Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Ikke dårlig de videoene til Hjerpseth, men han må da spille enormt mye! Det er ingen som er "god" på langskudd liksom. Slike treff får man en gang hver 40 kamp :p

Men en annen ting. Når han scorer med rabona. Hvordan? Tar han innlegg eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som er gode på langskudd. Det virker iallfall til tider sånn. Innlegg for å score med rabona, ja.

Noen som har opplevd at folk ikke trykker videre til ekstraomganger? Det er jo ikke noen tid der, men jeg regnet med at man ikke bare kunne la være å trykke videre og vente til mostanderen avsluttet. Nå virker det som om det går iallfall, for jeg har ventet i fem minutter, og har ingen planer om å avslutte å få tapet.

Lenke til kommentar

Tenkte bare å hoppe inn med et svar på langskudd. Er faktisk ikke så flaks som man skal ha det til. Sendte faktisk en PM på youtube til hjerpseth (og han svarte:p) Tipse er timingen. På arena mode, prøv å dytte ballen litt langt foran deg og så skyt. Da får spilleren strukket seg helt ut, kommer seff litt ann på spilleren også, men skuddet får den duppen og større sjanse for at den går i mål. kommer også han på hvor mye power du tar i, men etterhvert bare føler du hvor mye du skal trykke. Håper det hjalp:)

Ps. Har laget en liten fifa compliation. Suger i editing og har ikke en recorder, så kvaliteten ble forferdelig dårlig og ja jeg vet det ikke måler seg med hjerpseth, men alle må jo begynne et sted [;)]

http://www.youtube.com/watch?v=ncpaYlB3Hjo

Lenke til kommentar

Når du sier dytte ballen langt foran, mener du da å bruke høyre stikka eller RT/R2?

På arena mode mente jeg høyresticken, men er ikke ofte du får tid til det i kamp, ås da er det best å bruke spurt-knappen, men timingen blir litt vanskeligere siden du får dårligere tid til å time;)

Lenke til kommentar

Litt tilbake til det jeg skrev tidligere, om at jeg ikke får velge lag osv... Det er sykt mye verre på PS3!! Helt ekstremt faktisk.. Var det som var poenget mitt! Portene mine er åpne både på xbox og ps3, så rart at det er så stor forskjell egentlig!

Men men.. Gleder meg til Fifa12 :) Håper inderlig online delen blir MYE bedre

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg et tips om hvordan man skyter på inlegg,cornere osv...de header jo bare og da blir det som regel ikke noe fart i det...:/

Jeg slet også veldig mye med dette før. Jeg pleier som regel bare å trykke på runding to ganger (fort). Kommer den høyt i lufta, så blir det en bra heading hvis spilleren min vinner duellen. Kommer den lavere så blir det også en grei avslutning, men da skal det helst være åpent mål.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...