Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Den er ikke fiksa, den er med i patchen som skulle kommet i starten av februar, men som aldri kommer. Den skal også fikse problemet med at folk kan droppe ut av kamper uten å at det blir registrert tap. Men EA vet ikke hvordan de skal løse problemet så de bare velger å fjerne menyen som folk gjør det fra. Talentløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen skal man gjøre mot et lag som er så solide defensivt at man ikke har sjanse til å komme gjennom midten fordi det er for mange folk sentralt, det går ikke an å komme rundt på kantene fordi backene følger løpene og blokker for innlegg, og hvis man utfordrer går de verken på finter eller taper løpsdueller og setter inn taklinger med en gang. Er jo faen meg helt stuck

Lenke til kommentar

Hva faen skal man gjøre mot et lag som er så solide defensivt at man ikke har sjanse til å komme gjennom midten fordi det er for mange folk sentralt, det går ikke an å komme rundt på kantene fordi backene følger løpene og blokker for innlegg, og hvis man utfordrer går de verken på finter eller taper løpsdueller og setter inn taklinger med en gang. Er jo faen meg helt stuck

Har hatt samme probleme, mn fikset probleme på en dyrere måte. Så nå blir det ikkje fifa mer før til sommeren.

Men det beste er vel å lære seg å få lobbet over forsvaret og få spillere på løp.

Lenke til kommentar

:p

Også lurer jeg på en ting, hvor går man for å fornye kontrakter på dette Ultimate Team-greiene?

Trykker firkant på den spilleren det gjelder, velger "Apply Item" og trykker på en kontrakt.

En liten sak ang kontrakter, flere Managere med prosentbonus på kontrakter gir deg lengre kontraktstid når du gir en spiller ny kontrakt. Eg er vel oppe i 30% på kontrakter nå.

Lenke til kommentar

Vist du tenker på at spilleren stopper opp, før han tar skuddet. Så er det RUNDING knappen. Trykk på denne en gang når spilleren begynner å gå mot ballen. Er iallefall sånn eg kan komme på i farten at det gjøres, mn er litt usikker siden eg gjør det uten å tenke over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...