Teipball Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Den er ikke fiksa, den er med i patchen som skulle kommet i starten av februar, men som aldri kommer. Den skal også fikse problemet med at folk kan droppe ut av kamper uten å at det blir registrert tap. Men EA vet ikke hvordan de skal løse problemet så de bare velger å fjerne menyen som folk gjør det fra. Talentløst. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kan EA VÆRSÅSNILL å gjøre noe med det at du dropper fra offline UT kamper når du mister servertilkoblingen...Herrefyttefaen så forbanna tragisk. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva faen skal man gjøre mot et lag som er så solide defensivt at man ikke har sjanse til å komme gjennom midten fordi det er for mange folk sentralt, det går ikke an å komme rundt på kantene fordi backene følger løpene og blokker for innlegg, og hvis man utfordrer går de verken på finter eller taper løpsdueller og setter inn taklinger med en gang. Er jo faen meg helt stuck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vær kreativ. Lobb ballen over til spissene dine, dra folk med deg når du fører og slå pasningen, fint bedre og bare finn rom. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vær kreativ. Lobb ballen over til spissene dine, dra folk med deg når du fører og slå pasningen, fint bedre og bare finn rom. Med andre ord, bli bedre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, ja. Det er vel egentlig ikke så mye annet å si. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva faen skal man gjøre mot et lag som er så solide defensivt at man ikke har sjanse til å komme gjennom midten fordi det er for mange folk sentralt, det går ikke an å komme rundt på kantene fordi backene følger løpene og blokker for innlegg, og hvis man utfordrer går de verken på finter eller taper løpsdueller og setter inn taklinger med en gang. Er jo faen meg helt stuck Har hatt samme probleme, mn fikset probleme på en dyrere måte. Så nå blir det ikkje fifa mer før til sommeren. Men det beste er vel å lære seg å få lobbet over forsvaret og få spillere på løp. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Også lurer jeg på en ting, hvor går man for å fornye kontrakter på dette Ultimate Team-greiene? Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du må kjøpe pakker på Store. Enten med coins eller med ekte coins. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Patch 1.05 fikk jeg her nuh... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Også lurer jeg på en ting, hvor går man for å fornye kontrakter på dette Ultimate Team-greiene? Trykker firkant på den spilleren det gjelder, velger "Apply Item" og trykker på en kontrakt. En liten sak ang kontrakter, flere Managere med prosentbonus på kontrakter gir deg lengre kontraktstid når du gir en spiller ny kontrakt. Eg er vel oppe i 30% på kontrakter nå. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvordan finte på straffer? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 haha, spillte mot en fjott på UT nå som tok straffe, vds redda med hælen, retur i stolpen, og retur i STOLPEN igjen før jeg fikk ballen og kontra inn ett mål Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vist du tenker på at spilleren stopper opp, før han tar skuddet. Så er det RUNDING knappen. Trykk på denne en gang når spilleren begynner å gå mot ballen. Er iallefall sånn eg kan komme på i farten at det gjøres, mn er litt usikker siden eg gjør det uten å tenke over det. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Lasta ned ny patch og gameplay oppdatering. Fortsatt problemer med navn i offline modus. Wayne Rooney heter foreksempel Ruben Castro :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Stemmer det, for Rooney er faktisk løsungen til Fidel Castro. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg ble akkurat beskyldt for å jukse jeg, i UT.... Møtte en fyr som hadde kun stjerner fra spania, Ronaldo, Messi, Villa, Xavi, Iniesta osv osv osv og grisekjørte han 4-1 og ble beskyldt for å jukse, fyren klikka villt på mld :S 1 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Når man spiller karriere: "Spilleren spiller bra for tiden - hvis spilleren at du setter pris på han" eller noe liknende. Hvordan kan jeg vise han at jeg synes han spiller bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå