Mata- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ikke dårlig de videoene til Hjerpseth, men han må da spille enormt mye! Det er ingen som er "god" på langskudd liksom. Slike treff får man en gang hver 40 kamp Men en annen ting. Når han scorer med rabona. Hvordan? Tar han innlegg eller noe? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mange som er gode på langskudd. Det virker iallfall til tider sånn. Innlegg for å score med rabona, ja. Noen som har opplevd at folk ikke trykker videre til ekstraomganger? Det er jo ikke noen tid der, men jeg regnet med at man ikke bare kunne la være å trykke videre og vente til mostanderen avsluttet. Nå virker det som om det går iallfall, for jeg har ventet i fem minutter, og har ingen planer om å avslutte å få tapet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du Jørgen, som kan dette. Rabona to Heel flick... får til rabonaen men når eg skal "skyte" med hælen så enten så lobber bare spilleren eller så blir det en liten tap på ballen med tåa...hjelp... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har fått det til et par ganger (ikke mål, men pasninger). Jeg vet dog ikke helt hvordan man får det til, dessverre. Det var snakk om fake rabona -> heelflick? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noen av dere som er med på en match? Spiller såvidt Fifa for tiden så tenkte jeg skulle komme litt i gang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Stemmer, funnet mange tutorials på Youtube, men får det aldri til slik som de viser. http://www.youtube.com/watch?v=RWJ3g_TYGuU Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg er med Kriss, men jeg er utrolig dårlig for tiden, så det blir en enkel seier for deg. Kombo #2 er syk, får øve litt online en gang jeg leder meg et par mål. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Skal vi si om en halvtime? Må få spist litt frokost først Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Må stikke om en halvtime. Vi får ta det senere/en annen dag. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tenkte bare å hoppe inn med et svar på langskudd. Er faktisk ikke så flaks som man skal ha det til. Sendte faktisk en PM på youtube til hjerpseth (og han svarte:p) Tipse er timingen. På arena mode, prøv å dytte ballen litt langt foran deg og så skyt. Da får spilleren strukket seg helt ut, kommer seff litt ann på spilleren også, men skuddet får den duppen og større sjanse for at den går i mål. kommer også han på hvor mye power du tar i, men etterhvert bare føler du hvor mye du skal trykke. Håper det hjalp:) Ps. Har laget en liten fifa compliation. Suger i editing og har ikke en recorder, så kvaliteten ble forferdelig dårlig og ja jeg vet det ikke måler seg med hjerpseth, men alle må jo begynne et sted [] http://www.youtube.com/watch?v=ncpaYlB3Hjo Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Når du sier dytte ballen langt foran, mener du da å bruke høyre stikka eller RT/R2? Lenke til kommentar
snitch Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Når du sier dytte ballen langt foran, mener du da å bruke høyre stikka eller RT/R2? På arena mode mente jeg høyresticken, men er ikke ofte du får tid til det i kamp, ås da er det best å bruke spurt-knappen, men timingen blir litt vanskeligere siden du får dårligere tid til å time;) Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Litt tilbake til det jeg skrev tidligere, om at jeg ikke får velge lag osv... Det er sykt mye verre på PS3!! Helt ekstremt faktisk.. Var det som var poenget mitt! Portene mine er åpne både på xbox og ps3, så rart at det er så stor forskjell egentlig! Men men.. Gleder meg til Fifa12 Håper inderlig online delen blir MYE bedre Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Om du går på Online Spillmoduser på menyen, og venter der litt, hva står det på den skjermen som er i bakgrunnen der da? Under "Brannmur", min står på Moderat (Gul) Endret 13. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så det er ikkje berre analogen og L2 man skal bruke for å få fintet skikkelig. Hadde vært kjekt å kunne skikkelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ny PS3-cup oppe og går. Meld dere på, ikke mange plasser igjen! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316758 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Apropo cup... Xbox folk, meld dere på i den nye cupen Lenke til kommentar
Theloneren Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som kan gi meg et tips om hvordan man skyter på inlegg,cornere osv...de header jo bare og da blir det som regel ikke noe fart i det...:/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ikke mose runding mens innlegget er i lufta, timing er key. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som kan gi meg et tips om hvordan man skyter på inlegg,cornere osv...de header jo bare og da blir det som regel ikke noe fart i det...:/ Jeg slet også veldig mye med dette før. Jeg pleier som regel bare å trykke på runding to ganger (fort). Kommer den høyt i lufta, så blir det en bra heading hvis spilleren min vinner duellen. Kommer den lavere så blir det også en grei avslutning, men da skal det helst være åpent mål. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå