, eller, heller, de fem dere bruker mest? Slik jeg spiller er det: 1. Skuddfinte/Pasningsfinte 2. Oversteg/Kroppsfinte 3. Berbatov/McGeady 4. Når du slår ballen i hælen din. 5. Ballroll (og varianten Ballroll - "push back") eller Zidane/Roulette/360 eller push - pull. Det skal sies at jeg bruker stort sett alle fintene, enten det er for å konstruere frispark, åpne rom eller gå forbi. Et par tips også: 1. L2 inne gjør at du holder ballen bittelitt tettere enn om de ikke holder den inne, når du dribler til vanlig. 2. L2 + R2. Bruk det. 3. Bruk spaken aktivt til å dytte den langt foran deg, hvis motstanderen plutselig bommer på en takling eller kommer stormende mot. 4. R2. Skjerm, skjerm, skjerm. Skjerm, vent til motstanderen prøver å ta ballen, vend, ha det bra. Slik jeg ser det er skuddfinten/pasningsfinten den mest anvendelige finten. Du kan bruke den hvor som helst på banen, og den fungerer stort sett på alle. Overstegs - eller kroppsfinte er genialt når du er rettvendt mot motstanderen. Berbatov/McGeady bruker jeg ofte med en kantspiller for å lure vekk backen og komme meg inn i 16-meteren eller bare for å komme meg ut av trange situasjoner. Hæl - hæl er genialt. Du kan stort sett komme deg ut av enhver situasjon med den. Zidane/Roulette/360 er nok den beste finten for å gå forbi en person som kommer rett på deg. Når det gjelder hjemmebane: Jeg spiller stort sett alltid hjemme. Endret 19. mai 2011 av Jørgen 4 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg elsker å vinne borte, det er så digg. Det gjelder i Fifa og irl MEN, noen som har opprettet Fifa12 tråd? Hører rykter om nye skjermbilder! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1295690&pid=17788413&st=50entry17788413 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det jeg skulle ønske i Fifa 12 (eller senere utgaver) er at banen forandrer seg ettersom du spiller på den. At man kan se merker etter taklinger gjennom hele kampen, spesielt viss det regner. Hadde føltes veldig realistisk. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Slik er det på top spin 4, og det er kjempetøft. God idè! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 nettopp skaffa meg fifa 11 til ps3, har ikke spilt d noe særlig før heller, altså andre fifa spill. Første kampane mine hadde jeg lyd på komentatorene, men nå er lyden vekk?? skjønner ingen ting her, all anna lyd er her men ikke komentatorene, har sjekka innstillinger og der står lyden på maks. Ting nr 2 som jeg sliter med er finter, får det aldri til.... selv om jeg springer (holder inne R2) eller jogger, så holder jeg inne L2 og bruker f.eks høyre spake til en side, ingen ting skjer... så kan noen forklare meg hvordan jeg finter?? Får ikke til når spillet loader heller da har du en fyr du kan drive å springe å skyte på målet. noen tips til en amatør? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Nr1: Eg har det også slik med lyden nå, er ikke noe feil hos deg. Nr2: DU må gjøre ting med sticken, å ta den til en side er ikke nok.Let på Youtube så finner du fort ut av det. Endret 24. mai 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har et spørsmål ang. kamerainnstillingene på Virtual Pro. Liker å ha det likt som når man spiller "vanlig". Da jeg skulle spille i dag så var ikke kameraet helt som det skulle. Det fulgte min spiller konstant, mens jeg tidligere alltid har hatt den til å følge ballen. Dvs. at min spiller til tider ikke vistes på skjermen, og at jeg måtte navigere etter radaren. Nå fulgte den min spiller hele tiden, noe som var utrolig uvant å plagsomt. Jeg rullet gjennom alternativene i innstillingene flerfoldige ganger uten at det ble som jeg ville. Noen tips? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Går det ann å sette opp taktikken litt bedre? f.eks på corner og frispart om hvor medspillerne skal løpe? og er det en plass man kan øve slik som dette? på frispark og corner og straffer. jeg finner det ingen plass, spiller inne på karrierespill Endret 25. mai 2011 av spaceway Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har et spørsmål ang. kamerainnstillingene på Virtual Pro. Liker å ha det likt som når man spiller "vanlig". Da jeg skulle spille i dag så var ikke kameraet helt som det skulle. Det fulgte min spiller konstant, mens jeg tidligere alltid har hatt den til å følge ballen. Dvs. at min spiller til tider ikke vistes på skjermen, og at jeg måtte navigere etter radaren. Nå fulgte den min spiller hele tiden, noe som var utrolig uvant å plagsomt. Jeg rullet gjennom alternativene i innstillingene flerfoldige ganger uten at det ble som jeg ville. Noen tips? Skal vel bare være å trykke på select-knappen. Mener den er den som styrer om du følger mann eller ball. Går det ann å sette opp taktikken litt bedre? f.eks på corner og frispart om hvor medspillerne skal løpe? og er det en plass man kan øve slik som dette? på frispark og corner og straffer. jeg finner det ingen plass, spiller inne på karrierespill Bare å trykke på select i arenaen. Da kan du velge mellom 1 vs 1, øve på dødball, treningskamp, lage en dødballvariant med egene løp osv, og velge om du vil være utespilleren eller keeperen i arenaen. 1 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har et spørsmål ang. kamerainnstillingene på Virtual Pro. Liker å ha det likt som når man spiller "vanlig". Da jeg skulle spille i dag så var ikke kameraet helt som det skulle. Det fulgte min spiller konstant, mens jeg tidligere alltid har hatt den til å følge ballen. Dvs. at min spiller til tider ikke vistes på skjermen, og at jeg måtte navigere etter radaren. Nå fulgte den min spiller hele tiden, noe som var utrolig uvant å plagsomt. Jeg rullet gjennom alternativene i innstillingene flerfoldige ganger uten at det ble som jeg ville. Noen tips? Skal vel bare være å trykke på select-knappen. Mener den er den som styrer om du følger mann eller ball. Går det ann å sette opp taktikken litt bedre? f.eks på corner og frispart om hvor medspillerne skal løpe? og er det en plass man kan øve slik som dette? på frispark og corner og straffer. jeg finner det ingen plass, spiller inne på karrierespill Bare å trykke på select i arenaen. Da kan du velge mellom 1 vs 1, øve på dødball, treningskamp, lage en dødballvariant med egene løp osv, og velge om du vil være utespilleren eller keeperen i arenaen. Takk Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det stemte det, Teipball. Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå